Sedmdesát centimetrů navíc. Auto s betonovou pumpou posunulo železniční most u Čimelic
Poškozený most na trati 200 u Čimelic. Pramen: SŽ
Řidič podle policie nerespektoval dopravní značku a došlo k silnému nárazu.
Řidič podle policie nerespektoval dopravní značku a došlo k silnému nárazu.
Dalsi dil serialu „za volantem idiot“
Na želenici se to stát nemůže, teda pokud nějaký šotouš neprosadí železniční vagon na tramvajové trati. Pak už na to dojde.
Na železnici se to stát nemůže, není tam volant.
Studénka 2008…
Štěstí, že po tom mostě zrovna nejel vlak- to by se asi i kutálel.
https://www.youtube.com/watch?v=XAJIEbpYtcQ
No to je úžasné. Kamiony skoro denně ničí mosty, vlaky, lokomotivy, přejezdy, domy a svodidla a platit to bude kdo? Zase chudí občané z daní. Místo joudy, co není způsobilý k tomu, aby řídil tak těžké a velké vozidlo.
Až na to že toto nebyl kamión. Je trochu rozdíl mezi nákladním autem a kamionem. Asi jako mezi posunovací Žehličkou a Plecháčem.
Děkujeme za možnost číst tady tyhle „moudrosti stáří“…
Na jedné jsou točvolanti, na druhé straně jaká je úroveň lidí, kteří takové nějaké s.r.o. založí a vedou, že neznají ani místní komunikace, aby na to točvolanta upozornili. A tihle lid dobře vědí, koho najali. Pochybení je také na straně primitivní dopravní firmy.
Přijde doba, kdy budou přijímat takové i bez ŘP ?????? A kdy takovou firmu budou moci založit i lidé bez stavební průmyslovky, jen parta propadĺíků ze základní školy ????????
De facto to vypadá, jako kdyby to tak bylo již dnes. To je smutné.
Firmu Alfabeton založil ing. Jiří Kadlec před téměř 30 lety. Jestli má stavební průmyslovku nebo propadl na základce není uplně jasné, ale pravděpodobně ne, protože tři dekády úspěšně podniká.
No dobře, ale ty zničené mosty, rozbité vlaky kamiony, všechny takové škody bych nechal zaplatit těm firmám.
Pak by se asi jinak starali o schopnosti svých zaměstnanců.
Je to takový problém, aby ten, kdo dává klíčky od domíchávače, byl povinen říci točvolantovi, jakou výšku ts ten domíchávač má, když předtím nic takového neřídil.
Takže ten váš komentář je spíše takové mlžení, aby se to dělo všechno takhle divoce nadále, postaru, 30 let postaru, . a já říkám tím komentářem, dělejme to jinak.
V nehodě nefiguroval žádný domíchávač, ale pumpa na beton, což je vozidlo podobné spíš jeřábu.
Ale nápad je to skvělý a proti mojemu mlžení svěží. Co kdybyste to nějak sepsal a vydal – mohlo by se to jmenovat třeba Kocurkův brevíř pro točvolanty – a časem by to umožnilo eliminovat veškeré dopravní nehody.
Něco tak hloupého jsem ještě neslyšel a nečetl. Asi v těch vyspělejších zemích, kde hromadně stavební firmy neničí železniční infrastrukturu, jsou asi také vyspělejší lidé, kteří nesou za něco odpovědnost, vy se ale hodíte tady do Česka. Vám to tady náramně sedí.
Jen vás chci upozornit, že žádný daňový poplatník nic nebude platit. Každé vozidlo ze zákona musí být pojištěno tzv. povinným ručením, což u tohoto vozidlo bude měsíčně přesahovat částku vozidla osobního za rok. Takže máte úplně liché obavy a je vidět, že tomu vůbec nerozumíte.
Myslím, že vy si nedovedete představit, ž bychom byli vyspělejší společnost, kde by nesly odpovědnost stavební firmy, kdyby jel právě vlak, tento řidič v něm zabil třeba 20 lidí, na to by také bylo povinné ručení. nepochopil jste podstatu věci.
Vy nechápete existenci jako takovou. Nevím proč by měla nést odpovědnost firma za nějaký omyl řidiče, to zaprvé. A za druhé. Žádný vlak nejel, nic se nestalo a to je dobře. Vaše kdyby si strčte za klobouk. Kdyby byly v pr…. ryby, nemusly by být rybníky.
idiote
Vážený Kocure (30 let postaru) Né před 30 , ale před 65 léty jsme v 17 letech museli absolvovat Předvojenskou výchovu , kde 2/3 kluků si udělalo ŘP 3.třídy a v 19.letech nastoupili na vojnu , kde dostali voj. automobil a s ním 24-26 měsíců pod PŘÍSNÝM režimem a dohledem, museli jezdit ve všech možných podmínkách a situacích. Po dobu VZS se z nich stali DOBŘÍ ŠOFÉŘI a většinou nastoupili jako řidiči tam, kde je potřebovali . Dnes od 3 do 25 let bl§nou u PC , nebo mobilu , poskakují na „párty“ a po barech , nebo ulicích, najednou… Číst vice »
Ano ,sloužil jsem u automobilového pluku v Terezíně, pamatuji také ty KŘK, kterými to začínalo, no a pak se jezdilo každý den.
Je to negativní externalita výstavby D4? (Celkem by se to nabízelo, ale zas si myslím, že na dálnici už nic moc betonovat nebudou, kor s pumpou).
Jestli opravdu mluvčí použil termín „sundán“, tak by měl být pokárán za neprofesionalitu. Správně měl říct „snesen“, sundat je hovorový výraz (https://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?heslo=sundat)
A jinak doufejme, že to torzo někdo neprohlásí za kulturní památku, se kterou se nesmí hýbat, protože by to narušilo panorama okolních polí.
Kam by tam jel na D4, ta je na druhé straně od Čimelic. 😀
S směr nárazu do mostu leží v trase odněkud od Vltavy na Blatnou (kde je sídlo firmy, stalo se to večer, asi jel domů).
Betonovat mohl tohle: https://mapy.cz/s/mahalaveze
Je vůbec potřeba jednokolejna neelektrizovaná trať co vymeta kde co kolem dálnice?
A byla potřeba ta dálnice?
Proč se ta trať neelektrizovala a nezdvojkolejnila?
To by se musela ještě napřímit, aby se tam dalo jezdit nějakou rozumnou rychlostí.
O tom žádná.
Silnice v podobě dálnice se narovnala a až na nějaké výjimky i zkapacitnila o další 4 pruhy (srovnej s žádnou železniční kolejí).
A tím zdůvodňujete potřebu narazit do toho mostu? A jinak se cítíte zdráv?
A dálnice je elektrizovaná? Není neelektrifikovaná dálnice zralá na zrušení jako relikt minulosti?
Jsou vůbec potřeba ty hloupé značky na silnicích, když jedou Páni?
Je vůbec potřeba váš komentář?
Jakože jeden poškozený most má znamenat rozhodnutí zrušení celé trati? Co by se tím zlepšilo, komu by to pomohlo? Kolik by likvidace provozované trati stála ve srovnání s opravou toho mostu?
Kterou navíc přece uhradí viník, nebo ne?
Zkuste se na to zeptat těch lidí, co po té trati jezdí. A nejlépe osobně. A nezapomeňte si OOP.
Jak z té pěkné reklamy: „To se tam nevejde.“ „Ale vejde“ „Au“ „Tak vidíš“
To nebyla reklama, to byl pornofilm.
Naopak, to byla reklama, která parafrázovala styl dabingu pornofilmů.
…tak si jedu pekne cestickou a naraaaz takaaaa jeba. Shit happens. Co uz. Ps. most papirovy.. Beton pumpa vyhrala souboj. 1:0 🙂 podle fotek ze…
Tak co, už byl popraven i s potomky za úmysl ublížit dráze, nebo byl adorován za pokus o likvidaci soukromníka se starým šrotem?
Trapný ….
Vaše komentáře to jsou opravdu perly
Kamionteroristi opět v akci. Hlavně, že už pan Hromíř vymýšlí jak agresívní železniční lobby autodopravcům moc ubližuje. Ale ani to není dostatečný důvod na ETCS do kamionů.
Kamion nejezdí po kolejích, ETCS na něj není aplikovatelné.
Zkratka by mohla zůstat stejná European Truck Control System.
S jídlem roste chuť. Oni zijou v tom, že na tyto drobné přešlapy mají povinné ručení.
Souhlas. Na takové věci by se žádné ručené nemělo vztahovat a měly by to platit firmy, které takového řidiče zaměstnávají.
.
Druhý váš koment a druhý nesmysl. Věřím tomu, že určitě něčemu rozumíte, ale autodopravě, pojistkám atp. vůbec ne. Kdo si myslíte, že platí to povinné ručení ? Ta firma. A komu zvednou pojistnou částku ? Firmě. A z jakého důvodu by se nemělo na tyto věci vztahovat povinné ručení ? Trošku si srovnejte myšlenky, než něco vyplodíte a to co vyplodíte, je rovno nesmyslu.
Nemyslíte spíše c-its?
Možná že by se i senilní důchodci mohli naučit rozeznat kamion od stavebního stroje.
Kamion just in time. Co s vlaky.
Byla to betonová pumpa, to není kamion ale pracovní stroj který musí přijet přesně tam kde je na stavbě potřeba, ne tam kam vedou koleje. Takže ano, co s vlaky? Tohle vlakem prostě nevyřešíte.
Šotoušům nevysvětlíte, oni chtějí vlakem i pluh na pole.
Přesně Jiří a co jsme jich navozili z Agrostroje. A jel tak i plech, než se stal pluhem.
Jede to dobře, ale neseje to.
Jj, to byl ten typ. Ale sely.
vsak to uz prece bylo v pohadkach o masinkach, takze teorie je zvladnuta, jen to dostat do praxe
Takže tvrdíte, že pumpa na beton může cestou na pracoviště ničit mosty, silnice, domy i přejíždět matky s kočárkem.
Argumentační faul – hra na emoce (zde matky s kočárkem, jinde např. babička o holi nebo invalida na vozíku).
Druhý argumentační faul – podsuv něčeho, co předřečník nevyřknul.
Celý váš komentář je jeden velký faul. Jen chráníte lidi, aby ničí majetek a ohrožují zdraví lidí. Není to hra na emoce, před týdnem jeden takový blb mě málem zabil, když s bagrem vysypal na mne kameny, a měl jsem vteřinu uhnout se, než dopadly. .
Co se máte co motat v pracovním prostoru stroje? Neznáte předpisy?
A to tvrdí kdo a kde?
Ne, to smí jen vlak…
Tak tam asi měl jet jinudy.
Teď jste mi to nandal. Tak pro vás, speciálně. Myslíte že řidič na této úrovní řeší kolik tun vlastně veze? Ta díra je fakt malá :-).
To nepopírám ale pořád nevím jak souvisí kamiony JIT s tím že se betonová pumpa nevešla pod most?
Úroveň řidičů těchto kolosů je poněkud rozkolísaná.
A ještě by mě zajímalo jak souvisí hmotnost vozidla s podjezdnou výškou? Kdyby byl lehčí tak se vešel?
Hmotnost je další parametr vozidla/soupravy, který má řidič znát a porovnávat se zákazovými značkami.
Jsou silnice neprůjezdnépro velká auta (tehnle most) pro široká auta, pro těžká auta (některé mosty), dlouhá auta (zatáčky)
Jasně, ke každé stavbě rodinného domku přivedeme koleje. Z betonárky pojede vlak v řazení lokomotiva, pumpa na beton a domíchávací vagóny v potřebném počtu. Po dokončení stavby bude kolej ponechána k zásobování domácnosti potravinami a základními potřebami a k vyvážení odpadu sběrnou soupravou.
Šoto mokrý sen 😃
A tím mělo být řečeno co?
To je představa, jak eliminovat silniční pumpy na beton, o kterých je článek. A zároveň též zásobovací kamiony, o kterých článek není, ale David Peca je přesto v diskusi zmiňuje (i když z důvodů ne zcela objasněných) .
Příště by to mohl vzít přes Prahu…
Ideálně lodí po Vltavě.
Už to staví, aktuálně dokončili rozšíření silnioce z dolní na horní vodu u hráze Orlické přehrady, protože na dokončení velkého výtahu si ještě počkáme. A přepravu materiálu na dostavbu JETE je potřeba řešit, když to po železnici nejde.
Tak ano, řidič je hovado, na druhou stranu všechny tyhle normám neodpovídající mosty by bylo taky záhodno postupně vyřešit (byť chápu, že všechny odstraněny nebudou).
Co to je „normám neodpovídající mosty“? Jakože je někdo jelito, tak to hodíme na nízký most? No tvl! 😀
Například v Nezvěsticích na I/19.
A na Výtoni :-)))
Tam vadí spíš tramvajím, není tam omezení nad 3,5t?
Ta silnice je od pohledu nějaká trojka, ale podjezd o výšce 3,2 metru je opravdu hodně mimo i pro běžná použití silnic III. třídy.
Řidič nákladního auta musí vědět, jak velké a těžké auto má, a podle toho si naplánovat trasu, aby se vyhnul nízkým podjezdům a mostům s omezenou únosností. Nebo mu nějaký dispečer má tu trasu naplánovat. Že nějaký historický úsek není podle dnešní normy, není omluva.
No to samozřejmě, ale i tak je 3,2 metru poměrně nízko.
Je to III/12118 a značka je tam 3,1m je to u Rakovického mlýna, kde 12. května 1945 byla podepsána konečná kapitulace německých vojsk. Za německou stranu kapitulaci podepsal Carl von Pückler, velitel německých vojsk Waffen-SS, který se následně zastřelil.
Například podjezdná výška pro trolejbus, kde nelze zřídit troleje. Někudy zase neprojedou hasiči.
Ale jasně, bežte raději hejtovat šoféra pracovního stroje, protože před 150 léty pracovní stroje nebyly a internet vám sebrat nesmějí.
Povinnost znát rozměry svého vozidla se vztahuje i na řidiče hasičů.
Takže ten ychtyl, co nečumí a nemyslí za volantem, nemá ani pud sebezáchovy, protože se mohl klidně i zabít za nic nemůže a radši odstřelíme nízký most?
Vy jste dobře vymaštěnej 😀
Zvykejte si. Kamionfanatismus je nemoc současné doby. Zlý most ublížil chudáčkovi a bude potrestán.
Stejný problém je obyčejná žurnalistika, vlak přejel, vlak zabil, vždyť to zní, že tady nějaká zlá železnice a taky se podle toho většina české společnosti chová, doporučuji tohle video viz odkaz
https://youtu.be/JWDjQs2Gp3Q?si=dOsaoHuHxDzNqePp
Víc prostoru pro kamiony!
Zcela jistě tu pumpu mohl přivést vlakem nebo na bicyklu.
Ten blbý most dát pryč, naco značky, jede Pán.
Už se na tom pracuje.
Stačí aby uměl dopravní značky. Pro snížení rizika, aby mu zaměstnavatel dal třeba navigaci (s možností nastavení typu/rozměrů auta) nebo čas na prozkoumání trasy.
Dalo by se to vyřešit zrušením silnice.
Nebo zrušením železnice. A ještě bychom výrazně ušetřili 😉😁
Nebo trati 170. Stejně blbý nápad, jako ten váš.
Pardon, trati 200. Spletl jsem čísla.
Jenže Alibabovi je to jedno, jemu řidičák nedali/sebrali, tak se chce pomstít.
Hele, řidičák ještě mám a očekávám, že mě ho seberou maximálně v důchodu pro demenci. 🙂
Z mé strany to byla spíš provokace.
Obecne : Kdo by to měl řešit?
Podle mě silničáři nějakou úpravou podjezdu, ne že tam vyrobí nový přejezd, jak jsem byl upozorněn, že takto ho nově vyrobily v Bohumíně-Vrbici.
Přesně tak. Jako u přejezdů v Raspenavě.
Jako, kdyby takhle zničil most pro cyklostezku – ok, ale pro něco co má zatížení 22t+ na nápravu?
Nejste asi moc chytrý. To zatížení 22 tun působí shora. Nebo navrhujete zodolnit most i proti podobným atakům nesvéprávných točvolantů z boku? Vy budete platit třikrát dražší most?
Slušnej materiál 😀
Takže bychom už tu Protivínku dodělali, teď je výluka do Březnice. Mohlo by se tedy s obnovou pokračovat kontinuálně z Příbrami do Písku. Stejně to ta trať potřebuje jak prase drbání. A cestou už se mohou osazovat i patky pro trakční sloupy. 😀
To je jápad, tak to pošlete na epodatelnu
Hlavně že do aut Eu cpe každou kravinu, kterou řídíci vypínají. Ale asistenta, který zabrání zdemolování mostu, to ne. Kolikátý je to letos most ? Třetí, který poškodil náklaďák?
A co byste si představoval? ETCS pro silniční vozidla?
Já bych si představil alespoň nějakou navigaci se zadanýma omezeníma (délka, šířka, výška a hmotnost) vozidla(del) (včetně nákladu), že to tam řidič zadá a pak mu to vysype, jak pojede odkud kam.*
Ale je pravda, pokud výsledek bude dotyčný točvolant ignorovat, tak se těmto problémům nezabrání.
* a ono to asi existuje, jen to bude placený
placené … myslíte, že řidič si ten pracovní stroj kupuje za svoje?
Nekupuje, ten stroj je firmy. Takže místo hejtování točvolanta …ne, z pelzíru tam nejel.
Ovšem celospolečenské náklady na výmenu starého torza, nebo na osazení stovek tisíc vozidel…
Být to větev přes cestu, tak jde majitel cesty k soudu, protože si o tu větevev cyklista rozbil hlavu.
Nic by se podle mě nezabudovávalo. Jen by to bylo něco jako mapy.cz v mobilu (řidiče) s omezením pro dané vozidlo. (no, musel by ty parametry tam vložit)
Jste zaspal dobu soudruhu, tohle má vyřešit trh. Jestli je po tom poptávka, už to na trhu je, jestli poptávka není, proč by za to měla EU utrácet peníze? A kdyby to dělala, nadával byste na ní že se do všeho se*e a že pryč z ní žeano…
O tom, že by to měla platit EU jsem já nepsal ani slovo.
Ale stát by to mohl poskytnout volně (v rámci ochrany infrastruktury proti poškození), zaplatil by si to z ceny mýtného.
Ale možná bych se soudružsky choval, bylo by povinné podle toho jezdit.
Úplně jednoduché, levné, ale vzhledově nechutné řešení. Dát před mosty brány, sejmou ji, ale most ne.
Zapomněl jste napsat „drahé“. Ono to tedy není tak drahé, jako zničený most… ale těch mostů zas tolik nepadá, takže kdybyste to preventivně chtěl nasadit všude, tak už to drahé bude. Proto se to dává jen tam, kde se incidenty dějí opakovaně. Ne tam, kde se dosud nic nestalo.
Jinak celou trať 200 stejně teď v podstatě staví znova, tak bude mít i nový most, no…
Tento web (a související YouTube kanál) budiž důkazem, že ani pevná zábrana, laserový senzor, podmíněná světelná signalizace a výrazné varování nepomohou:
https://11foot8.com
Ale pomohlo to tomu mostu. 🙂
Ano, dokonce nepomůže ani provinilce pro výstrahu popravovat v televizním monstrprocesu.
V letectví také nepopravují chybujícího pilota před zraky cestujících.
Jakýsi Rus zkusil popravu dispečera. Protože měl hromadu polehčujících okolností, dostal 5 let za vraždu.
Ale pak už to není blbost, ale záměr.
Člověku, co přehledně trojitý ostnatý drát, výstražná světla, a spadne do močůvky i s nůší…
Kravina řešící tohle se jmenuje navigace pro náklaďáky a není k tomu potřeba EU.
Proč ji tedy řidiči náklaďáků nevyužívají?
Protože si jí musí koupit, pro osobáky je grátis v mobilu
Proč si ji tedy nekoupí?
Nevýhoda navigace je že je maximálně tak dobrá, jak dobrá jsou vstupní data. A tady asi každý víme jak to u těch navigací je.
Pak se zase nadává jak kamion úvázne na lesní cestě protože ho tam dovedla navigace …
Což je nyní problém zrovna okolo tratě 200. Přejezdy uzavírané nadivoko a bez nahlášení do JSDI, značení objíždky nadraka a do toho souběh s opravami souběžných silnic. Konečně by tu dopravu jako celek z pohledu mimořádností měl někdo začít koordinovat. Zatím je to děsná cochcárna.
Stačí odinstalovat jelita od volantu!
Ono by stačilo, kdyby ti točvolanti zapnuli a používali hlavu
Jestli teda mají co zapnout. Spíš to vypadá jako točvolantské defaultní nastavení.
Áno, pojďme házet všechny řidiče do jednoho pytle s nálepkou „tupý neschopný točvolant“, tím toho hodně vyřešíme…
Podobně hloupé, útočné a překrucijící komentáře tu psal jeden fanatik. Jmenovalse Hala F, Sektor D či tak nějak. Nebýt té fotky skoro bych řekl, že El Barto je jeho nový NickName. Taky takové komentáře o ničem.
Jo tak ty takto, Dominiku 🙂 pěkný pokus mě shodit, že prý „svancara lukas“.
Co to melete?
Já? Nic 🙂 jen že ty tady píšeš defacto úplně totéž, co pod nickem Ortodoxní šotoušek, který zase píše prakticky totéž, co Mech, Patolízal, Pan Odborník, no a Hala_D. A ještě hraješ komedii, jako že nevíš, a myslíš si, že když budeš vinit ostatní z toho, že jsou Hala_D, tak tím zakryješ, že to jsi ty. Fakt next level toto 🙂
Doufám, že pojišťovna bude po řidiči vymáhat náklady na opravu mostu.
Proč? Od toho je snad pojištění, aby mě vlastní blbost nezruinovala.
Otázka je, zda v tomto případě škoda nepřesáhne maximální limit plnění.
Jako že by mostek stál víc než 50 milionů?
Nový most bude stát určitě víc jak 50 mil.
Výše škody neznamená, kolik stojí nový most, ale jaká je výše škody na staré konstrukci. Pokud bude vyčísleno, že stará konstrukce měla před nehodou hodnotu třeba 3 miliony, pak je škoda a tedy i pojistná událost pouze do této výše.
Výše škody je cena uvedení do předchozího stavu.
Do předchozího stavu? Předchozí stav je stará konstrukce v hodnotě 3 miliony.
Tak určitě… 🙂
https://zdopravy.cz/most-pres-nadrz-hracholusky-je-hotov-proveri-ho-tri-sergeje-27270/
To není jenom o mostku… Za viníkem půjdou také výluky a hlavně – platba za náhradní autobusovou dopravu. A to opravdu nejsou nižší desítky tisíc…
Teoreticky ano, prakticky, pokud platí kraj či MD okolo 100 Kč/km a vlak bude nahrazen dvěma autobusy s cenou 40 Kč/km, tak bude záležet na rozdílu v kilometrech ujeté vzdálenosti, popřípadě prokázání, že musela být použita souprava navíc.
Autobusák už dávno nejezdí za 40 korun za kilometr…
Ještě mu naúčtujte neprojetou naftu, která se musela vylít.
Bus jezdí levněji než Regionova. Dokonce i 2 autobusy vyjdou levněji než 1 regionova. Pričemž doufám, že při výluce zaplatí NAD Správa železnic. Ne?
Tak Správa železnic to rozhodně platit nebude = proč by to dělala?
Neprojetá nafta bude v kolonce úspor, jak praví vyhláška.
A bus rozhodně nejezdí levněji než regionova.
Pokud řidič byl zaměstnanec, tak maximálně může dostat 4,5 násobek mzdy, pokud má pojistku pro škody z výkonu povolání, tak je v klidu.
Poškození se zaplatí z povinného ručení popřípadě pojištění firmy.
A odskáčeme to my všichni, protože příští rok opět zdraží pojištění, že?
Pojistka na blbost ale není do výše desítek mil. Kč
Silniční vozidla mají pojistku. Vím, že šotouši to neznají, pač na železnici to tak není… 😉
Na železnici to samozřejmě je také.Každý dopravce musí mít pojištění na škody,které způsobí jiným svou činností.
Ale znají, vždyť jezdí autem nahánět parní lokomotivy.
Nemusí tomu tak, být stačí aby nebyla značka na poslední křižovatce před mostem a má taky problém správce komunikace.
To musela být prda….
Největší prda je blbej řidič.
Nemohl by vzít ještě ten v Čenkově. Ten je z roku 1968 a plán na jeho předělání nějak z rekonstrukce II/118 zmizel.
Věděl bych ještě o jednom na Výtoni, ale k tomu by potřeboval ještě remorkér.
Nepotřeboval, prý je i pro šaliny nízko a níčí si o něj smeták.
To by bylo i řešení výtoňské otázky. 😄
Jak je vidět má na naší infrastruktuře spoustu práce. 😀
… a hned nápad pro pana státního zástupce – co takhle uložit panu řidičovi trest obecně prospěšných prací… 🙂
Že by trestal rovnou žalující a soudce nebyl potřeba? Jo to by šotouši rovnou šacovali lidi ve vagoně, kdo má řidčák bude z první třídy vyhozen, vynesen, vykopán. Kdo si ho zapomněl také!
Mimochodem, co s tím dispečerem, který zapoměl ověřit funkci přejezdu, poslal na vypnutý přejezd vlak plnou traťovou a uhořelo 8 lidí?
Toho do hokeje. Tam by přehlížel zakázaná uvolnění.
Ještě teda můsíte doufat, že se nezvede vlna odporu požadující zachování nevyhovujícího stavu a nový most s průběžným štěrkovým ložem a vyšší podjezdnou výškou…
Stačí přece ze vzteku popravit tramvajáka, který se pod ním zamotá!
Napište na firmu dotaz, zda by mohla posunout i tento most o půl metru. Na Foto je vidět název firmy