Ryanair omezí dál svoji přítomnost v Ostravě, v listopadu bude létat dvakrát týdně

Boeing 737-800 společnosti Ryanair. Foto: skeeze/Pixabay.comBoeing 737-800 společnosti Ryanair. Foto: skeeze/Pixabay.com

Letecká společnost Ryanair dál zredukuje svůj byznys na ostravském letišti. Od letního letového řádu bude na jediné pravidelné lince z

25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ladislav Kozák

Sakra, sakra…..manageři se pravidelně nedostavují 😀

Martin - rypalista

Co ti občané MSK pořád jako mají, náměstek pro dopravu jasně řekl, že pošlou email na info@lot.pl a někdy se sejdou v bodoucnu a pak se uvidí. Slibem občana přeci nezarmoutíš. Stavíme nové krásně parkoviště za x mega, škoda te rozhledny mrzí mě. Připravuje se krasný a zcela potřebný projekt na nejdelší nadraží v Evropě. JJ za pár dní se těším na prvního bojovníka z OKD Evžena a jeho otapetované ulice v Ostravě. Opakuji se, musí to být páradní dream job být členem politické trafiky letiště Ostrava, dnes cca 172 zaměstnanců na 3 letadla týdně a k tomu 10 management… Číst vice »

Nicky

Tohle ukazuje tu naivitu politiků, kteří se snaží nalákat nové linky na regionální letiště.
Je to jen o poptávce, nikdo nechce vozit vzduch byť s dotacemi.
Pokud bude dostatečná poptávka, mohou být i 4 linky denně (jako třeba mezi Amsterdamem a Prahou).
Pokud ale neprodají ani jednu rotaci týdně, tak je asi lepší to zabalit.

Jirka

Ona by poptávka cestujících byla, ale když kraj/letiště nabízejí podmínky nepřijatelné pro dopravce i cestující, tak pak není divu, že si raději zajedou do polska… K čemu mi je tam nová vlaková dráha, když vlak odjede 8 minut předtím, než z letiště začnou chodit davy lidí ze tří letadel? K čemu je autobus 333, když nejezdí protože nebude vozit vzduch (5x za den nepovažuju za obsluhu letiště)? K čemu je mi tam parkování, kdy za 8 dní zaplatím více než za letenku? To je jedno k druhému a dokud bude kraj/odis zabedněně trvat na svém, tak se to k lepšímu… Číst vice »

Dubic

Tak on zrovna Ryanair je známý tím, že létá tam kde dostane „Marketingovou podporu“ – rozuměj chchtáky do kapsičky. Jinak to OSR je v posledních letech tragédie… vypadalo to, že mají slušně našlápnuto (Brno mohlo jen závidět) a teď tam jde vše do háje.

Zdeněk

Prosím o info kdy mohlo Brno závidět .Kdy se aspoň jak v pohybech letadel tak počtu pasažérů Brnu jen přibližovalo …..

Karel

Nejsem fanda OSR, ale je třeba říct, že za poslední 3 roky rostl provoz v OSR rychleji, než v BRQ. Nemám ale v úmyslu z toho činit závěry – chování LCC rozhodně nemá nic společného s aktivitou, směřující k nabídce a rozlétání perspektivních linek z menších letišť. Jejich strategie je nabídnout regionálním letištím destinace, které se hodí jim a získat na to různé nepřímé podpory. Toto pochopitelně není případ STN, ten je svým způsobem výjimka, ale třeba Berlína – jak dlouho asi bude létat, rok? Nebo BGY, když si našlo pasažéry a odpadly dotace, tak odešli. Teď se do BRQ… Číst vice »

Zdeněk

Nerozumím ?!?Do Berlína bude létat rok ?? Ale Bergamo z Ostravy si našlo pasažéry a přesto odešli !?

Jirka

Jistě že pasažéři odešli a další budou odcházet – dostat se na letiště/z letiště v rozumném čase je totiž nemožné !

Jen tak

Poptavka v ostrave proste neni. A neni potreba to svadet na vlaky nebo cokoli jineho.

johny

Na zimu 2020 jsou k prodeji 3 lety týdně. Trochu bouře ve sklenici vody, ne?

johny

Brno to má 5x týdně

mfr

Nejsou

Pavel

Tento článek teprve díky diskuzi přinesl skutečné staronové informace. Spíše než toto téma by mě zajímal pokrok v jednání s LOTem o lince do WAW . Tedy jestli je něco nového a bude něco nového….

Martin

Rád bych se zeptal redakce, zda nemá info ohledně případné tiskové konference v Praze ohledně nových linek pro zimní letový řád 2019/2020? Minulý rok byla nějak takto začátkem března.. Díky za info.

mfr

To je smutné… vypadá to, že 26/10/2019 se z Ostravy poletí směrem do Londýna naposled… nevím, zda je místní letiště schopno přitáhnout jiného zájemce, spíše je to poslední hřebíček do rakve, pak už zbývají jen ty dny NATO a to bude jediný pohyb na místní ranveji (jinak předpokládám, že vlakové spojení, zůstane zachováno, popř. posíleno)… to je prostě biznis/byznys…

Poudy

Snad by se z toho dalo udělat významné Cargo letiště, široko daleko není větší průmyslové oblasti než je ta co víceméně tvoří slezskou aglomeraci. Moc tomu ale nerozumím, třeba se pletu..

DPDP

Ještě ten LOT by měl otevřít tu linku do Varšavy.
Nebo to taky padlo?
Páni redaktoři nemáte nějaké info?

XxX

Tak třeba někdo konečně nechá zavřít toho myslitele, co má to letiště na svědomí…

Zbyněk

Nedělní let už není v prodeji na letní řád dlouho, rozhodně nezmizel během dneška. Redukci na 3 lety týdně jsem viděl v systému už před nějakou dobou.

Radim Tyleček - LKMT / EDDM Spotter

Redukce letů ze 4 na 3 na lince z Londýna do Ostravy není s přechodem zímního leťáku na letní žádná novinka.
De facto se jedná o standard posledních 3-4 let, ne-li vůbec rovnou od zahájení linky…

Jakub Sajdl

Je to přesně tak, v období letního letového řádu létala linka vždy 3x týdně v úterý, čtvrtek a sobotu.