Ryanair očekává rekordní léto v Praze, nabídne spojení do 33 destinací
Boeing 737-800 Ryanairu v Praze. Foto: Letiště Praha
Nízkonákladový dopravce předpokládá pro pražské letiště ve srovnání s loňským létem růst o 21%. Přepravit by měl 2,3 milionu cestujících na více jak 285 letech týdně.
Tak prej ne
Co prej ne?
Koukám na předběžné letové řády v Brně a Ově a i tam to vypadá na rekordní léto. Ova 2 letadla, Brno 6 letadel.
Ano, v Brně se letos očekává rekord. Snad i celoroční, ale letní určitě.
Jinak zde budeme mít 5 letadel od SW, další jedno bude takové „půl na půl“ z Ostravou, ale oficiálně bude ostravské.
Zajímalo by mne jaké národnosti bude těch 30 osob, kteří díky nově bázovanému letadlu získají práci. V neděli jsem letěl ze Salalah se Smartwings a mám takový pocit, že v posádce letadla nebyl ani jeden Čech..
Vypadá to, že to čtvrté letadlo bude v Praze jen v dubnu. Od května je letový rad nastaven zase na tři letadla.
A bude kým ta místa obsadit? 🙂
Dobre zpravy, ale asi nic moc pro Eurowings. Prijde mi, ze letaji dost minimalne.
bodejď by ne když nastavili cenovou politiku smrtwings…
Přesně tak ,kdyby šli cenově dolu cestující by přetáhli.
Z tohohle navařit 1800 míst, to se musí počítat i tenhle článek, ne? 🙂
Tak jsou to taková hausnumera, nicméně pokud nějak kreativně počítáte, kolik sem jedno letadlo naveze navíc turistů, tak k tomuhle dojít můžete. Problém je, že stejně můžete jinou metodikou dojít i k počtu 100, 500, 1000 nebo i 2500 🙂
PR hrátky s čísly, ale po sečtení pozemního personálu z letiště apod… No asi by se k tomu nějak dalo dostat…:-)
Zajimalo by me, kdo ta cisla vymysli.
Prognostický ústav
No tak zrovna pozemní personál na letišti by se tam podle mě měl počítat přímo.
Vytvoří to 30.
Ber to tak, že se veme kolik tu cca utratí turisti (ať žije statistika) a podělí se to pišvejcovou konstantou , a z toho vyjde těch 1800.