LOT 3a leaderboard

Rumunský Blue Air bude čtvrtým dopravcem na lince z Prahy do Milána

Přílet prvního letu Blue Air do Prahy. Foto: Letiště PrahaPřílet prvního letu Blue Air do Prahy. Foto: Letiště Praha

Nová linka zamíří na letiště Linate, kam z Prahy není žádné spojení.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Leos

Blue air už nikdy. Zrušili mi dubvnový let do Bukureště a stále nevrátili peníze.

Jaaa

Co v Milánu? Proč tam létá tolik lidí?

Martin Csabo

Aby se měli blbý na co ptát

Jaaa

Fakt mne zajímá, co tam.

Nějaký courání po památkách přece nenakrmí 4 firmy.

Martin Csabo

Milan je opravdu krasne město a i praha a navíc se tam také velmi často přestupuje na další lety osobně si myslím že kdyby to neuživilo 4 firmy tak by tam 4 nebyly

Tomas

kdyby tam ty 4 lítaly denně, tak asi ne.

nicméně denně tam líta jenom ryanair. zbytek jsou takový ty šolichy 2x týdně , 3x týdně apod.

takže suma sumárum to bude cca 2 rotace denně. to není zas tak moc.

a tyhle lowcosty – ty si samy generují poptávku, i kdyby lítali třeba do díry uprostřed pouště.

Leos

Pro Čechy to může být rozcestník na Severní Itálii. V okolí je hromada zajímavých míst. Další si oblíbili nákupy v Miláně.
Nicméně zapomínáte na opačný směr. Co když je to linka určená pro Italy, aby se podívali do levné Prahy?

Vilém Baczko

Co v Praze? Proč tam létá tolik lidí?

Jirka

Slyšel jste někdy pojem obchodní cestující?

Anonymus

Se divím, že někdo v dnešní době otevře novou linku… 🙁 Vždyť pořádně nikdo létat nebude. Ale aspoň dobrý pokus, že se létá na letiště u centra, to je oproti Malpenze a Bergamo super rozdíl. Ale spousta letu se stejně zruší, to je jasný .. když nejsou v Evropě Asiati a Američani atd

Jan

Asi byste se divil jak jsou lety z Prahy do takových destinacích po Evropě plné 🙂

Tom

Linate je nejlepší. Ale ten ranní odlet do ČR pro nás není nic moc.

Anonymus

Naopak. Pak celý den máte na Milano a okolí i se dostat dál vlakem

Anonymous

Do CR ne z CR.

OtaZ

spíš bych u Taněva napsal seznam, kde všude působil a kde všude po sobě zanechal spoušť a bídu.. Hemus Air, Albanian Airlines, SkyEurope, Malev, ČSA, LOT, Alitalia, Level, Vueling a teď Blue Air…
Jak je na tom LOT a Vueling nevím, ale u ostatních bylo jeho působení v managementu firem poslední hřebíček do rakve, případně noha před propastí…

RHood

Dle výše uvedeného je stále, a to již 20 let pořád schopen získat práci na slušném managerském postu v airlines, což se o ostatních „odbornících z airline business“ nedá řící a ani napsat.

Martin Csabo

Ano to jo ale také to svědčí to že ho vyhodili nebo zkrachoval s devíti společnostmi

OtaZ

to je přesně to, co mi hlava moc nebere. Osobně jsem ho zažil v ČSA cca 1,5 roku a často jsem nad jeho rozhodnutím o představě chodu obchodu kroutil hlavou a nestačil se divit jestli to myslí vážně nebo to bere jako super hru kdo dřív z bankrotuje…
Jako odborník je tragédie, proto nechápu, jak může takového člověka jakákoliv jiná airlines s jeho CV historií zaměstnat