Růst prodejů aut je u konce. Po čtyřech let odbyt klesl, v prosinci – 27 %

I v říjnu zůstala nejprodávanějším vozem na českém trhu Škoda Octavia. Foto: Škoda AutoI v říjnu zůstala nejprodávanějším vozem na českém trhu Škoda Octavia. Foto: Škoda Auto

Trh s novými auty v Česku se po čtyřech letech propadl, především kvůli novým homologačním testům WLTP. Za celý rok

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Sova

Obávám se že problém je širšího rozměru. Emisní předpisy nutí automobilky snižovat výkon (degradovat), tj. automobilový vývoj (zejména u motorů) je narušen. Za pořádný motor je potřeba si extrémně připlatit a vybrat odpovídající značku vozu, která ho ještě nabízí. Než evropská populace dojezdí, co se vyrobilo, třeba přijde nějaký nový hbitý pohon, který nebude dál ekologicky sžírat planetu tak vehementně, jako spalovací motory nebo i sekundárně elektromotory (baterie). Další otázkou je, co na to zbytek světa mimo Evropu.

Gogo

Zbytek světa na to naše evropské ekobláznění jednoduše hodí bobek, i Trump řekl že ekologizace by jim zdražila výrobky a je po ptákách.

Maistus

třeba vodík jako měl hyundai nebo ty elektromobily, to si myslím, že je budoucnost

Dalibor Rousek

Nedivím se, že klesají prodeje. Hlavně, když škodovka není schopna přijít s žádnou novou motorizací a pak má problémi s emisemi a auta jim trčí v Milovicích. To je jedno k druhému. Škodovka už dávno není to co bývávala.

Gomis

Lépe bych to asi nenapsal. Obecně škodovka není schopná žádných novinek, tak jenom výmýšlí nové stupně výbavy ve kterých opět není žádný razantní rozdíl. Nejhorší na tom je, že ty jejich ceny už jsou opravdu hodně vysoko a lidi už to prostě přestává bavit kupovat, proto jim také klesají prodeje.

Vydra

Maj plný sklady těch aut, nejdou na odbyt, spíše to asi lidi nechtějí kupovat za takové peníze, jsem zvědav na další statistiky