Rychleji z Liberce do Děčína. ŘSD má územní rozhodnutí pro obchvat Lvové

Silnice I/13 veLvové. Foto: Google Street ViewSilnice I/13 veLvové. Foto: Google Street View

Stavba má být zahájena v roce 2025, začaly výkupy pozemků.

Zpět na článek
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Joseph

Ano, je to tam šílené, stejně tak průjezd Cvikovem. Nyní probíhá stavba v Rynolticích, v koloně jsem stál právě až ve Lvové.

Alibaba

A že by se narovnala železniční trať mezi Lvovou a Rynolticemi, to ne?

Jarda

Kdyby raději udelali nejaky obchvat ryniltic přímo a pak obchvat cvikova, to je taky slušnej špunt, hlavne ve Cvikově, než se to projede tak je to dlouhy jako prase.

David

Proč „kdyby raději“. Tunel v Rynolticích je potřeba úplně stejně jako obchvat Lvové.

Jarda

Kdyby tak šel, pak je špunt ten dlouhý cvikov, kdyby šel obchvat, tak by to ulevilo, musi se tam jezdit 50 a ta rovná silnice láká k rychlejsi jízdě a imrvere tam jsou lovci dokladů.

David

Zajímalo by mě zda se to zvládne bez demolic a nebo zda bude muset pár domů ustoupit. Přiložená mapka má příliš nízké rozlišení. A také jak budou vypadat protihluková opatření.

Diesel

Nad Benešovem n/Pl nedávno také zahlednuti geodeti. To celkové narovnání a zkapacitnění třináctky by bylo super, místy připomíná slušnější dvojku než klasickou jedničku.

David

A místy zase připomíná dálnici spíš než klasickou jedničku.

Diesel

To ano, ono to čtyřpruhové uspořádání z Varů až do Liberce by bylo super. Ze západu na východ bez nutnosti jet přes Prahu.

Tomas

Jo tak to je bohužel jenom sen..

Jiří Kocurek

Ano, úsek v souběhu s I/35 dálnici připomínat může. Ale dálnice to není.

*h8*

Tady se spíš myslely úseky Karlovy Vary – Ostrov a Chomutov – Teplice (bez Bíliny). A ještě je tam ten malý kousek pod Jitravským sedlem.

Tu 7km peáž nepočítám.

Gejza

Jen pro srovnání. Zde jsou intenzity provozu vyšší, než na I/6 mezi Krušovicemi a KV…

Jindra

Lvová potěší. Místním obchvat uleví, hospodské spíš naštve. Rynoltice jsou asi neřešitelné, ale naštěstí krátké a rychlé. Tedy pokud zrovna nedělají kanaldu a chodníky jako teď. 🙁
A Cvikov? Tam se vlastně po obchvatu (průtahu) z osmdesátek jezdi. Jen je to za padesát a skrz město, byť mimo historické centrum.
Takže zbývá Šenov a Kamice. Počítám, že tam by to měla řešit až přeložka třináctky z Lípy přes Benešov do DC.

David

Tak Rynoltice by se daly zahloubit, muselo by to být o něco delší kvůli stoupání a dobře odizolované kvůli potoku (ten je ale stejně zatrubkovaný), ale šlo by to.

Joseph

Když nebudou škodit přeložce I/9, tak z Manušic do Děčína (přes Benešov n/Pl) by měla být nová silnice, která by ulevila řidičům i obcím (Stružnice, Horní Police, Žandov, Starý Šachov, Františkov nad Ploučnicí a také od Nového Boru přes Prácheň, Kamenický Šenov, Českou Kamenici.

Luboš

Jenže to je hodně vzdálená budoucnost. Pokud vím, není zatím ani rozhodnuté kudy nová I/13 z Manušic do Děčína povede. Teď mají problémy i s tou I/9, kdoví kdy to vůbec začnou stavět, už teď je začátek stavby posunutý na rok 2025.

MirekP

To je fajn, ale jak řešit Rynoltice?

sheeva

Zahloubit I/13 do tunelu pod současnou silnici. Jako je to třeba v Maishofenu u Zell am See.

David

650m dlouhým, hloubeným a dobře odizolovaným tunelem.