Ryanair obnoví provoz většiny linek na pražském letišti od července
Boeing 737-800 společnosti Ryanair na odletu z Prahy. Foto: Letiště Praha
Letecká společnost Ryanair dnes upřesnila obnovení provozu na Letišti Václava Havla Praha. Vybraná spojení bude dopravce provozovat už v posledním červnovém
Dost pochybuji, ze Raynair nebude nic rusit, protoze poptavka stale uplne u bodu nula. Kdo lita v cervnu? V podstate nikdo. V cervenci to same. Do nejakych zemi stale nemuzete nebo cizinci nemohou vubec do Cech.
Souhlas jen částečný. Od července se otevírá víc zemí, takže ano – část poptávky se vrátí. Ovšem ten návrat bude dlouho pomalý, v červenci max na 30% v ideálním případě. Ryanair si ale nemůže dovolit létat s poloprázdnými letadly. Takže bude masivně rušit i již prodávané lety.
Not great, not terrible 😉
vím, že cizí hovory se nemají odposlouchávat, ale:
v neděli v jednom osobáku ve Stč kraji vyprávěla mladá vlakvedoucí vracející se z víkendu vlakvedoucímu ve službě, jak dělala outsourcovanou letušku u Ryanairu a jak to bylo hrozný, včetně domáhání se výplaty; chtěla vydržet rok, ale dala jen 10 měsíců a moc ráda šla štípat lístky k ČD. a to možná ani nevěděla o té aktuální kauze s odbory…
No, jednu dobu i letušky SW nebo ČSA braly stejně peněz jako průvodčí u ČD, záleželo na linkách/šichťáku. Co vím, tak před pár lety ještě nebyla u Ryanair buzerace, na dlouhých linkách si prý letušky po servise/prodeji klidně mohly číst knížky. Průvodčí ČD asi nemá moc noční šichty, kdy se musí potýkat s opilci a černými pasažéry..
Tak od doby, kdy v Praze oficiálně již nelétá Ryanair, ale jejich dceřiná společnost, se zacházení se zaměstnanci (a platy) propadlo do ještě většího marastu. I uklízečka si vydělá víc než jejich letušky, šikana personálu odpovídá divokému kapitalismu 18. století. Toť info z druhé ruky.
to bylo furt strachu, že se z Prahy nebude vůbec lítat…
Presne tak. A ze nikdo nikdy nenahradi lety QS/OK a cesi nebudou mit moznost letet na dovolenou k mori.
Ted jsou na rade cestovni kancelare aby nasly odvahu a zverejnily, ze se s Ryanairem/Wizzairem dohodli na spolupraci a prechod od Smartwings s velmi nejistou budoucnosti
Co to pořád, jakmile spatříte letadlo, melete o QS a moři? Vrací své pravidelné linky, většina aerolinek bude během června a července vracet své linky, ČSA už také pomalu vrací linky, prostě se hranice otevírají, tak se provoz začíná rozhýbávat. Zatím se neděje nic mimiřádného, naopak jo to začátek návratu k původnímu režimu. Pokud někdo otevře kopec nových destinací, tak to bude hodně zajímavé, ale nic takového se neděje.
No to vůbec, v červnu se vrací maximálně Aegean. Ryanair taky žádná sláva, mnoho z toho je 1x – 2x týdně, denně snad nic. A ČSA? To teď zrušilo stovky a stovky letů až do konce října, některé destinace opouští úplně, jinde bude do zimy tak na čtvrtině původního provozu, a la Barcelona, Helsinki, Stockholm atd atd. A zahraniční dopravci na tom s Prahou nejsou o moc lépe…
Čemu nerozumíte na slovním spojení „pomalu se vrací linky“ a „začátek návratu“? Dokud budou restrikce, budou aerolinky opatrné, s opadáváním restrikcí a s lidmi vyléajícími z děr se budou moci rozkývat. Je to proces. Nelze čekat, že na konci června bude normální provoz.
Tak si to shrňme… návraty v červnu:
AF – CDG
SWISS – ZRH
DLH – FRA
RYR – BCN
SERBIA – Belehrad
BRUSSELS AIRLINES – Brusel
CSA – BUD
CSA – KEF
CSA – KSC
CSA – Kijev
RYR – STN, MAD, MAN, CIA, Zadar
QS – SPU
a v červenci podobně dlouhý seznam.
já nevím, ale „v červnu se vrací maximálně aegean“ si představuji … trošku jinak.
No však, to je sakra málo (nehledě na četnost spojení). A ne vše co uvádíte opravdu začíná. Jen si přejme, ať ten seznam není v červenci stejně krátký.
QS neřeším, jen podotýkám, že tu byli panikáři co předpokládali, že se lítan nebude „vůbec“. Podle mne se vše vrátí, protože lidi cestovat holt chtějí, nebo musejí.
vrátí se .. ale bude to trvat hodně dlouho.