Ryanair zkouší vnitrostátní lety v Bulharsku, výrazně rozšíří počty letů z Maroka
Boeing 737-800 Ryanairu. Foto: Ryanair
Rozšíření letů z Maroka bude s podporou státu, firma otevře novou základnu v Agádíru.
Rozšíření letů z Maroka bude s podporou státu, firma otevře novou základnu v Agádíru.
V Maroku jsou zvyklí na ledacos, tam jim budou standardy Ryanairu asi vyhovovat.
Nejsem odborník – jen si kladu otázku, s otevřením tolika linek z Maroka – a to tam ta poptávka doteď nebyla a najednou je/bude tak obrovská?
ryanair diky svymu pr (a koneckoncu i diky cenam) funguje i jako generator poptavky. spousta lidi proste lita do destinaci, kam lita ryanair (a dalsi low costy)
podobna situace jako jancurovo vlakovo chorvatsko. ten kdyby otevrel spojeni do svaljavy, tak proste pulka cechu pojede do svavljavy
Joo, tam bych se i svezl. Ale ono by tam vlastně najednou bylo přečecháčkováno. Tak nic. :-/
Tak ho pošlete do Mochova 🙂
B-737 Ryanairu mi připadá pro bulharské vnitrostátní linky příliš velký. Zcela by postačovaly Embraery 175, resp. 195, maximálně A-220. A pokud bychom se měli držet realisticky při zemi, tak i ATR.
Toť otázka. Zrovna dneska jsem letěl s RYR z Košic do Prahy a i když letadlo nebylo plné, bylo obsazené slušně – pokud jsem dobře vnímal, 164 cestujících. To je o dost víc než kapacita ATR-42 ČSA, které pamatuju na této lince. Jestli ono to nebude i schopností dopravce vygenerovat poptávku.
O generování poptávky bych tady moc nemluvil. Přepravní kapacita se snížila, protože ČSA létaly většinou 2x denně, takže člověk mohl letět kdy chtěl, ne 2x týdně jak Ryanair. Takže reálně se kapacita linky snížila na 60% původní kapacity a ze 13 letů jsou 2.
Kapacita ČSA 31 tisíc sedaček/rok – 13 letů týdně.
Ryanair 20 tisíc sedaček/rok – 2 lety týdně.
a to ja bych o ni klidne mluvil.
ryanair tady vygeneroval poptavku uplne jine skupiny cestujicich – to, co letalo s csa byli z 99% tranziti ze site csa a sky team partneru. point to point prg-ksc byl limitne nulovy.
ryanair to ma presne naopak
Letadla A 220 používá v současnosti Swiss na lety kde nenaplní A330. Před týdnem letěl z Prahy do Curychu A330, dnes z Curychu A220. Toto letadlo se podívá na některé další linky Swissu po Evropě, když by A330 nebyl plný. Zažil jsem do Porta do posledního místa plnou A330. A dnes jsme se vraceli s A220. Není to špatné letadlo. Pro mě jako cestujícího bylo tiché a pohodlné. Jistě dokáže vygenerovat poptávku.
ono je to naopak . leta tam a220.
a prilezitostne, pokud je narazove vetsi zajem, leti a330
A330?