Ryanair začne létat do Gruzie, v Londýně zkopíroval po pár hodinách linky Wizz Airu

Boeing 737-800 společnosti Ryanair. Foto: RyanairBoeing 737-800 společnosti Ryanair. Foto: Ryanair

Letecká společnost Ryanair začne létat do další země, kde dosud chyběla. V listopadu spustí první linku do gruzínské metropole Tbilisi,

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Přemek

Jsem zvědav, jak dlouho vydrží Ryanu optimismus. Místo strategie se chovají jako kolibříci. Co když nektar brzy dojde?

Apex

Co mohou jiného dělat? Desítky letadel museji někam létat, takže zkoušejí, co by se chytlo….

F. K.

A Gjumri nic?

Lukas

Tak isto to Ryan urobil ak BTS- Kyjev, sice to nebolo po par hodinach ale teraz tam lieta wizz a aj ryan a kupodivu sa dari obom, mozno aj preto to skusaju inde 😁

Apex

Proč kupodivu? Pokud je poptávka, tak proč ne… navíc je otázka, zda je to pro oba profitabilní. Ale bude to zajímavé, kdo nakonec z tohoto souboje vyjde jako vítěz. Wizzair v současnosti dosáhl prakticky stejné výše nákladů na sedačku, jaké dříve dosahoval RYR a nasazováním A321 to vypadá, že se mu podaří dostat se i níže, takže má slušnou výchozí pozici. Na druhou stranu mají oba objednáno hodně nových letadel, které musejí někam létat a tak je možné očekávat, že trend otevírání stejných linek, resp. jejich kopírování, bude pokračovat.

Stepan

Vyhrava zakaznik. Nizsi ceny, vyssi frekvence letu. Skoda, ze tohle neni taky na „premiovem“ letisti Ruzyne.

Lkprak

Já nevím, ale na celé řadě linek zcela běžně létá více lowcostu, třeba PRG-EDI, PRG-STN, PRG-MAN, Praha-Řím, PRG-BCN…a tak bysme mohli pokračovat. A na podzim začne EasyJet létat do Lutonu, kam už létá Wizzair.

Přemek

Štěstí je v každé hře vrtkavé…

Apex

Ach jo… další, co si potřebuje za každou cenu kopnout do LKPR… Pochopte, že letiště s počtem linek, jejich frekvencí a hlavně cenou letenek má pramálo společného, to vše je věcí leteckých dopravců. Takže pokud se vám zdá, že z Prahy je nižší nabídka nebo dopravci si nechají zaplatit vyšší ceny, tak je to věcí jejich obchodní politiky a jde zejména o reakci na situaci na trhu a míru zisků, které se dají z letů do Prahy vygenerovat.

Nekdo

myslim, ze do Viklef Hejvl Internesnl neni potreba nijak zvlast kopat. oni to docela zvladaji sami, dopravni obsluznosti, silenymi frontami, cenami na letisti, parkovanim, taxiky, a vubec… 😀

Butrusik

Aha, viklef hejvl, to uz jsme tu dlouho neměli… trapnym komolenim pouze sam sebe zesmesnujete a jestli mate pocit, ze letiště si samo postaví koleje do centra, tak radsi žádné příspěvky nepište. Je co vylepšovat, ale mozna by chtělo navštěvovat i jiná letiště, než budete kritizovat.

Vaba

Pražské letiště využívám minimálně 2x týdně a je to bohužel špatné a ještě horší. To že se zvyšují ceny, je věc která tak prostě je, vyšší mzdy, investice atd. Ale chování personálu je horší a horší. Personál v kavárnách a obchodech se dost zlepšil, nerad bych křivdil. Čistota na toaletách je horší a pomalost a nedostatek policistů u přepážek je jeden z dalších mínusů. Rád zaplatím víc, ale chci dostat dobrou službu, a ne jen dostatečnou. Je dobře že letiště využívá více pasažérů, ale je třeba i přidat v práci personálu. Jednoduchý příklad, po přistání jdu na wc – špína,… Číst vice »

Tony

Já teda nelétám z T1 tak často, ale když jsem naposledy letěl tak jsem si jen naskenoval pas a obličej a to samé po cestě zpátky.