Saský ministr dopravy na jeden den vyměnil práci. Jezdil jako průvodčí
Martin Dulig jako zaměstnanec DB Regio. Foto: Ministerstvo dopravy Saska
Dulig chtěl poznat práci ve svém rezortu poznat detailněji z praxe.
Dulig chtěl poznat práci ve svém rezortu poznat detailněji z praxe.
Viděl železnici z pohledu jednoho průvodčího za jeden den. Ideání způsob, jak mít o něčem zkreslený pohled. Ale jako gesto je to pěkné.
Aha, takže na základě zjištění z jednoho dne z doby, kdy je cestování téměř zdarma, se udělá úvaha o tom, jak je potřeba celý systém železnice posílit a rozšířit, protože kapacita je nedostačující. To je opravdu závěr hodný pouze politika. Ať si udělá podobný výlet za měsíc, až nebudou v Německu prázdniny a skončí jízdenka za 9 EUR. Pak to nejspíše s tou přeplněností vlaků nebude tak horké. A možná by to také chtělo data průřezově za delší časové období. Někdy je nějaký spoj nacpaný až po střechu a jindy ten samý spoj veze pár lidí. To se tak prostě… Číst vice »
Teď si představte, že by tohle udělal někdo z našich politiků. Vím, těžké sci-fi.
Protože „tady se všechno vykecá“, taková akce by mohla vlaku zajistit slušnou obsazenost. Politik, několik jeho asistentů, manželka, tchyně, ochranka v civilu, pár policistů v uniformách, pět až osm televizních štábů, reportéři internetových i tištěných médií, youtubeři, influenceři, aktivisté z různých zájmových skupin, kontrolní orgán dopravce, dohlížející na výkon průvodčího, revizor, strojvedoucí instruktor, dozorčí provozu ze všech dotčených provozních obvodů, přednostové provozních obvodů, kontrolor dopravy, hlavní operatér, gestoři předpisů… „Zelená vlna“ by pro vlak musela být postavena aspoň čtvrt hodiny před odjezdem i za cenu odstavení několika nákladních vlaků, na přípravu zelené vlny by dohlíželi další hodnostáři již od čtyř… Číst vice »
Tak, tak. Potěmkinova vesnice. A ještě trávu natřít nazeleno … 😃👋
Co myslíte tím „těžké sci-fi“? Vám to připadá jako něco potřebného nebo úžasného?
Doufám, že taky odstavil aspoň 1 vlak, jak to dêlají jeho kolegové.
Pokud má technickou závadu, která ohrožuje bezpečnost cestujících, je pro to důvod.
Zároveň je to i způsob, jak přimět zahraničního dopravce k dodržování smlouvy, ke které se sám zavázal.
>https://www.sachsenschiene.net/bahn/geo/geo_map.htm< Pokud chce tento Saský ministr dopravy nějaké fanoušky či podporu pro příští volby v Sasku tak by si měl rozmyslet jestli jako SPD-komunista nechce začít obnovovat lokálky současná Saská koalice CDU-SPD-ZELENÍ se nelíbí už nikomu v Sasku, Sasové jsou prostě blíž k nám AfD je pro Sasy nejsilnější strana a nejspolehlivější která myslí na lidi!!! Nechci dělat politiku, ale AfD kdyby vládla Sasku (Jörg Urban premiér), tak by se furt nerozkopával Ebersbach-Neugersdorf či Zittau…. Konkrétně jsem pro obnovu všech lokálek v Sasku nejen u nás v ZVON/VVO ale i celé Sasko, když si koupím Saschsen-ticket(25euro) chci jezdit jen vlaky+tramvajemi… Číst vice »
Zakázat vesnické autobusy, protože výletník s nimi jezdit odmítá! S něčím takový ty volby zcela jistě vyhrajete.
Prý nechceš dělat politiku…a děláš ji. A ještě se spoustou vykřičníků…
Zajímavý způsob trollingu.
>https://www.sachsenschiene.net/bahn/geo/geo_map.htm< WEB s informacemi ohledně zrušených tratí v Sasku, tenhle ministr za Německé komunisty(SPD) by si tuhle stránku měl p
A pak je tu pan Kupka.
Taky tu byl třeba pan Havlíček.
😀 a jeho kempingovy stolecek… 🙂
a zkrášlovací komando v předstihu.
Nebo Bárta (čímž nehájím Havlíčka, to rozhodně ne, jen mi přišlo vhodné se k Vám přidat s dalším hochštaplerem).
Vlaky jezdí …velmi plná. Překladatel byl asi „felmi topra cecha“
Prostě překlep no…
Ale jo, stane se. Jen se mi vybavil jeden návod přeložený z němčiny stylem „při pražitém slunci použitelno“
Translate.google
Úplně vidím Kupku v Rožmberku
Srovnatelná funce je krajský radní pro dopravu.
Je to náhodou trefná extrapolace. Regionální politik okusil regionální dopravu, v Dominikově příkladu se však jedná o celostátního ministra na vlaku dálkové dopravy… každý by tedy pak zkusil to, co jeho úřad objednává. Nevidím problém.
Takže Borecký jo?
No já nevim, aby to ve finále nepřineslo železnici více škody, než užitku 🙂
Ten Borecký už snad může i za lom kolenice na Vítkově v roce 2007 pod Pendolínem, což?
Máte zajímavé názory, pane Palkosko.
s výlukou z Kostelce do J. Hradce…
Žejo? Doprava nám funguje, dopravci dodržují smlouvy, Správa železnic vzorně spravuje koleje, dálniční síť je hotová a související přeshraniční dohody uzavřené, mezinárodní spolupráce mezi národními dorpavci funguje naprosto skvěle…
… a tak může ministr dopravy dělat štíplíska, montovat úsekové děliče do trakčního vedení a ETCS do lokomotiv, osazovat balízy na pražce a ve zbylém čase brigáničit ve Vrútkách, aby se konečně pohly rekonstrukce vozů. Jo a v neděli navečer podbít pár pražců na peážní trati.
Nikdo nepožaduje aby ministr dělal dělníka nebo sám řídil vlak. Já jsem moc rád za to, že politik jde nasbírat reálné zkusenosti do provozu. Nejhorší je, když je odtržen od reality, od běžného provozu a kontaktu s lidmi využívajícími jeho služby. Informace dostává zprostředkované, zkratkovité a filtrované od svých náměstků a asistentů. Podle toho se pak může rozhodovat, nemá ale úplné informace. Je to stejné jako když ředitel firmy nikdy nezavítá mezi řadové zaměstnance, nekomunikuje s nimi, nezajímá se o jejich problémy. Vládne ze své kanceláře, informace bere od několika vrstev manažerů a kromě mailů, prezentací a tabulek nemá přehled… Číst vice »
Pan ministr není blbej. Je jen mylně informován. 🙂
Po modré soupravě společně. Přistoupilííííí… Kam se cpete babo, vy jedete tady náhradním busem já náhradním mercedesem, v Jihlavě na vás počkám na tiskovce.