Rumunský Blue Air bude čtvrtým dopravcem na lince z Prahy do Milána

Přílet prvního letu Blue Air do Prahy. Foto: Letiště PrahaPřílet prvního letu Blue Air do Prahy. Foto: Letiště Praha

Nová linka zamíří na letiště Linate, kam z Prahy není žádné spojení.

Zpět na článek
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Leos

Blue air už nikdy. Zrušili mi dubvnový let do Bukureště a stále nevrátili peníze.

Jaaa

Co v Milánu? Proč tam létá tolik lidí?

Martin Csabo

Aby se měli blbý na co ptát

Jaaa

Fakt mne zajímá, co tam.

Nějaký courání po památkách přece nenakrmí 4 firmy.

Martin Csabo

Milan je opravdu krasne město a i praha a navíc se tam také velmi často přestupuje na další lety osobně si myslím že kdyby to neuživilo 4 firmy tak by tam 4 nebyly

Tomas

kdyby tam ty 4 lítaly denně, tak asi ne.

nicméně denně tam líta jenom ryanair. zbytek jsou takový ty šolichy 2x týdně , 3x týdně apod.

takže suma sumárum to bude cca 2 rotace denně. to není zas tak moc.

a tyhle lowcosty – ty si samy generují poptávku, i kdyby lítali třeba do díry uprostřed pouště.

Leos

Pro Čechy to může být rozcestník na Severní Itálii. V okolí je hromada zajímavých míst. Další si oblíbili nákupy v Miláně.
Nicméně zapomínáte na opačný směr. Co když je to linka určená pro Italy, aby se podívali do levné Prahy?

Vilém Baczko

Co v Praze? Proč tam létá tolik lidí?

Jirka

Slyšel jste někdy pojem obchodní cestující?

Anonymus

Se divím, že někdo v dnešní době otevře novou linku… 🙁 Vždyť pořádně nikdo létat nebude. Ale aspoň dobrý pokus, že se létá na letiště u centra, to je oproti Malpenze a Bergamo super rozdíl. Ale spousta letu se stejně zruší, to je jasný .. když nejsou v Evropě Asiati a Američani atd

Jan

Asi byste se divil jak jsou lety z Prahy do takových destinacích po Evropě plné 🙂

Tom

Linate je nejlepší. Ale ten ranní odlet do ČR pro nás není nic moc.

Anonymus

Naopak. Pak celý den máte na Milano a okolí i se dostat dál vlakem

Anonymous

Do CR ne z CR.

OtaZ

spíš bych u Taněva napsal seznam, kde všude působil a kde všude po sobě zanechal spoušť a bídu.. Hemus Air, Albanian Airlines, SkyEurope, Malev, ČSA, LOT, Alitalia, Level, Vueling a teď Blue Air…
Jak je na tom LOT a Vueling nevím, ale u ostatních bylo jeho působení v managementu firem poslední hřebíček do rakve, případně noha před propastí…

RHood

Dle výše uvedeného je stále, a to již 20 let pořád schopen získat práci na slušném managerském postu v airlines, což se o ostatních „odbornících z airline business“ nedá řící a ani napsat.

Martin Csabo

Ano to jo ale také to svědčí to že ho vyhodili nebo zkrachoval s devíti společnostmi

OtaZ

to je taky pravda, né každý to umí jako on 😀

OtaZ

to je přesně to, co mi hlava moc nebere. Osobně jsem ho zažil v ČSA cca 1,5 roku a často jsem nad jeho rozhodnutím o představě chodu obchodu kroutil hlavou a nestačil se divit jestli to myslí vážně nebo to bere jako super hru kdo dřív z bankrotuje…
Jako odborník je tragédie, proto nechápu, jak může takového člověka jakákoliv jiná airlines s jeho CV historií zaměstnat