S Ťokem odchází i jeho náměstkyně, České dráhy ji vytvořily nové místo
Elektrická jednotka 440 RegioPanter mezi Ústím nad Labem a Děčínem. Foto: České dráhy
Náměstkyně ministra dopravy Dana Ťoka pro vnější vztahy Lenka Voplatková končí ve své pozici. Přechází na nový post, který České
To muze udelat jedine zmetek. Nejdriv sebere CD vlaky a pak jim da na krk jeste takovouhle nepotrebnou zatez. Pritom si vubec neuvedomuje ze je to výsměch vsem pracovníkům CD kteri pro CD delaji mraky přesčasu v noci o vikendech a procumi desitky hodin mesicne na ruznych utulcich do kterych by normalne ani nevkrocili.
Je to v pořádku, že čd vytváří aktivně nová pracovní místa. Vždyť bez tohoto místa fungovali velice špatně. Že odchází strojvedoucí, vozmistři, a další provozní personál, nevadí…., hlavně že má funkci zas nějaká rajda. Tvl to je firma.
To je tím, že to vlastní stát. A jak známo, takovej podnik musí poslouchat. Pokud by neposlouchal, dopadl by jako Krtek. Zřejmě už heslo v Ano ‚žádné trafiky! už neplatí. Ne že by to tedy vlastně něky u nich platilo.
Docela zajímavé by bylo zjistit, zda i v tomto „měl prsty“ Moos, nebo zda rezignoval právě proto, že už se na takových šmée přece jen nechtěl podílet – ale to se asi nikdy nedovíme.
Hmmm, UJAK. Pokud bych viděl tuto školu na životopisu uchazeče o zaměstnání, letěl by hned do koše. Sice nerad zobecňuji, ale obávám se, že se jedná o školu, jejímž hlavním cílem není kvalita absolventů, ale něco jiného. Ale za to může, bohužel, mnohdy zcela nesmyslná preference vlastnictví (jakéhokoliv) titulu (zejména ve státní správě) nad samotnou kvalitou uchazeče, a to třeba i bez ohledu na předchozí praxi.
Takže to o čem se mluví v kuloárech již skoro čtvrt roku je pravda. 😀 Já snad začnu věřit tomu, co se o paní povídalo v levé části ÚV a teď začne i pravá. Tomu se říká hroší kůže 😀
Datum nástupu 23.4. je hodně okaté.. evidentně ani ČD neskrývají, že jde o trafiku.
To bude něco podobného jako před lety Fejk… toho taky na dráhy uklidili a pak se po čase po něm slehla zem.
Za Fejkem byly alespoň výsledky z minulého působiště.
Hm, škoda jen, že pak nebyly vidět žádný výsledky na novém působišti. Tenkrát ho Bárta uklidil s tím, že měl bejt další tváří VV. K tomu ale už nedošlo…
co se divíte? K RJ nemůže, nebot tam není trafika, on ty noviny a časopisy dává zadara. hihi. Já si myslím, že když každýho čdáka okradou o prémie, tak plat bude mět dobréj.
To je tak blbá hláška až je bohužel pravdivá. 🙁
Stejně, dokud budou ČD takhle prolezlé politickými trafikami a vedení se bude měnit s každou novou vládou (a s tím se budou měnit koncepce, plány,…), tak tenhle podnik v plně konkurenčním prostředí bude mít velké šance na úspěch. Viz to velké množství prohraných VŘ za poslední rok.
Uvidime, co pani ex-namestkyne s vnejsi komunikaci CD udela. Zatim platilo, ze drahy neumely moc okomentovat / marketovat / prodat to, co delaly. Takze i kdyz byly v necem dobre, nemluvilo se o tom. A naopak se mluvilo hodne o tom spatnem. Soukromi dopravci jsou v tomto daleko lepsi, je pred ni HODNE prace. Doporucuji, odpovezte si nasledujici ctyri otazky: – Vite, jak se jmenuje tiskovy mluvci CD, i kdyz nejste z oboru? – Pamatujete si i jiny slogan / „znacku“ nez narodni dopravce a nez auta stoji, vlaky jedou? – Pamatujete si nejakou reklamni akci CD? – Najdete na… Číst vice »
Dobrý den. Vidím to tak, že s komunikací neudělá téměř nic, ale peněz vydělá poměrně mnoho. A Vaše 4 otázky – 4 krát ne a to u všech dopravců, nejen železničních. Nikdo z nás je nezná například ani ÖBB a přesto když máme možnost, svezeme se s nimi s nadšením. Přeceňujete marketing, obliba vzniká úplně jinak, než žvaněním v éteru a propiskami s logem.
ČD teď tuším vyhrály nějakou soutěž o nejlepší reklamu.
A Vy snad věříte výsledkům různých „soutěží“ = považujete je za opravdový obraz skutečnosti?
Zrovna ocenění ADC bych bral za objektivní. Nejedná se o žádného Zlatého slavíka…
Jako první 3 měsíce na seznámení s chodem firmy tak cca 2 týdny školení z předpisů, potom měsíc turnusu jako „pomocník“ strojvedoucího, potom dva týdny jako pomocník vlakvedoucího a zbytek tak různě. A po 3 měsících slavnostní jmenování do funkce.
Záměrně jsem zkratil svůj nick. Pro jistotu
Má jen Bc a už je náměstkyně?To jsou ve státní správě fakt tak nízké nároky??
A? generální ředitel SŽDC je taky jenom Bc. Vš není měřítkem inteligence. A teorie z Vš jsou člověku zcela k ničemu. A to hovořím z pozice Vš inženýra elektro na SŽDC.
UJAK je kapitola sama o sobě. Matura z učňáku má větší váhu. Ostatně, jak kdosi kdysi poznamenal, by stačil bankomat a okno na rouru. Zároveň coby technik tvrdit, že teorie z VŠ jsou zcela k ničemu, evokuje pochybnosti o vašem vzdělání.
Ano,teorie z Vš jsou zcela k ničemu. Vš má smysl snad jen u lékařů. SŠ víc než bohatě stačí. Mimochodem když jsem kdysi dělal u Siemensu, tak jsme tam měli kluka, ktery to neskutečně nandaval celému zbytku týmu, jehož členové byli z prestižních univerzit. Jednoduchym uvažováním nad problémem ukazoval uplně jiný svět, který akademici, kteří nikdy neviděli praxi, nikdy nepochopí.
Najdeme spoustu lidí u, kterých se kombinuje praxe, rozum a VŠ. Vysoká škola je mnohde místem, které vám poskytne skvělé příležitosti k rozvoji. Nejen formou volitelných předmětů, kobferencí, setkáním se zajímavými lidmi z praxe, ale i kontaktem s novými poznatky. Co si z toho odnesete je jen na Vás. Vysokou školu lze absolvovat i bez toho, ale pokud tu příležitost nevyužijete velmi Vás to ochudí. Vysoká škola není patentem na rozum, je příležitostí…
Tak možná proto je SŽDC tak neschopná organizace,když ji vede někdo,kdo pořádně ani nedostudoval 😀 Už se ničemu nedivím,v.tomhle státě je možný všechno 😀
Chápeme, správně ředitel SŽDC musí mít aspoň RSDr. (Rozhodnutím Strany Doktor), jinak těžko může vést tolik odborářů ke světlým zítřkům…
pravdu máš, Bc se dělá při práci, kdežto vysokoškoláka učí starý struktury co nemakali nikdy, ale jsou vyjímky jako všude, největší průser je když se někde cpe zelený mozek s Vš ing apod.
Mně na vysoké škole učilo mnoho zajímavých lidí. A to i z praxe. Jistě záleží na oboru, škole i tom jak to co škola nepovinně nabízí využijete.
jak uz psali dalsi diskutujici – VS vam nabizi prilezitosti, jak je uchopite a vyuzijete je pouze na vas.
pokud ty vase „teorie“ berete jako nutne zlo, je to vas problem. ja zase dnes a denne v praci zjistuji, ze se mi hodi i znalosti z oboru, ktere jsem v dobe studia povazoval za naprosto nesouvisejici s profesni drahou, na kterou se hodlam vydat. dnes jsem zpetne rad, ze mi z toho v hlave zustalo alespon neco a spis si rikam, kdybych tehdy byl poctivejsi, mohl jsem dnes mit vetsi rozhled.
Jednoho takového má i jedno euroministerstvo.
Hm, ale personálu ve stanicích a ve vlacích je stále méně. Ale na takové trafiky peníze jsou. Myslím, že by zákazníkům ČD více pomohlo mít komunikaci přímo ve vlaku a ve stanicích. Za ty peníze co bude brát, tak by se zaplatili minimálně 2-3 informátoři v terénu.
Tak to přitlačte, ředitel v ČD má min. 150.000 Kč + prémie….. tolik si ani majitel Jančura nevyplácí….
Další zbytečné náklady, které nepřímo platíme my všichni….
Ani se nedivím že se toto děje , když se 30% voličů chovají jako ovce a nechají se koupit za koblihy, levné jízdné a jiné benefity 🙁
Přece by Dan Ťok svou věrnou neposlal dělat vlakvedoucí nebo pokladní, že jo. 😉
Jako vlakuška u Arrivy by se na dálném východě hodila, mohla by pobíhat s kanistrem a dolévat naftu ….
Nebo by mohla pomáhat odsávat hajzlíky. 😉