Ryanair slaví v Praze pětimiliontého pasažéra, nabídl letenky za stokoruny
Letadlo Ryanairu na pražském letišti. Pramen: Letiště Praha
Nízkonákladový letecký dopravce Ryanair dnes v Praze odbavil pětimiliontého cestujícícho od opětovného vstupu na český trh v dubnu 2014. Tehdy
Ano, Ryanair svou dopravní a ekonomickou politikou v podstatě určuje chod dopravního letectví v Evropě. Pan ředitel Řehoř svým nadšením z úspěchů Ryanairu chtěl vlastně říci „Jen houšť, chlapci, máme z vás radost a hlavně je váš úspěch především naším úspěchem !!!“. Tím je vlastně řečeno vše…
Pan ředitel Řehoř, touto diplomatickou řečí bude mluvit, i když se to nebude týkat jen Ryanairu. Stejně jako drtivá většina ředitelů jiných letišť. Naprosto normální diplomatická řeč, pro někoho „PR plky“ o ničem…
Díky za tip! Koupeno do Rigy na 3. – 5. října za 968 Kč! Na letenku z Prahy skvělá cena.
Tak si ten dobytčák užijte…
ten dobytcak je uplne stejny v klm, air france a dalsich.
to jen tak naokraj.
A tip na to kdo má z Prahy na linky po Evropě nějak výrazně lepší economy by byl?
pokud se budeme
bavit o mistu na nohy, tak klm… za symbolicky priplatek mas 10cm k dobru.
a je to fakt znat.
Dejme tomu, ale to je KLM a ty lítají jen do Amsterodamu. V první řadě má i Ryanair místa až až a počet destinací napřímo z Prahy je přeci jen mnohem bohatší. Mám 186 centimetrů a v těch novějších letadlech s novejma sedačkama nemám sebemenší problém a s tím Sky interiorem se mi i to letadlo líbí. Neřekl bych, že je to hnus. Air Baltic jsou na tom třeba taky s místem líp na všech sedadlech, co se A220 týče, ale nehanil bych Ryanair jako něco hnusnýho s málo místem. Mě se osobně zase nelíbí interier Wizzu, ale ani u… Číst vice »
Neděkuji.
S tímhle ani zadarmo…
A nutí někdo někoho snad letět s ním ? Nebo je jen potřeba psát odborné komentáře….
Pokud ale budou komentáře jen pochvalné a děkovné, bude to mít vypovídací hodnotu jako na portálu „nejřemeslník“.. I když je pravda, že by tam, když kritizuju, měl být taky důvod proč kritizuju.
Speciálně u Ryanairu jsou obvykle „kritické“ komentáře jen kompilací hejtů z internetu. Některé lidi prostě existence Ryanairu „sere“, stejně jako jiné existence Regiojetu.
– Pokud mi šéf nějaké firmy nadává (aniž bych měl s ním nebo tou firmou něco společného) a podle něj „patřím ke zdi a zastřelit“, tak jaký vztah to asi vybuduje?
– Nemám důvod podporovat firmu, pro kterou jsou „služba“, nebo chcete-li „servis“ sprosté slova
– Nemám důvod podporovat firmu, která zavedla standard „dobytčák“, čímž myslím její produkt celkově
– Tohle je subjektivní, ale jejich kabina je podle fotek to nejodpornější, co se v osobní letecké přepravě kdy vyskytlo. A to si dovolím tvrdit, že jsem viděl fotky naprosté většiny společností, které existují nebo existovaly.
Stačí to na začátek takto?
Dekujeme, ze to víme 🙂
a ted k veci … muzeme si o lowcostech myslet, co chceme, ale práve diky nim muzeme za smyslupné ceny i u klasických dopravců, a diky nim stojí letenka v Y smesne penize.
Přesně tak.
A teď k věci: je low-cost a „low-cost“. Srovnávat takový Norwegian s Ryjánem je asi jako srovnávat, řekněme v roce 1989 Škodu Favorit a Trabanta.
Oběma jste se tak nějak z Ostravy do Prahy dostal, ale jestli nevidíte rozdíl, je debata zbytečná…
ryanair v economy pitch 30, norweigan 29.
co je vetsi dobytcak?
U norwegianu taky ale nekoupís běžné letenky za 10 eur… Takze ano, to nelze zrovna srovnávat. Mmj norwegian ma palubní servis dražší a omezeně jsi než Ryanair 😉
Ano, to je přesně ten přehled hejtů z internetu, o kterém hovořím nad vaším příspěvkem :-)))