Rumunský Blue Air bude čtvrtým dopravcem na lince z Prahy do Milána
Přílet prvního letu Blue Air do Prahy. Foto: Letiště Praha
Nová linka zamíří na letiště Linate, kam z Prahy není žádné spojení.
Nová linka zamíří na letiště Linate, kam z Prahy není žádné spojení.
Blue air už nikdy. Zrušili mi dubvnový let do Bukureště a stále nevrátili peníze.
Co v Milánu? Proč tam létá tolik lidí?
Aby se měli blbý na co ptát
Fakt mne zajímá, co tam.
Nějaký courání po památkách přece nenakrmí 4 firmy.
Milan je opravdu krasne město a i praha a navíc se tam také velmi často přestupuje na další lety osobně si myslím že kdyby to neuživilo 4 firmy tak by tam 4 nebyly
kdyby tam ty 4 lítaly denně, tak asi ne.
nicméně denně tam líta jenom ryanair. zbytek jsou takový ty šolichy 2x týdně , 3x týdně apod.
takže suma sumárum to bude cca 2 rotace denně. to není zas tak moc.
a tyhle lowcosty – ty si samy generují poptávku, i kdyby lítali třeba do díry uprostřed pouště.
Pro Čechy to může být rozcestník na Severní Itálii. V okolí je hromada zajímavých míst. Další si oblíbili nákupy v Miláně.
Nicméně zapomínáte na opačný směr. Co když je to linka určená pro Italy, aby se podívali do levné Prahy?
Co v Praze? Proč tam létá tolik lidí?
Slyšel jste někdy pojem obchodní cestující?
Se divím, že někdo v dnešní době otevře novou linku… 🙁 Vždyť pořádně nikdo létat nebude. Ale aspoň dobrý pokus, že se létá na letiště u centra, to je oproti Malpenze a Bergamo super rozdíl. Ale spousta letu se stejně zruší, to je jasný .. když nejsou v Evropě Asiati a Američani atd
Asi byste se divil jak jsou lety z Prahy do takových destinacích po Evropě plné 🙂
Linate je nejlepší. Ale ten ranní odlet do ČR pro nás není nic moc.
Naopak. Pak celý den máte na Milano a okolí i se dostat dál vlakem
Do CR ne z CR.
spíš bych u Taněva napsal seznam, kde všude působil a kde všude po sobě zanechal spoušť a bídu.. Hemus Air, Albanian Airlines, SkyEurope, Malev, ČSA, LOT, Alitalia, Level, Vueling a teď Blue Air…
Jak je na tom LOT a Vueling nevím, ale u ostatních bylo jeho působení v managementu firem poslední hřebíček do rakve, případně noha před propastí…
Dle výše uvedeného je stále, a to již 20 let pořád schopen získat práci na slušném managerském postu v airlines, což se o ostatních „odbornících z airline business“ nedá řící a ani napsat.
Ano to jo ale také to svědčí to že ho vyhodili nebo zkrachoval s devíti společnostmi
to je taky pravda, né každý to umí jako on 😀
to je přesně to, co mi hlava moc nebere. Osobně jsem ho zažil v ČSA cca 1,5 roku a často jsem nad jeho rozhodnutím o představě chodu obchodu kroutil hlavou a nestačil se divit jestli to myslí vážně nebo to bere jako super hru kdo dřív z bankrotuje…
Jako odborník je tragédie, proto nechápu, jak může takového člověka jakákoliv jiná airlines s jeho CV historií zaměstnat