Sázka na Airbus A350 s rekordní kapacitou se vyplatila, Der Touristik rozšíří nabídku letů do exotiky
Aerolinky World2Fly zahájily charterové lety z Prahy a Bratislavy do Exotiky Airbusem A350-900. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Rozšířenou nabídku destinací obslouží nově kromě Airbusu A350 i Airbus A330. Počítá se rovněž se zapojením českých Smartwings.
A Maledivy zařadí kdy?
Už se tu řešilo včera, podívejte se níže.
Tohhle jen ukazuje na to, jak zde chybi poradna letecka spolecnost s hubem v Praze.
To, ze v praze chybi “domaci spolecnost” je tak nejak dlouhodobe zname.
Nicmene je blahove si myslet, ze kdyby ti byla, ze by tu najednou bylo pet dalkovych letadel a ty litaly do celeho sveta. Nebyly a nelitaly. V nejakem strednedobem meritku mozna ano, nicmene prerequisitou dalkovek je silna sit letu do evropy.
To je nesmysl, pravé proto existují společnosti, které umí zajišťovat tento typ provozu letadel po světě.
Tam máme na stole druhou nabídku na exotiku během zimních měsíců. Že o tyto cesty je zájem je vidět i na rostoucích cenách. Zatímco na již proběhlou sezonu bylo možné pořídit Thajsko z Prahy v solidním hotelu se snídaní za nějakých 31-32 tis Kč, letos už to začíná na 38 tis Kč. Jsem zvědavý s čím přijde TUI. Kdyby nabídla odlety z Prahy za stejné ceny, jako nabízí v Německu, musel by jít Čedok s cenou níže…
Dva dny před odletem to občas spadne i na 18990 , to už je velmi dobrá cena. Třeba Kuba minulý týden. Stejně tak v prosinci před Vánocemi
Před Vánocemi jsou ceny last minute fakt top, jindy nelítáme.
To je pravda. Nicméně já srovnávám standardní ceny. Vzhledem k tomu, že jsme vázání na školu u dětí, nemůžeme letět, kdy uznáme za vhodné.
Nevi ne kdo, jake maji plany ostatni CK? BlueStyle, Cedok, TUI a dalsi. Bude litat nekolik konkurencnich dalkovek do stejnych destinaci nebo to bude tak, ze kazda CK poleti do jine destinace aby si nelezly do zeli? Pripadne tohle budou jedine dalkovky a ostatni CK budou mit lety se 737 Smartwings s mezpristanim?
Čedok má v prodeji z Prahy Zanzibar (Smartwings), Mombasa (Smartwings), Nosy Be (bez specifikace aerolinky), Punta Cana (Neos), Krabi (Neos). Takže s Fischerem jsou stejný Mombasa a Punta Cana.
To trochu vypada na redukci kapacity ze strany Cedoku, ci nikoliv?
Jestli bude Mombasu létat Smartwings tak tam ano, jelikož teď to létal LOT s 787, u Zanzibaru zase vidím dva lety týdně, takže místo 1x 787 asi poletí 2x 737 a oproti aktuální sezóně v rezervačním systému nevidím Colombo. Třeba něco přibude.
Zanzibar se smartwings? Brrrr
Přežit se to dá, ale není to s mezipřistáním v Hurghadě nic moc. Hlavně když cestující v noci vyženou do tranzitu, kde není ani voda. A do tranzitu i z tranzitu se jde přes rámy a rentgeny…
Tak už jen to co zmiňujete pro mě znamená letět raději do jiné destinace, nebo s jinou aerolinkou. 737 na takové lety je teda fakt rarita, divím se, že to jsou schopni prodat ale to uvidí čas. Sám delegát Čedoku říká, poskakovaní malým letadlem od SmartWings je už dnes neprodejné.
Tak nás tedy do tranzitu nehnali, byli jsme v letadle, ale to byl covid. Jinak let celkem v pohodě.
Primy let na Maledivy stale v nedohlednu? Se trochu divim, ze se neuzivi… Cestina je slyset v mnoha rezortech
Neuživí. Ceny Malediv jsou jinde a otázkou je i ubytovací kapacita přes sezónu.
Maledivy jsou pro cestovky extrémně rizikové s ohledem na ceny ubytovacích kapacit mimo sezónu, když vezme v potaz pouze resorty
To není špatné, ale do věci se ještě plně nevložil Air Fischer. :DDD
Ta Keňa se Smartwings je přímý let nebo někde budou tankovat?
Hlavně to bude v tom sardinkovym uspořádání, od tohoto zájezdu proto co nejdál:-(
To jsou ale všechny chartery, tady bude alespoň business třída.
A víte, co znamená business class v 737 Smartwings? Úplně stejné sedačky, jen neprodají tu prostřední z té trojice. To fakt nemá s business class nic společného…
Já si osobně myslím, ze přední radu vymění za bussines sedačky, tak jak to je třeba ve flydubai
Přesně tak.
Postel to stejne nebude, radeji poletim s LOT v bussinesu
Co vím, tak u některých MAXů bude business v uspořádání 2×2.
No, nějaká úprava sedaček tam určitě bude, kdyby se jen vyblokovaly prostřední sedačky tak by byla kapacita vyšší než uvádí
Ne
Business se Smartwings a Exim na Srí Lanku/Maledivy a Zanzibar/Keňu býval v 737 se širokými sedačkami 2+2, na Kapverdy se to jmenovalo nějak jinak než business, bylo to o něco levnější a tam to byla ta upravená prostřední sedačka na stolek.
To není pravda kdysi jsem letěl se SW do PUJ via Azory v byznysu a bylo tam uspořádání 2+2, kupodivu velmi pohodlné sezení a dobrý catering
Myslím že budou tankovat a mít mezipřistání v Hurgádě, alespoň tak jsme to naposled měli se Smartwings, když jsem letěl s nimi na Zanzibar, pak byl přelet do Keni – Mombasy, třeba to ještě spojí se Zanzibarem, jak to měli. Za covidu to bylo horší, ještě s respirátorem, ale dalo se to. Jinak business třídu měli, že nebyla obsazena prostřední sedačka, ale teď to třeba upgradují, poptávka asi je.
Pokud si pamatuju, tak se 737 lítali Zanzibar a okolí s mezipřistáním na Hurgádě apod.
Takže asi něco takovýho.
Takže se to dá pochopit i tak, že příští zimu budou létat pouze z Prahy bez toho odskoku do Bratislavy?
Možnost prodloužení tam je, protože Puerto Vallarta má přílet do Prahy ve středu v 10:30 a do Phu Quoc letí až v 16:45, ale kdo ví…
Z Prahy bude všechno přímé, stejně tak to bude z BTS. Bratislava už nebude létat do PRG
Za mě se sama bratislava neužíví na přimé lety….viděl sem to na letu do dominikany…..30% Slováci zbytek Češi