Ryanair kvůli nejistotě s 737 MAX dál brzdí, zruší dvě základny
Ryanair a jeho Boeing 737-800. Foto: Ryanair
Letecká společnost Ryanair zruší v létě příštího roku své základny v Norimberku a na švédském letišti Skavsta u Stockholmu. Firma
Trasa Pardubice – Londýn měla průměrnou 90% obsazenost (podle Ryanairu) a navíc byla dotovaná. Sehnat letenku šlo jen několik měsíců dopředu (pohledem do rezervačního systému). Ale pro Ryanair určitě nebyla klíčová, alespoň soudě podle časů odletů/příletů (první nebo naopak poslední let). Ale těžko soudit, do toho vidí asi jen Ryanair.
Po milionté prvé: obsazenost neznamená výdělečnost
Po milion druhé : ale má na ní podstatný vliv …….
Jako nic ve zlém ale o5 blábol pisálka,ta linka měla nejvyšší obsazenosti z linek jaké tu kdy létaly
Takže 20%? gratulujeme do pardubic!
Jak jste přišel na 20 procent?
Pane Sůro. opět nic proti vám, ale kouknul jste se někdy do toho rezervačního systému, aby jste o té obsazenosti něco věděl, nebo opět věštíte z křištálové koule ? Jak už tu psal někdo nade mnou, lety byly obsazené z cca 80% a často se letenka nedala kromě několika měsíců dopředu sehnat…
Obsazenost není známkou úspěšnosti linky. Nicméně vidím,že má ironie nebyla pochopena.
Dlužno podotknout, že s jistotou nevíte, jestli v případě Pardubic šlo o výmluvu. Anebo jo?
Proč by firma jinak zrušila ziskovou linku?
Jiná mohla být ziskovější/důležitější.
jasně, třeba Berlín – Brno:-)
Otázka je, jak ziskovost posuzujete. Provozně zisková ta linka moc nebyla, za celou dobu provozu od 09/17 do 06/19 byl průměrný „zisk“ na cestujícího -2,7 €…. po započítání dotací sice byla v černých číslech, ale obecně žádná hitparáda. A nedostatek letadel u Ryanairu je realita, takže přesun stroje na lukrativnější provoz byl z pohledu dopravce logickým krokem, který odráží aktuální situaci v dostupnosti letecké techniky na trhu.
To snad nemyslíte vážně, ty Pardubice.