Ryanair omezí dál svoji přítomnost v Ostravě, v listopadu bude létat dvakrát týdně
Boeing 737-800 společnosti Ryanair. Foto: skeeze/Pixabay.com
Letecká společnost Ryanair dál zredukuje svůj byznys na ostravském letišti. Od letního letového řádu bude na jediné pravidelné lince z
Sakra, sakra…..manageři se pravidelně nedostavují 😀
Co ti občané MSK pořád jako mají, náměstek pro dopravu jasně řekl, že pošlou email na info@lot.pl a někdy se sejdou v bodoucnu a pak se uvidí. Slibem občana přeci nezarmoutíš. Stavíme nové krásně parkoviště za x mega, škoda te rozhledny mrzí mě. Připravuje se krasný a zcela potřebný projekt na nejdelší nadraží v Evropě. JJ za pár dní se těším na prvního bojovníka z OKD Evžena a jeho otapetované ulice v Ostravě. Opakuji se, musí to být páradní dream job být členem politické trafiky letiště Ostrava, dnes cca 172 zaměstnanců na 3 letadla týdně a k tomu 10 management… Číst vice »
Tohle ukazuje tu naivitu politiků, kteří se snaží nalákat nové linky na regionální letiště.
Je to jen o poptávce, nikdo nechce vozit vzduch byť s dotacemi.
Pokud bude dostatečná poptávka, mohou být i 4 linky denně (jako třeba mezi Amsterdamem a Prahou).
Pokud ale neprodají ani jednu rotaci týdně, tak je asi lepší to zabalit.
Ona by poptávka cestujících byla, ale když kraj/letiště nabízejí podmínky nepřijatelné pro dopravce i cestující, tak pak není divu, že si raději zajedou do polska… K čemu mi je tam nová vlaková dráha, když vlak odjede 8 minut předtím, než z letiště začnou chodit davy lidí ze tří letadel? K čemu je autobus 333, když nejezdí protože nebude vozit vzduch (5x za den nepovažuju za obsluhu letiště)? K čemu je mi tam parkování, kdy za 8 dní zaplatím více než za letenku? To je jedno k druhému a dokud bude kraj/odis zabedněně trvat na svém, tak se to k lepšímu… Číst vice »
Tak on zrovna Ryanair je známý tím, že létá tam kde dostane „Marketingovou podporu“ – rozuměj chchtáky do kapsičky. Jinak to OSR je v posledních letech tragédie… vypadalo to, že mají slušně našlápnuto (Brno mohlo jen závidět) a teď tam jde vše do háje.
Prosím o info kdy mohlo Brno závidět .Kdy se aspoň jak v pohybech letadel tak počtu pasažérů Brnu jen přibližovalo …..
Nejsem fanda OSR, ale je třeba říct, že za poslední 3 roky rostl provoz v OSR rychleji, než v BRQ. Nemám ale v úmyslu z toho činit závěry – chování LCC rozhodně nemá nic společného s aktivitou, směřující k nabídce a rozlétání perspektivních linek z menších letišť. Jejich strategie je nabídnout regionálním letištím destinace, které se hodí jim a získat na to různé nepřímé podpory. Toto pochopitelně není případ STN, ten je svým způsobem výjimka, ale třeba Berlína – jak dlouho asi bude létat, rok? Nebo BGY, když si našlo pasažéry a odpadly dotace, tak odešli. Teď se do BRQ… Číst vice »
Nerozumím ?!?Do Berlína bude létat rok ?? Ale Bergamo z Ostravy si našlo pasažéry a přesto odešli !?
Jistě že pasažéři odešli a další budou odcházet – dostat se na letiště/z letiště v rozumném čase je totiž nemožné !
Poptavka v ostrave proste neni. A neni potreba to svadet na vlaky nebo cokoli jineho.
Na zimu 2020 jsou k prodeji 3 lety týdně. Trochu bouře ve sklenici vody, ne?
Brno to má 5x týdně
Nejsou
3 lety týdně leden únor, listopad a půlka prosince 2. Proti čtyřem letos dost velká redukce.
Tento článek teprve díky diskuzi přinesl skutečné staronové informace. Spíše než toto téma by mě zajímal pokrok v jednání s LOTem o lince do WAW . Tedy jestli je něco nového a bude něco nového….
Redukce v zimním letovém řádu (2-3 lety ) týdně není stará informace. S LOTem nového zatím nic. Ale hlídáme to.
Rád bych se zeptal redakce, zda nemá info ohledně případné tiskové konference v Praze ohledně nových linek pro zimní letový řád 2019/2020? Minulý rok byla nějak takto začátkem března.. Díky za info.
Nevím o tom, že by už byla oznámena, většina linek je už jasných, hlavní je expanze Ryanairu, jinak spíše kosmetické změny. Každopádně budeme o změnách informovat.
To je smutné… vypadá to, že 26/10/2019 se z Ostravy poletí směrem do Londýna naposled… nevím, zda je místní letiště schopno přitáhnout jiného zájemce, spíše je to poslední hřebíček do rakve, pak už zbývají jen ty dny NATO a to bude jediný pohyb na místní ranveji (jinak předpokládám, že vlakové spojení, zůstane zachováno, popř. posíleno)… to je prostě biznis/byznys…
Snad by se z toho dalo udělat významné Cargo letiště, široko daleko není větší průmyslové oblasti než je ta co víceméně tvoří slezskou aglomeraci. Moc tomu ale nerozumím, třeba se pletu..
Ještě ten LOT by měl otevřít tu linku do Varšavy.
Nebo to taky padlo?
Páni redaktoři nemáte nějaké info?
Tak třeba někdo konečně nechá zavřít toho myslitele, co má to letiště na svědomí…
Nedělní let už není v prodeji na letní řád dlouho, rozhodně nezmizel během dneška. Redukci na 3 lety týdně jsem viděl v systému už před nějakou dobou.
Redukce letů ze 4 na 3 na lince z Londýna do Ostravy není s přechodem zímního leťáku na letní žádná novinka.
De facto se jedná o standard posledních 3-4 let, ne-li vůbec rovnou od zahájení linky…
Je to přesně tak, v období letního letového řádu létala linka vždy 3x týdně v úterý, čtvrtek a sobotu.