Ryanair míří do Popradu, vytvoří konkurenci Wizz Airu na letech do Londýna
Letiště Poprad-Tatry. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Linka na Stansted bude v provozu dvakrát týdně, konkrétně každou středu a sobotu.
Linka na Stansted bude v provozu dvakrát týdně, konkrétně každou středu a sobotu.
Divím se, že to letiště ještě nezkrachovalo. A kdyby se to stalo, tak by se nic hrozného nedělo. Do Košic je to kousek.
Privat Jety… hory…
Ona tam reálne jazdila, ale pre nízky záujem bola zrušená. Napriek tomu, áno, súhlasím, hodilo by sa to.
Rozumiem, že samotné letisko asi špeciálnu linku MHD neuživí, ale núka sa tu presmerovanie niektorých liniek prímestskej dopravy smerom na Svit cez Veľkú a okolo letiska
Keď tam vyklopíš 150 ľudí, tak sa tá linka samozrejme uživí. Len to musia byť účelové spoje k letom (po Európe nájdeme milión príkladov takéhoto riešenia pre regionálne letiská, napr. AAR), samozrejme že voziť tam autobus každú polhodinu je nezmysel.
Časy docela příjemný a v plánu na všechny lety MAXy taky fajn
No výborně, tak teď už jen, aby přišel i do Českých Budějovic 😀
No hej, európske letisko, ktoré nemá linku Ryanairu na Stansted, akoby ani neexistovalo 🙂
Na letiště Josefa Švejka v Težkých Budějovicích nebude nikdo takovou linku zavádět, neprodáte celé letadlo ani jedenkrát do týdne….
To samozřejmě není pravda. Ve skutečnosti je v Českých Budějovicích obrovský zájem a Ryanair nedokáže zaplatit za sloty….
Pořád čekám, kdy odtamtud konečně někdo zkusí Prahu. Košice se drží už 3 nebo 4 roky a létají plné. Není taky divu, po zemi to trvá půl dne. Ale jak píše Panoramix níže, teď to třeba půjde vzít přes Londýn 🙂 Nedávno takhle někdo dával na Twitteru screenshot letenek s Ryanairem z Prahy přes Brusel do Vídně, bylo to za stejný čas a nižší cenu než vlak.
Kosice lietaju plne aj vdaka tomu, ze linku zrusilo CSA.
Realita je taka, ze vlakom to trva 8-9h vs 1h lietadlom a ryanair cenovo konkuruju vlakom o casovej uspore nehovoriac.
99% letu su ale ludia z Kosic a okolia co studuju/pracuju v Prahe, v pripade Popradu by ten pocet bol vyrazne nizsi. Ale zase linka by mozno prezila keby to naplnilo par turistov z Prahy do Tatier.
Zkuste to vy, letadlo si najměte a pokud ho 3x do týdne prodáte celé jste King. To není o zkoušení nýbrž o ekenomickém potenciálu minizemě.
Zrovna nedávno jsem plánoval služební cestu do Popradu z Prahy a divil jsem se, že tam něco od nás nelétá aspoň přes letní sezónu. Celodenní jízda autem nebo vlakem není moc lákavá, noční vlak taky žádná výhra a navíc v individuálním lůžkovém oddíle celkem drahá sranda. Za tu cenu by se určitě normální letenka u nějakého lowcostu dala pořídit. A taky by stačilo, kdyby letadlo otočili 2x týdně, nemuselo by to létat každý den. Na to, že má ČR takové vazby na Slovensko, mi přijde kvalitní a rychlé spojení celkem tristní. Možná teď díky konkurenci půjde sehnat za pár tisícovek… Číst vice »
a taky by mohli litat do prahy ze sliace a ze ziliny, ze?
trosku soudnosti 🙂 z popradu do kosic to je vlakem hodinu.
a taky by mohli litat do prahy ze sliace a ze ziliny, ze?
trosku soudnosti 🙂 z popradu do kosic to je vlakem hodinu.
Našťastie k tomuto nedôjde, keďže pochybujem, že na Sliači ešte niekedy bude obnovená civilná prevádzka a Žilina má krátku dráhu pre 737 (tam pravidelné linky dolietali, keď ČSA zhorelo ATR)