Šéf JIKORDu musel skončit kvůli reklamě v časopisu Playboy
Jihočeská celokrajská jízdenka Jikord Plus. Pramen: JIKORD
Šéf krajské organizace JIKORD propagoval jízdenky v Playboyi a dostatečně to nevysvětlil. Skončil.
Šéf krajské organizace JIKORD propagoval jízdenky v Playboyi a dostatečně to nevysvětlil. Skončil.
Přes Jikord jdou nějaké miliardy? To sotva. Rozpočet na propagaci měli kolik? 50 000?
Tohle je tak bizarní, že ani nevím, komu fandím 😀
Dost přesně řečeno.
Nejde s dobou. Podporuje mužskou nadřazenost a zneužívání žen jako sexuálních objektů. Inzerovat v časopise pro veselé chlapce, dostane odměny a pozvání do funkce v Praze.
Spíš by chtělo vědět jaký je náklad časopisu a kolik tak vyšel jeden oslovený potencionální zákazník.
Tohle mi našel google: https://www.abccr.cz/overovana-data/periodicky-tisk-1/?filterYear=2008&filterMonth=1
Svět motorů má náklad 51 tisíc, Playboy 19 tisíc, stejný vydavatel.
Tady to ukazuje v ceníku náklad 14 tisíc a na stránce 16 tisíc
https://media-club.tv/zastupovana-media/playboy/
Ale reklama to je, zřejmě to bude i v nějaké televizi, že byl šéf JIKORDu odvolán.
Ha, to je nýmand! Kolik peněz dává na propagaci PID a nikomu to nevadí?
Nejde tady o množství peněz, ale o smysluplné nakládání s nimi.
Reklama v tisku není smysluplná? Podle čeho soudíte? Že je to časopis Playboy? Ale když ČD inzerují v Blesku, to je v pořádku?
Inzerce v Blesku má smysl, protože Blesk čte široká populace. Nabídka ČD ji může zaujmout, a můžou tak přibýt cestující ve vlacích. Proto třeba inzerce v Blesku není vyhazováním peněz, zato článek v Playboyi ano.
Smysluplnost pro šéfa JIKORDu byla zejména asi v penězích, které šly tak nějak mimo dohled kraje.
Kdyby rozpustili celý JIKORD , nic by se nestalo . Doprava na jihu je jedna velká tragédie …
To jsou věci, jsem nevěděl, že nějaký JIKORD existuje.
Takže inzerce v Playboyi zabrala 🙂
Na Pornhubu by byla viditelnější 🙂
Mě spíš zaujalo, že v dnešní době nějaký tištěný časopis tohoto druhu existuje;)
Však nejlepší reklamu měl v návrhu GVD a to poznámky 99 a 98. 😀
Moc to nechápu. Playboy není žádný ilegální časopis, ale legálně vydávaná a prodávaná tiskovina. Tak o čem je řeč? Je úplně jasné že je to jen blbá záminka, protože se ho nejspíš potřebovali zbavit.
Ono zřejmě vůbec nejde o to, že ta reklama byla v tomto časopise, ale o to, jaké to mělo podmínky. Jinými slovy, komu se ocitnou v kapse nějaké peníze tak trochu mimo dohled kraje.
Ano, pokud neměl přesvědčivé vysvětlení, tak to vypadá, že tu reklamu zadal kvůli provizi do vlastní kapsy. Takový manažer pochopitelně nemůže mít důvěru majitele.Kdyby tohle udělal u soukromého majitele, ten by ho vyhodil tím spíš.
Tady nejde o Playboy jako typ obsahu, ale proč zrovna Playboy, jak ho vybral, jak zadal, jaké to mělo přínosy. Přeci jen je to médium pro úzkou skupinu lidí, což je opak veřejné dopravy, takže to poněkud zavání.
Prostě si ho honil u nějaký kozatice a když byl v nejlepším tak ho napadl super nápad, že by tu mohla bejt reklama na veřejnou dopravu, protože když někdo honí u časopisu tak s největší pravděpodobností má i problém s dopravou.
Nejde o to, že si vybral Playboy. Jde o to, že to vykázal jako reklamu v rádiu (lež) a vesele tvrdil, že to bylo zadarmo (lež). Takže teď vypadá jako defraudant a podvodník.
Asi je vcelku putýnka, zda má nebo nemá Jihočeská krajská jízdenka reklamu kdekoli. Jihočeský kraj se dlouhodobě opravdu nemá čím chlubit, integrovaná doprava je tady cizí a asi i sprosté slovo. Škoda, že se zdejší zbyteční a neschopní krajští politici a úředníci nepokouší inspirovat třeba u sousedů v Plzeňském kraji.
IDS v Jihočeském kraji je, ale jen na Českobudějovicku (IDS JK). Na Táborsku je sice IDS TA, ale to není koordinováno krajem.
Je to spíš jen parodie na funkční IDS.
Tak jako je parodií i krajský úřad.
Jeden je ještě na Jindřichohradecku – IDS JH. Tedy JIKORD tomu tak říká, přitom je to jen uznávání jízdních dokladů MHD na území města Jindřichův Hradec u dopravce ICOM – ČSAD Jindřichův Hradec, který provozuje i MHD
Jihočeský kraj právě tímto přístupem zřetelně dává najevo, že existence krajů je zbytečná.
Stejně je to takový spíš Pseudo integrovaný systém. Polovina lidí v kraji pomalu ani neví že existuje..
Tak na to je reklama v Playboyi přímo ideální. Ještě by se k tomu slušela reklama v nějakém peprnějším plátku, ale to už by na kraji někomu praskla žilka. 😃
Hezká záminka… To jsme v prudérním 19. století??! A když se člověk podívá na vládu, jak ta v nadcházející krizi rozhazuje, tak je proti tomu inzerce v časopisu naprostá prkotina…
Chápu to tak, že nejde o samotnou zakázku Playboye – to je v rozpočtu kraje zanedbatelné. Spíš jde o to, že si to neuměl obhájit a mlžením kolem ztratil důvěru. Kdyby podal rozumné vysvětlení, tak se nic neděje.
Už zarážející je, že „měl podávat vysvětlení“.
„Rozumnost“ vysvětlení může být subjektivní pojem; pro každého je subjektivně „rozumné“ či „nerozumné“ něco jiného.
Jasně, měl předložit hlavně přesvědčivý sebejistý „herecký“ výkon s trochou logiky v základu a vše by bylo v pořádku. Záleží hodně, jak se to podá, pořád jsme jen lidi.
Tak zkuste do účetnictví zapsat služební vůz – Ford Transit a před majitele firmy postavit chopper. Asi budete mít hodně co vysvětlovat, ale nejspíš to bude málo platné.
Jasne. Čtenáři plejboje jsou jasnou cílovou skupinou pro reklamu na jihočeské autobusy, a když vyhazují nebo přímo rozkrádají peníze jiní, tak může každý. Fajn logika.