Šéf Boeingu po problémech s letouny 737 MAX skončil
Dennis Muilenburg. Foto: Boeing
Krize Boeingu s návratem letadel 737 MAX do provozu přinutila devět měsíců po jejich uzemnění k rezignaci šéfa firmy Dennise
Krize Boeingu s návratem letadel 737 MAX do provozu přinutila devět měsíců po jejich uzemnění k rezignaci šéfa firmy Dennise
„Nešlo přitom o problémy jen s letadly: vesmírná loď Starliner se musela minulý týden nečekaně vrátit po nezdařené misi. Software nedokázal loď dostat na oběžnou dráhu.“
Možná by bylo dobré si nejdříve ověřit informace…Starliner se na oběžnou dráhu dostal, ale nedostal se k ISS. Viz článek: https://www.kosmonautix.cz/2019/12/starliner-k-iss-nedoleti-v-nedeli-pristava/
Slovíčkaření.Nedostal se na oběžnou dráhu,která by umožnila spojení s ISS.
Kdyby se na oběžnou dráhu opravdu nedostal, těžko by mohl po několika obězích Země přistávat. V tom je ten rozdíl. Jedna věc se dostat se na příliš nízkou oběžnou dráhu a druhá věc je selhat při startu a na oběžnou dráhu se vůlbec nedostat.
Jsou různé úrovně chyb. Ovšem kdo chce psa bít, toho nezajímá, že dostal z aportování trojku. Buď na jedničku nebo výprask!
Odstupné bude mít uřčitě větší než odškodnění všech obětí 737MAX dohromady.
V tomto se skutečně nevyznám. Nebudu proto komentovat. Tímto se omlouvám.
Odpovídám tímto na váš inzerát a žádám vás, abyste se mnou nepočítali… 😆
Pozdě. Za chod firmy a její potíže odpovídá CEO. A ten měl rezignovat hned po uzemnění Maxů, resp. po přiznání, že jejich uspěchaný a technologicky nedomyšlený produkt se hlavní vinou přičinil o smrt stovek lidí. Ale Boeing ho ponechal na pozici, aby fungoval jako hromosvod a to nejhorší období bylo spojeno s jeho jménem. Teď budou chtít udělat tlustou čáru, nastoupí někdo neposkvrněný tímto skandálem a pojede se jakoby od nuly.
Takže vlastně nikoli pozdě, ale ve správný čas 🙂
Jistě. Boeing je firma bez skrupulí. Můj pohled na věc byl očima Muilenburga, ale asi ho utopili v penězích, aby se nechal devět měsíců vláčet bahnem.
Boeing je bez zkrupuli, cca stejne jako dalsich 80-90 % firem 🙂
99% firem nemusí řešit situaci, kdy vinou jejich mizerné práce zahynou stovky lidí.
A nejméně 99% firem žádné takové riziko nenese, že by jejich vinou mohlo zemřít stovky lidí. Nakonec ani v tom Neoplanu necestovalo víc jak 70 lidí, takže se jich -stovky- zabít ani nemohly. Přesto se ihned zvedly hlasy pro zákaz naprosto všech patrových autobusů libovolné značky.
Takový výrobce hodinek (i holínek), tomu se těžko může stát, že vinou jeho chyby zemřou stovky lidí.
A hned poté do vazby!
Tak aspoň stihne Vánoce s rodinou.
Copak Vánoce, ten už se může věnovat jen golfu…