Rychleji a levněji. Rozšíření a opravu silnice ze Znojma na Brno nabídl nejlevněji Metrostav
Obchvat Lechovic. Foto: ŘSD
Soutěž srazila cenu o čtvrtinu, zkrátila se výrazně i doba výstavby. Úsek má již stavební povolení.
V letáku není zmínka, co bude se zastávkou Práče, rozc. 0.7 (ostatně jak příznačné). Bude nějak zkultivovaná? Aspoň by mohlo díky mostu odpadnout přebíhání. Nebo má být snad zrušená?
Užívejme si dnešní rozbitou, ale průjezdnou 1/53! 3 stavební sezony bude objížďka mezi Znojmem a Lechovicemi, následovat bude několik dalších let mezi Lechovicemi a Pohořelicemi. Pokud nedojdou peníze, máme na 5-6 let vystaráno. A výsledek? Zase silnice 1+1 (s pár úseky 1+2). Nemám slov.
Nezoufejte, objížďka může vypadat i takhle: https://mapy.cz/s/rehulebego
to je ale u Kojetina, ne u Znojma 😀
Já vím. U Znojma nejsou ty alternativní trasy až tak špatné, když by to někdo objížděl jinudy.
Když nemáte slov, tak mlčte. Stejně to, co si myslíte nebo nemyslíte, nemá vliv vůbec na nic a nikoho.
Dobrá zpráva. Škoda, jen, že to rovnou není 2+2. Škoda, že si nebereme příklad z Poláků, kteří si nechávají při stavbě dálnic rezervu na stavbu dalších pruhů. Co by taková D1 za to dala…..
Jestli ty rozdíly v cenách nejsou spíš dané tímže ŘSD ceny spíš nadhodnocuje a SŽ výrazně podhodnocuje. Určitý vliv má na železnici vyčerpání kapacit,ale na silnicích taky není nějaký extra velký přetlak kapacit.
Dobrý, ale chtěloby to 2+1 na většině Pohorelice – Znojma ať Ex 108 není zbytečně zdržovaný .
Taky mi není jasné proč to nenavrhnuli rovnou celé o 2m širší v kategorii S13,5 tj. 2+1… Velká škoda
ŘSD se očividně nepodívalo za hranice – 2+1 je u S3 standard.
+ mimoúrovňová křížení. Zkuste u nového obchvatu Lechovic přejet křižovatku ve směru od Borotic do Lechovic. Hlavně při dopravní špičce nebezpečné. Od Znojma klesání, každý jede 90 a víc.
U nás to s tou bezpečností bohužel platí jen do té doby, dokud to prachy nestojí místo aby je to jen bezpracně přinášelo…