SBB poprvé nasadí Giruno na mezinárodní spojení, začne jezdit z Curychu do Milána
Giruno při první jízdě s cestujícími kolem Zugersee. Foto: SBB
Švýcarské spolkové dráhy SBB od pondělí poprvé nasadí své nejnovější vysokorychlostní jednotky Stadler Giruno na trať z Curychu až do
Nejsem odborník.
Jen jsem si splnil sen a byl ve CH 3 dny na
Swiss pass.
Zákonitě jsem nemohl stihnout to nej.
Basel, Zürich, Bern, Luzern, Chur.
A Olten, tam jsem si připadal jako v pohádce . Ty vlaky měly své dané nástupiště, a opravdu tam přijely, a opravdu načas.
Možná to bylo o štěstí, ale za za 3 dny a cca 60 vlaků, a jen jedno zpoždění 10min.
Já jsem ve švajcu musel jedním vlakem jet jinak, protože ten původní měl hodinu zpoždění. Ale všechny přestupy jsem stihl v pohodě.
Jsou to pěkné jednotky,viděl jsem je v pátek ve Frutigenu(BE) při čekání na vjezd do Lötschberg Basis Tunelu ,ale já radši ETR 610 od Alstomu
Každopádně si Stadler zaslouží obdiv,že dokázali vytvořit VRT jednotku
Možná inspirace pro Škodu Transportation
Přeji káněti (Giruno je v retoromanštině káně) hodně spokojených cestujících
Pěkné jednotky to jsou, nicméně interiér se moc nepovedl. To jde na vrub SBB.
Škodovka na to nemá zákazníka – mimo ČD a možná ZSSK by to nikdy nikdo nekoupil a ti by s nima víc jak 160 stejně neměly kam jezdit – protože by to na západ a jih od nás nikdo nepustil. Takže aby se to zaplatilo a něco na tom trhlo, tak to prostě nevyjde.
Škodovka ať se nejdřív naučí dělat pořádně Inter/Regio Pantery.
Otázka pro znalce: „Co v praxi znamená, informace o tom, že jsou jednotky schopné se přizpůsobit různé výšce nástupišť,prosím. Jak je to technicky řešeno? DĚKUJI za odpověď.
Je to velmi prosté, výkřik moderní doby:
https://www.zelpage.cz/news_n/jhmd-roll-a-ramp.jpg
Teď vážně: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Stadler_EC250
Vypadá to, že má víc dveří než je potřeba a otevírají se jen ty se správnou výškou. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d2/SBB_Giruno_by_Stadler_%2847824067432%29.jpg Ale kolik je kterých, to jsem nenašel. Máte s Girunem a jeho dveřmi někdo praktickou zkušenost?
A mají na palubě 3500 piv jako Radim? Aha!
Chlazenych piv, chlazenych…
Furt jen pivo…
A vozí také rekreanty k moři? Nebo to bude spíš doprava cesťáků a businessmanů? Těm totiž stačí laptop a kýbl kafe. Ale když jedu na dovču, pár kousků si ve vlaku rád dám.