Ryanair spustí pravidelné lety z Brna a Ostravy začátkem července
Boeing 737-800 společnosti Ryanair v Brně. Foto: Letiště Brno
Mezinárodní letiště v Brně a Ostravě by se měla dočkat obnovení pravidelného provozu začátkem července. V obou případech jde o
Rakušani chtějí návrat turistů. Co kdyby tomu zkusili dopomoct přímou linkou BRQ-INN? Po silnici je to 600 km, tedy 6 hod.
Kdyby letiště mělo vnitrostátní linky Brno Praha atd tak by to bylo super třeba i do Bratislavy ale jinak jen samé Cargo takže pro ovčana jeto letiště k hov…. jen pracovní místa a záložka pro cajzly když se neco poss v Práglu
Kdysi mělo, ještě za dob ČSA cca 7 let zpět lítala několikrát denně linka BRQ – PRG. Ale kdeže ty loňské sněhy jsou. Dneska tam lítá kromě charterů fakt jen cargo a před koronavirem jednou denně linka do Stanstedu. Plus dvakrát týdně do Milána.
Kde se Leary inspiroval.
https://youtu.be/_0igt8lXQVs?t=424
Chcel by som vediet, ci OSV a BRQ suhlasili s podmienku Ryanaru ze im nebudu platit nasledujuce 2-3 roky za handling a poplatky?
-90 to bude asi rekord. Smartwings úderka jede na plný výkon.
Pojďme dát rekord na -100 Smartwings palcujte dál.
-92, ještě 8 prosim. Chci rekord.
Tomu se rika schizofrenie 😀 ty ses doopravdy nemocnej. Podivej se na svoje prispevky, na cetnost svych fekalnich vylevu a pak pochopis proc mas tolik minusu. V pripade , ze se tvuj stav zhorsi nevahej vytocit 112
-98 ještě alespoň 2 ať mám stovku. Doufám, že mi redaktor Sůra potvrdí rekord.
Je to tam. Díky -100 a můžeme pokračovat dál…úderka se činí.
Jestli to potřebujete k psychiatrovi, myslím, že potvrzení není třeba.
Potřebuju to pro Šimáněho až ho zase porazím v golfu. Bude čumět.
Pro vstup na golfove hriste musite zaplatit vstupne. To neni pro socky 🙂
Jednou k nám do společnosti přišel pán, krátké kapsáče, klasické sandále a v nich ponožky vytažené skoro až po kolena, flanelová košile, vestu s kapsami a jaké překvapení, když z igelitky BILLA vytáhl 5 Mio CZK. Taky socka. Vážený pane maďar, pokud jste pilot QS, tak úrovní vyjadřování nesaháte ani po kotníky, kterémukoliv řidiči MHD nebo speditérské služby, a to je ještě hodně v tomto kontextu urážím.
Hm, záleží na pilotovi. Někteří frajeří, jiní jsou normální, další skromní. Někteří i jezdí do práce ČD a MHD. 😉
A to jste prosím sečetl mínusy jen pod tímto nickem nebo komplet všechny, pod kterými tu publikujete?
Jen u jednoho komentáře pod tímto nickem
A pocitas to i kdyz je vic minusu od jednoho uživatele?
To technicky nejde
to sice ne, ale všichni atati, maďarové a jejich kolegové z kanclů QS, to je taky slušná schýza… a přitom tohle býval rozumný server, který jsem měl rád, než to tady začali plevelit tihle poskoci pézétkařů, co si hrají na aerolinku…
Ach jo …. alespoň se snažím držet tématu, vyjadřovat jen svůj názor a netrollit ….. nevíš, ale jsi se mnou hned hotový … koblihu?
Vtipné je, že špatná diskuse přijde těm co ji zaplevelují nekonečnými výlevy mimo téma. Je dost rozdíl, když má někdo (s malým „n“, ehm) kritický názor a když jen někdo do zblbnutí opakuje nějakou mantru, Eurowings podělal přípravu letu – ale Smartwing blybly blublu, Šimáně miliardář LATAM je v bankrotu pod článkem 11 – ale Smarwings blybly, blublu, Šimáně miliardář Ryan začne létat v létě – Ryan rulez, samozřejmě Smarwing blybly blublu, Šimáně miliardář Lufthansa dostane podporu – určitě každý souhlasí, že Smarwing blybly blublu, Šimáně miliardář a taky Čína A pak se diví za mínusy. Je to otravnější něž… Číst vice »
Dej mi taky práska bráško.. bych chtěl umět retardštinou.
Tak to si jen myslíš. 😀
Co Pobeda ve Varech?
Vstup lidí bez občaství EU/EEA nebo jejich přímé rodiny je nyní v podstatě nemožný (s pár výjimkami jako řidiči TIR nebo diplomati).
Pobeda zatím obnovila jen vnitro. A při tom, jak na tom v Rusku jsou, a jak nikdy nemlžili si myslím, že tento rok možná tak na Vánoce.
Ano, 1 pravidelný let denně. V 17:00. To je velmi vytížené letiště, to v Tuřanech.
Zeptejte se těch co mají strach by jim někdo nevzal křídla proč tam vůbec nelétají a to si říkají národní dopravce…
Tihleti tam létají jen s koupáky. Ale máte pravdu. Kdyby jim šlo o to být národním dopravcem, určitě by kývli ma dotovanou linku do MUC a pořídili by si na to letadlo s kapacitou 30-50 osob. V nejhorším by to odlétali s kombajnem dceřinné společnosti.
A teď milí příznivci SQ, proč SQ nemohli létat Brno-Mnichov?
tak MUC pro QS/OK příliš nedáva smysl vzhledem k aliančním vztahům, dával by pokud by přestoupili ke *A, a i pak spíše FRA nežli MUC. ovšem pokud zůstanou ve SkyTeamu, tak pak nejspíš BRQ-CDG nebo BRQ-AMS (což bych já osobně prefereval, ale to je pouze můj soukromý názor).
A cO ČeSké BuĎeJoViCe??
Zeptejte se ve Smartwings kdy přiletí…
V Budějovicích hned obnoví jako na jediném letišti v ČR provoz na 100 % jako před koronavirem.
V Budejiicich byl plný provoz i za netvrdsich opatření 😂
Vida vida. To uz je jen maly krok k ocekavane bazi 30-40 letadel v Praze. Inu je videt ten uspesny obchodni model. A nejvic na tom vydela (nejen) cesky zakaznik v podobe snizeni cen letenek (Chorvatsko za 6k v podani Smartwings je holy nesmysl) a zvyseni cestovniho komfortu a letu nacas.
Přesně tak a to Chorvatsko mají jen za 6k, protože tam je velká konkurence těch co jedou autem. Ale u řeckých ostrovů, kde mají prakticky monopol drží statečně cenu na 8,5k….
Jo, jo, přesně tak… Zrovna jsem schválně včera koukal, a úplně přesně stejný termín, co mají v září za těch 8500 Kč na Rhodos, jsem koupil za 700 Kč s Wizzem… Sice Wizz startuje ráno asi o hodinu později…ale možná tam stejně bude dřív, že… :o)
Jsou to zoufalci. Když si představím, že lidi co se v tom neorientují, mají rodiny, děti chtějí k moři, šetří na to pomalu celý rok a pak je Smartwings takhle natáhne jen na letenkách…a to mají ještě drzost požadovat na ten svůj byznys garance od státu…
Je to tak, normální rodina s dětmi šetří rok na dovču – přece jen tabulkové platy ve státní sféře nejsou v kdovíjaké výši. Nepočítejme drobné živnostníky, kteří na tom budou nyní také všelijak a těžko si budou moci letos nějakou dovolenou vůbec dovolit a i na těch se šetří na úkor obcí.. O lidech z venkova, co dělají v továrnách v okolí bydliště a s internetem prostě neumí ani nemluvě…A i tam se nyní propouští. A to je to klasická klientela charterů Smartwings. A my všichni bychom měli z našich kapes přes to všechno zaplatit předražené letenky Smartwings. Ryanair má… Číst vice »
Žadná báze 30-40 letadel se konat nebude a to se Smartwings nebo bez, neboť to je naprostý nesmysl …
Nechapu jak jste prisel na to ze je to nesmysl. Tipuji ze ekonomice v letectvi moc nerozumite a jen se tady snazite trollit
Tak to rozhodně :-), pobavil jste ….. proste 40 letadel trvale bázovaných na pražském letišti Ryanair mít nebude at se vám to libí nebo ne. Myslím, že vy moc velký znalec oboru nebudete, nevidím ani jeden protiargument, jen trollování.
Tak hlavne ze vy jste prednesl hromadu argumentu proc ne. Zrejme jste velky zastance te silene lzive teorie ze padem Smartwings/CSA kdy letiste v Praze (a trh v Cesku) prijde o priblizne 30% provozu a nikdo to nenahradi. A chudaci Cesi nebudou kvuli tomu vubec nekam letat a navic prijde 60k lidi o praci. Ostatni letecke spolecnosti ani nenapadne tuto diru na trhu okamzite zaplnit.
Vy tedy opravdu nejste zadny znalec tohoto oboru
Vůbec ne, nikde a nikdy jsem nepsal, ze nenahradí …. nebude to hned, ale samozrejme trh si casem nějakým způsobem poradí, pouze jsem napsal, ze si nemyslím, ze Ryanair da hned na pražské letiště 40 letadel, jak tu odbornici uvádějí …. takže jsi zase lhal! Koblihu?
Pořád si říkám, který hňup jim ty vymyšlené ceny platí…z Vídně je Řecko za 1000-1500 Kč běžné, Chorvatsko 1300-1900….ale národní dopravce je národní dopravce….
CK platí za své klienty cca 3.000 Kč za sedačku. Zbytek letadla prodává dopravce za své ceny. A když není dostatečná konkurence, tak to i prodá a to zejména lidem co se moc neorientují. Jezdit z Prahy do Vídně a pak letět do Chorvatska – to už můžu rovnou autem až tam.
Jezdit z Prahy do Vidne? Co je to za nesmysl? Pro vetsi cast CR je Viden nejblizsi letiste. Skuste prijmout fakt, ze vetsinu z nas proto Viklef Hejvl nezajima a otazka je spis, jestli jet do Prahy nebo do Vidne. A Viden vyhrava – je bliz, lepsi spojeni, kolejoca doprava az na letiste, tudiz bez rizika zacp. Dale kratsi fronty, levnejsi parkovani, lepsi obcerstveni. A nadto jeste vice primych letu a lepsi ceny. PRG je regionalni letiste pro Prahu a stredocesky kraj…
S tím já souhlasím, ale jsem z Prahy a nechci se nechat okrádat Smartwings. Z Vídně létám často, ale na víkendy se to moc nevyplatí, žere to čas.
děkuji. ono se to často prezentuje jakoby PRG bylo jediné letiště pro našince. ale není. abych vůbec zvažoval let z PRG, tak buď by musel být nejméně o 2000,- levnější na rt než VIE, nebo být přímý do destinace kam z VIE není přímý let, nebo jinak vyvážit zhruba 2+2 hodiny ztráty při cestě do a z PRG (oproti VIE), nebo pokud mám třeba stejně cestu do Prahy, tak jako kombinace dvou služebek – jednu vlakem do Prahy a druhou navazující letadlem, pak je to OK.
Stát by měl Ryanair podpořit místo Smartwings. Obsluhuje i regiony, na které Smartwings kašle. Je to náš národní dopravce.
Modrou má , pruhy jako najbrt …….. máš recht , vyhovuje
Zrovna jsem si rikal : kde te primitiv je ? Clanek je uz 20 minut na servru a blby komentare nikde. Tak uz ses tady… Vse je v poradku 😀
vždyť už jste tady, tak proč se na sebe ptáte? to je nějaký zvláštní druh oligofrenie? už Vám nestačí samomluva s atat-em?
maďare ty si zoufalec 😂😂😂
Tvoje starosti bych chtěl mít. Jdi na novinky jo?! 😉
To musí byt dar …. dokázat Smartwings nacpat do komentáře úplně každého článku …. Jinak Ryanair gratuluji pokud to splní a začne létat (půjčku na to dostal, tak by mohl), moc tomu ale v tuto chvíli nevěřím
Takhle zaplevelena diskuze je neštěstí. Z kraje to aspoň dávalo smysl, ale teď je to jen čistý spam.
@atat ryanair nedostal půjčku aby mohl začít lítat, jen využil program v Británii, který
je pro všechny firmy tam stejný.
Lítat začne, jako každá jiná aerolinka, a to v omezeném rozsahu, jako všichni ostatní
Přesně tak! Souhlas, dostal garanci na půjčku a za me to je naprosto v pořádku. Nic vic a nic min.
Ano, ano, pujcka v normalnim programu pro vsechny podniky. Zadne VIP podminky pro tu jednu jedinou firmu. V naší zemi to znamená programy z řady Antivirus, půjčky z programu COVID a mzdy zaplacené z programu kurzarbeit. Jako pro vsechny, kterří nedisponují silným finančním zajištěním a konexemi na vládnoucí kliku. Nic vic, nic min.
Ani zde se s vámi nebudu přít, mate pravdu, nikdy jsem netvrdil, ze dostali nějaké VIP podmínky nebo něco podobného ….jen, že dostali garanci na půjčku, nic vic a nic min.
tady jsou i detail k tomu jak to v UK funguje : https://www.bankofengland.co.uk/markets/covid-corporate-financing-facility Kterákoliv firma, která žádá o půjčku musí dodat dost informací a také potvrzení od nezávislých třetích stran, mají to dobře vyřešené. K tomu ostrý kontrast v ČR, kdy to vypadá na tajné jednání tajné skupinky lidí o poskytnutí záruky asi i v tajné výši za tajných podmínek. Prostě po česku, je mi z tooho smutno. Ať přestanou vyhrožovat a ukážou, jak to chtějí dělat a ne, že si budu něco potají vymýšlet. To samé, mimochodem, probíhá i u úvah a plánování rozšíření JE Dukovany. Prostě po česku,… Číst vice »
Není nic s čím bych nesouhlasil a i jsem to tu již psal, že věřím a doufám, že to bude naprosto transparentní a veřejnost se dozví podrobnosti. Já nemám informace, zda to řeší nějaká skupinka a tajně, takže nevím.Jinak jsem naprostý odpůrce jakékoliv dotace (třeba ČP, ČD, různá hnízda, apod.) a považuji je obecně za zrůdnost, trh má vše řešit sám, ale bohužel to v dnešním světě tak nefunguje, takže jsem si zvykl. Jen bych prostě chtěl dat Smartwings možnost pokračovat v provozu, když okolní státy a naši partneři v EU svým domácím aerolinkám pomáhat plánují, ale musí platit výše… Číst vice »
Byl tu i o tom článek, tajná skupinka na ministerstvu dopravy, v tajném složení. Třeba náš stát zvládne nějaký deal jako to má Německo a Lufthansa – transparentní a hlavně hmatatelný podíl (20%) ve firmě a k tomu místa v dozorčí radě – můžou přímo ovlivnit osud své investice. Podíl navíc získali za naprosto luxusní cenu (třetina toho kolik by stálo kouit ty samé akce na burze). Takže ano, němci to zvládli, Britové mají program pro všechny stejnýa taky funguje. V CZ máme jednu firmu, která vlastně nechce nic, jenom ručit a doteď nikdo neví kolik, za co, co z… Číst vice »
Vidím to trošku jinak a jako výhrůžku to nevnímám, ale to je asi naprosto v pořádku …. pokud něco pomůže českého dopravce zachránit, tak budu věřit, že to vláda udělá a udělá to správně, transparentně a veřejnost se to včas dozví ….. a osobně budu doufat ve výsledek jako v Německu.
To jsme dva, doufám že buď bude podpora s protihodnotou pro stát (jako všude jinde) a s plány firmy ohledně vývoje linek, zaměstnanců atd anebo že jim nic nedají a nechají to cele na krku tajnůstkářským majitelům s tajnými čísly, tajnými plány a samými (lživými) vyhruzkami.
Pokud to bude jedna z těch variant, tak to dopadne velmi dobře a letectví půjde pomalu dál, ať už se Smartwings nebo bez nich. Konec konců i pražské letiště prohlásilo že rozšíření bude a nezáleží, na tom jestli smartwings ne/přežijí kombinaci dluhy +maxy+Covid.
Uvidíme snad velmi brzy a pak si o tom můžeme opět podiskutovat … ale mně by vlastně ani nevadila podpora typu garance za půjčku, něco podobného jako Ryanair, ale jasná protihodnota je je fajn, jen bych se trosku bál vlivu státu na soukromý sektor, ale třeba se stát již poučil ….. Rozvoj letiště v Praze je samozřejmě fajn a být musí, to o víc mi vadí cpát naše daně do letišť typu Budějovice, to je mega tunel.
Pujcka z programu pro všechny je fajn, a pak všechny tyhle diskuze padají, u nás program antivirus, a je to. Protože jak víme, vliv státu na aerolinky v ČR je špatný, viz ČSA, takže ideální je standardní pomoci v programu antivirus a není co diskutovat.
V cb si to letiště platil z části kraj, tunel v tom nevidím,pokud máte podklady, prosím sdílejte.
Ale v současnostijd jejich investice do letiště špatnou volbou, tak jako jakákoliv jiná státní investice v oblasti letectví.
To neni dar 🙂 to je demence 😀
Není nad to platit Ryanair sídlící v daňovém ráji, která se snaží obcházet předpisy pracovního práva, která už teď z velký části žije z dosypu za létání na regionální letiště a která přitom sype obří dividendy akcionářům. To je přesně to, do čehu musí nasypat erár ještě víc! /sarkasmus
Půjčili si ze standardního programu pro všechny britské firmy, žádné VIP, asi protože to bylo výhodné. Mají hotovosti tolik že jim to je jedno.
Pravidla by měli dodržovat jako všichni ostatní, od toho tu jsou. V praxi je to diskutabilní, vzpomeňme si na ten slavný jednomotrovový let a jak to vlastne s tím dodržovat předpisy je
Ale Dufková říkala, že to prý bylo oukej.
Zrovna pracovní právo a třeba normy a leteckou bezpečnost by bylo lepší v souvislosti se Smartwings nevytahovat. 😉 Teda divím se, že to ještě nikdo neudělal. Pilotům se vyhrožovalo kvůli dodržování norem ( tedy pokud trvali na dodržení normy) vyhazovem , ačkoliv tím je ohrožena bezpečnost letu, nemluvě o tom, že pilot tak riskuje své papíry. Také kdysi bývala zkrouhnutá údržba letadel SW..V tomhle směru současnou situaci neznám.
Mate nejake dukazy? Ukazte je? Nebo nepiste nepravdy.
Posloucham pane, jak obhajite ze let na jeden motor pres pulku Evropy, aby usetrili penize, byl bezpecny…
Dobrá, tak alespoň jeden a hodně obecně – GDPR je GDPR. Otec a syn – oba piloti, létali v ČSA, otec měl i funkci, byl oblíbený, přátelský, pro kolegy zaměstnance by se rozdal, žádné podrazy, atd. Syn byl normální, neprotekční. Pro dovolenkáře otec vymýšlel srandičky a soutěže, žádné opovrhování.. Po konci ČSA u SW syn odmítl letět přes normu. Zavolali si otce a řekli mu natvrdo, ať to mladej už nikdy nezkouší nebo si v Čechách už nezalítá. Syn měl samozřejmě rodinu, takže zahrničční angažmá by byl problém..
Tak vidle do problému bezpečnosti u SW byly hozeny. Kdo z insiderů bude další? Peníze tam jsou více než bezpečnost cestujících a posádky.
není nad to, mít letušky pouze na letní sezonu a v zimě je vyhodit na pracák. není nad to, propustit piloty, co si sami zaplatili typovky. a nejlepší, není nad to, mít frajery, kteří klidně přeletí půl Evropy na jeden motor, protože jsou chytřejší než předpisy. to jsme jim to zase nandali, že, nafoukaným bezpečákům!