Sedmdesát centimetrů navíc. Auto s betonovou pumpou posunulo železniční most u Čimelic
Poškozený most na trati 200 u Čimelic. Pramen: SŽ
Řidič podle policie nerespektoval dopravní značku a došlo k silnému nárazu.
Řidič podle policie nerespektoval dopravní značku a došlo k silnému nárazu.
Na jedné jsou točvolanti, na druhé straně jaká je úroveň lidí, kteří takové nějaké s.r.o. založí a vedou, že neznají ani místní komunikace, aby na to točvolanta upozornili. A tihle lid dobře vědí, koho najali. Pochybení je také na straně primitivní dopravní firmy.
Přijde doba, kdy budou přijímat takové i bez ŘP ?????? A kdy takovou firmu budou moci založit i lidé bez stavební průmyslovky, jen parta propadĺíků ze základní školy ????????
De facto to vypadá, jako kdyby to tak bylo již dnes. To je smutné.
Firmu Alfabeton založil ing. Jiří Kadlec před téměř 30 lety. Jestli má stavební průmyslovku nebo propadl na základce není uplně jasné, ale pravděpodobně ne, protože tři dekády úspěšně podniká.
Je to negativní externalita výstavby D4? (Celkem by se to nabízelo, ale zas si myslím, že na dálnici už nic moc betonovat nebudou, kor s pumpou).
Jestli opravdu mluvčí použil termín „sundán“, tak by měl být pokárán za neprofesionalitu. Správně měl říct „snesen“, sundat je hovorový výraz (https://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?heslo=sundat)
A jinak doufejme, že to torzo někdo neprohlásí za kulturní památku, se kterou se nesmí hýbat, protože by to narušilo panorama okolních polí.
Kam by tam jel na D4, ta je na druhé straně od Čimelic. 😀
S směr nárazu do mostu leží v trase odněkud od Vltavy na Blatnou (kde je sídlo firmy, stalo se to večer, asi jel domů).
Betonovat mohl tohle: https://mapy.cz/s/mahalaveze
Je vůbec potřeba jednokolejna neelektrizovaná trať co vymeta kde co kolem dálnice?
A byla potřeba ta dálnice?
Proč se ta trať neelektrizovala a nezdvojkolejnila?
To by se musela ještě napřímit, aby se tam dalo jezdit nějakou rozumnou rychlostí.
A tím zdůvodňujete potřebu narazit do toho mostu? A jinak se cítíte zdráv?
A dálnice je elektrizovaná? Není neelektrifikovaná dálnice zralá na zrušení jako relikt minulosti?
Jsou vůbec potřeba ty hloupé značky na silnicích, když jedou Páni?
Je vůbec potřeba váš komentář?
Jak z té pěkné reklamy: „To se tam nevejde.“ „Ale vejde“ „Au“ „Tak vidíš“
…tak si jedu pekne cestickou a naraaaz takaaaa jeba. Shit happens. Co uz. Ps. most papirovy.. Beton pumpa vyhrala souboj. 1:0 🙂 podle fotek ze…
Tak co, už byl popraven i s potomky za úmysl ublížit dráze, nebo byl adorován za pokus o likvidaci soukromníka se starým šrotem?
Trapný ….
Vaše komentáře to jsou opravdu perly
Kamionteroristi opět v akci. Hlavně, že už pan Hromíř vymýšlí jak agresívní železniční lobby autodopravcům moc ubližuje. Ale ani to není dostatečný důvod na ETCS do kamionů.
Kamion nejezdí po kolejích, ETCS na něj není aplikovatelné.
S jídlem roste chuť. Oni zijou v tom, že na tyto drobné přešlapy mají povinné ručení.
Nemyslíte spíše c-its?
Možná že by se i senilní důchodci mohli naučit rozeznat kamion od stavebního stroje.
Kamion just in time. Co s vlaky.
Byla to betonová pumpa, to není kamion ale pracovní stroj který musí přijet přesně tam kde je na stavbě potřeba, ne tam kam vedou koleje. Takže ano, co s vlaky? Tohle vlakem prostě nevyřešíte.
Šotoušům nevysvětlíte, oni chtějí vlakem i pluh na pole.
Přesně Jiří a co jsme jich navozili z Agrostroje. A jel tak i plech, než se stal pluhem.
Jede to dobře, ale neseje to.
vsak to uz prece bylo v pohadkach o masinkach, takze teorie je zvladnuta, jen to dostat do praxe
Takže tvrdíte, že pumpa na beton může cestou na pracoviště ničit mosty, silnice, domy i přejíždět matky s kočárkem.
Argumentační faul – hra na emoce (zde matky s kočárkem, jinde např. babička o holi nebo invalida na vozíku).
Druhý argumentační faul – podsuv něčeho, co předřečník nevyřknul.
A to tvrdí kdo a kde?
Tak tam asi měl jet jinudy.
Teď jste mi to nandal. Tak pro vás, speciálně. Myslíte že řidič na této úrovní řeší kolik tun vlastně veze? Ta díra je fakt malá :-).
To nepopírám ale pořád nevím jak souvisí kamiony JIT s tím že se betonová pumpa nevešla pod most?
A ještě by mě zajímalo jak souvisí hmotnost vozidla s podjezdnou výškou? Kdyby byl lehčí tak se vešel?
Hmotnost je další parametr vozidla/soupravy, který má řidič znát a porovnávat se zákazovými značkami.
Jsou silnice neprůjezdnépro velká auta (tehnle most) pro široká auta, pro těžká auta (některé mosty), dlouhá auta (zatáčky)
Jasně, ke každé stavbě rodinného domku přivedeme koleje. Z betonárky pojede vlak v řazení lokomotiva, pumpa na beton a domíchávací vagóny v potřebném počtu. Po dokončení stavby bude kolej ponechána k zásobování domácnosti potravinami a základními potřebami a k vyvážení odpadu sběrnou soupravou.
Šoto mokrý sen 😃
A tím mělo být řečeno co?
To je představa, jak eliminovat silniční pumpy na beton, o kterých je článek. A zároveň též zásobovací kamiony, o kterých článek není, ale David Peca je přesto v diskusi zmiňuje (i když z důvodů ne zcela objasněných) .
Příště by to mohl vzít přes Prahu…
Ideálně lodí po Vltavě.
Tak ano, řidič je hovado, na druhou stranu všechny tyhle normám neodpovídající mosty by bylo taky záhodno postupně vyřešit (byť chápu, že všechny odstraněny nebudou).
Co to je „normám neodpovídající mosty“? Jakože je někdo jelito, tak to hodíme na nízký most? No tvl! 😀
Například v Nezvěsticích na I/19.
Ta silnice je od pohledu nějaká trojka, ale podjezd o výšce 3,2 metru je opravdu hodně mimo i pro běžná použití silnic III. třídy.
Řidič nákladního auta musí vědět, jak velké a těžké auto má, a podle toho si naplánovat trasu, aby se vyhnul nízkým podjezdům a mostům s omezenou únosností. Nebo mu nějaký dispečer má tu trasu naplánovat. Že nějaký historický úsek není podle dnešní normy, není omluva.
No to samozřejmě, ale i tak je 3,2 metru poměrně nízko.
Je to III/12118 a značka je tam 3,1m je to u Rakovického mlýna, kde 12. května 1945 byla podepsána konečná kapitulace německých vojsk. Za německou stranu kapitulaci podepsal Carl von Pückler, velitel německých vojsk Waffen-SS, který se následně zastřelil.
Například podjezdná výška pro trolejbus, kde nelze zřídit troleje. Někudy zase neprojedou hasiči.
Ale jasně, bežte raději hejtovat šoféra pracovního stroje, protože před 150 léty pracovní stroje nebyly a internet vám sebrat nesmějí.
Povinnost znát rozměry svého vozidla se vztahuje i na řidiče hasičů.
Takže ten ychtyl, co nečumí a nemyslí za volantem, nemá ani pud sebezáchovy, protože se mohl klidně i zabít za nic nemůže a radši odstřelíme nízký most?
Vy jste dobře vymaštěnej 😀
Zvykejte si. Kamionfanatismus je nemoc současné doby. Zlý most ublížil chudáčkovi a bude potrestán.
Stejný problém je obyčejná žurnalistika, vlak přejel, vlak zabil, vždyť to zní, že tady nějaká zlá železnice a taky se podle toho většina české společnosti chová, doporučuji tohle video viz odkaz
https://youtu.be/JWDjQs2Gp3Q?si=dOsaoHuHxDzNqePp
Víc prostoru pro kamiony!
Zcela jistě tu pumpu mohl přivést vlakem nebo na bicyklu.
Ten blbý most dát pryč, naco značky, jede Pán.
Už se na tom pracuje.
Stačí aby uměl dopravní značky. Pro snížení rizika, aby mu zaměstnavatel dal třeba navigaci (s možností nastavení typu/rozměrů auta) nebo čas na prozkoumání trasy.
Dalo by se to vyřešit zrušením silnice.
Nebo zrušením železnice. A ještě bychom výrazně ušetřili 😉😁
Nebo trati 170. Stejně blbý nápad, jako ten váš.
Pardon, trati 200. Spletl jsem čísla.
Jenže Alibabovi je to jedno, jemu řidičák nedali/sebrali, tak se chce pomstít.
Hele, řidičák ještě mám a očekávám, že mě ho seberou maximálně v důchodu pro demenci. 🙂
Z mé strany to byla spíš provokace.
Obecne : Kdo by to měl řešit?
Podle mě silničáři nějakou úpravou podjezdu, ne že tam vyrobí nový přejezd, jak jsem byl upozorněn, že takto ho nově vyrobily v Bohumíně-Vrbici.
Přesně tak. Jako u přejezdů v Raspenavě.
Jako, kdyby takhle zničil most pro cyklostezku – ok, ale pro něco co má zatížení 22t+ na nápravu?
Nejste asi moc chytrý. To zatížení 22 tun působí shora. Nebo navrhujete zodolnit most i proti podobným atakům nesvéprávných točvolantů z boku? Vy budete platit třikrát dražší most?
Slušnej materiál 😀
Takže bychom už tu Protivínku dodělali, teď je výluka do Březnice. Mohlo by se tedy s obnovou pokračovat kontinuálně z Příbrami do Písku. Stejně to ta trať potřebuje jak prase drbání. A cestou už se mohou osazovat i patky pro trakční sloupy. 😀
To je jápad, tak to pošlete na epodatelnu
Hlavně že do aut Eu cpe každou kravinu, kterou řídíci vypínají. Ale asistenta, který zabrání zdemolování mostu, to ne. Kolikátý je to letos most ? Třetí, který poškodil náklaďák?
A co byste si představoval? ETCS pro silniční vozidla?
Já bych si představil alespoň nějakou navigaci se zadanýma omezeníma (délka, šířka, výška a hmotnost) vozidla(del) (včetně nákladu), že to tam řidič zadá a pak mu to vysype, jak pojede odkud kam.*
Ale je pravda, pokud výsledek bude dotyčný točvolant ignorovat, tak se těmto problémům nezabrání.
* a ono to asi existuje, jen to bude placený
placené … myslíte, že řidič si ten pracovní stroj kupuje za svoje?
Nekupuje, ten stroj je firmy. Takže místo hejtování točvolanta …ne, z pelzíru tam nejel.
Ovšem celospolečenské náklady na výmenu starého torza, nebo na osazení stovek tisíc vozidel…
Být to větev přes cestu, tak jde majitel cesty k soudu, protože si o tu větevev cyklista rozbil hlavu.
Jste zaspal dobu soudruhu, tohle má vyřešit trh. Jestli je po tom poptávka, už to na trhu je, jestli poptávka není, proč by za to měla EU utrácet peníze? A kdyby to dělala, nadával byste na ní že se do všeho se*e a že pryč z ní žeano…
Úplně jednoduché, levné, ale vzhledově nechutné řešení. Dát před mosty brány, sejmou ji, ale most ne.
Zapomněl jste napsat „drahé“. Ono to tedy není tak drahé, jako zničený most… ale těch mostů zas tolik nepadá, takže kdybyste to preventivně chtěl nasadit všude, tak už to drahé bude. Proto se to dává jen tam, kde se incidenty dějí opakovaně. Ne tam, kde se dosud nic nestalo.
Jinak celou trať 200 stejně teď v podstatě staví znova, tak bude mít i nový most, no…
Tento web (a související YouTube kanál) budiž důkazem, že ani pevná zábrana, laserový senzor, podmíněná světelná signalizace a výrazné varování nepomohou:
https://11foot8.com
Ale pomohlo to tomu mostu. 🙂
Ano, dokonce nepomůže ani provinilce pro výstrahu popravovat v televizním monstrprocesu.
V letectví také nepopravují chybujícího pilota před zraky cestujících.
Jakýsi Rus zkusil popravu dispečera. Protože měl hromadu polehčujících okolností, dostal 5 let za vraždu.
Kravina řešící tohle se jmenuje navigace pro náklaďáky a není k tomu potřeba EU.
Proč ji tedy řidiči náklaďáků nevyužívají?
Protože si jí musí koupit, pro osobáky je grátis v mobilu
Proč si ji tedy nekoupí?
Nevýhoda navigace je že je maximálně tak dobrá, jak dobrá jsou vstupní data. A tady asi každý víme jak to u těch navigací je.
Pak se zase nadává jak kamion úvázne na lesní cestě protože ho tam dovedla navigace …
Stačí odinstalovat jelita od volantu!
Ono by stačilo, kdyby ti točvolanti zapnuli a používali hlavu
Jestli teda mají co zapnout. Spíš to vypadá jako točvolantské defaultní nastavení.
Áno, pojďme házet všechny řidiče do jednoho pytle s nálepkou „tupý neschopný točvolant“, tím toho hodně vyřešíme…
Podobně hloupé, útočné a překrucijící komentáře tu psal jeden fanatik. Jmenovalse Hala F, Sektor D či tak nějak. Nebýt té fotky skoro bych řekl, že El Barto je jeho nový NickName. Taky takové komentáře o ničem.
Jo tak ty takto, Dominiku 🙂 pěkný pokus mě shodit, že prý „svancara lukas“.
Co to melete?
Já? Nic 🙂 jen že ty tady píšeš defacto úplně totéž, co pod nickem Ortodoxní šotoušek, který zase píše prakticky totéž, co Mech, Patolízal, Pan Odborník, no a Hala_D. A ještě hraješ komedii, jako že nevíš, a myslíš si, že když budeš vinit ostatní z toho, že jsou Hala_D, tak tím zakryješ, že to jsi ty. Fakt next level toto 🙂
Doufám, že pojišťovna bude po řidiči vymáhat náklady na opravu mostu.
Proč? Od toho je snad pojištění, aby mě vlastní blbost nezruinovala.
Otázka je, zda v tomto případě škoda nepřesáhne maximální limit plnění.
Jako že by mostek stál víc než 50 milionů?
Nový most bude stát určitě víc jak 50 mil.
Výše škody neznamená, kolik stojí nový most, ale jaká je výše škody na staré konstrukci. Pokud bude vyčísleno, že stará konstrukce měla před nehodou hodnotu třeba 3 miliony, pak je škoda a tedy i pojistná událost pouze do této výše.
Tak určitě… 🙂
https://zdopravy.cz/most-pres-nadrz-hracholusky-je-hotov-proveri-ho-tri-sergeje-27270/
To není jenom o mostku… Za viníkem půjdou také výluky a hlavně – platba za náhradní autobusovou dopravu. A to opravdu nejsou nižší desítky tisíc…
Teoreticky ano, prakticky, pokud platí kraj či MD okolo 100 Kč/km a vlak bude nahrazen dvěma autobusy s cenou 40 Kč/km, tak bude záležet na rozdílu v kilometrech ujeté vzdálenosti, popřípadě prokázání, že musela být použita souprava navíc.
Autobusák už dávno nejezdí za 40 korun za kilometr…
Ještě mu naúčtujte neprojetou naftu, která se musela vylít.
Bus jezdí levněji než Regionova. Dokonce i 2 autobusy vyjdou levněji než 1 regionova. Pričemž doufám, že při výluce zaplatí NAD Správa železnic. Ne?
Tak Správa železnic to rozhodně platit nebude = proč by to dělala?
Neprojetá nafta bude v kolonce úspor, jak praví vyhláška.
A bus rozhodně nejezdí levněji než regionova.
Pokud řidič byl zaměstnanec, tak maximálně může dostat 4,5 násobek mzdy, pokud má pojistku pro škody z výkonu povolání, tak je v klidu.
Poškození se zaplatí z povinného ručení popřípadě pojištění firmy.
A odskáčeme to my všichni, protože příští rok opět zdraží pojištění, že?
Silniční vozidla mají pojistku. Vím, že šotouši to neznají, pač na železnici to tak není… 😉
Na železnici to samozřejmě je také.Každý dopravce musí mít pojištění na škody,které způsobí jiným svou činností.
Ale znají, vždyť jezdí autem nahánět parní lokomotivy.
Nemusí tomu tak, být stačí aby nebyla značka na poslední křižovatce před mostem a má taky problém správce komunikace.
To musela být prda….
Největší prda je blbej řidič.
Nemohl by vzít ještě ten v Čenkově. Ten je z roku 1968 a plán na jeho předělání nějak z rekonstrukce II/118 zmizel.
Věděl bych ještě o jednom na Výtoni, ale k tomu by potřeboval ještě remorkér.
To by bylo i řešení výtoňské otázky. 😄
Jak je vidět má na naší infrastruktuře spoustu práce. 😀
… a hned nápad pro pana státního zástupce – co takhle uložit panu řidičovi trest obecně prospěšných prací… 🙂
Že by trestal rovnou žalující a soudce nebyl potřeba? Jo to by šotouši rovnou šacovali lidi ve vagoně, kdo má řidčák bude z první třídy vyhozen, vynesen, vykopán. Kdo si ho zapomněl také!
Mimochodem, co s tím dispečerem, který zapoměl ověřit funkci přejezdu, poslal na vypnutý přejezd vlak plnou traťovou a uhořelo 8 lidí?
Toho do hokeje. Tam by přehlížel zakázaná uvolnění.
Ještě teda můsíte doufat, že se nezvede vlna odporu požadující zachování nevyhovujícího stavu a nový most s průběžným štěrkovým ložem a vyšší podjezdnou výškou…
Stačí přece ze vzteku popravit tramvajáka, který se pod ním zamotá!
Napište na firmu dotaz, zda by mohla posunout i tento most o půl metru. Na Foto je vidět název firmy