ŘSD zbourá a znovu postaví dálniční most u Dobříše

Zchátralý most na D4 u Staré Huti před demolicí. Pramen: ŘSDZchátralý most na D4 u Staré Huti před demolicí. Pramen: ŘSD

Demolice a výstavba bude probíhat po polovinách, jeden jízdní pás bude na dálnici uzavřen.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
none

Maji to postavit z nerezu a prken. Nerez vydrzi a prkna se postupne daji menit 😀
A nebo to udelat popradne a venovat se udrzbe.

Georg

twl tak to by me fakt zajimalo, jak se udrzuje most, ktery byl spatne postaveny.

Gwann

kolikaty už most zničeny nulovou údržbou izolací?

a tohle už nesvedou ani na bolševika, tohle je už výhradně nás polistopadový bordel…

rád bych doufal, že nový most už bude udržován lepe

Jiří Kocurek

Byla tam vůbec nějaká? A nemyslím tím naprskat asfalt, položit lepenku A 440H, naprskat asfalt.

Michal

Já taky doufám

Georg

„udrzba“ izolace by znamenala most omlatit na zelezobetonovy prefabrikat a izolacni vrstvu polozit znovu.

Lysimachia

S tím, že se dají letos čekat větší omezení kvůli výstavbě D4, tak bude zas při cestě na jih veselo. Ale bohužel je to potřeba a je dobře, že se opravy alespoň někde hýbou.

Diesel

Ani se nedivím, shodou okolností jsem loni pod tímhle mostem byl a zespodu vypadá jak kdyby tam stál ještě dávno před dálnici. Bohužel tehlech adeptů je po republice povícero.

P_V

Mosty se teoreticky mají projektovat na 100 let, prakticky jsou ale za 30-40 let zralé na generální opravu nebo přestavbu. Brzy nejspíš nastane stav, že už nebudou peníze na novou výstavbu, protože všechny finance půjdou jen na opravy.

Kubrt

Klíčová je kvalita provedení, použité materiály, technologická kázeň. Nebo-li – jak moc se realita shoduje s představou projektantů.

Georg

tak nejen projektantu. kvalita zhotoveni zelezobetonovych staveb za totace byla priserna – a zakladni vec je ochrana pred zatekanim, kterou nikdy neudelali poradne.

Lysimachia

Proto taky takový tlak na prefabrikaci: tam byla kvalita výroby alespoň celkem slušná. Ale monolit byla katastrofa, o hydroizolacích ani nemluvě.

Olda

No…, most na Šterboholské spojce taky nebylo nic moc. Já mám spíš pocit, že kvalita (práce, materiálů, procesů…) je nějaký sprostý slovo pořád.

Mech

Hlavně v 80.letech už bylo hospodářství na konci se silami, čemuž právě odpovídala nízká kvalita staveb. Viz třeba CB na D1 Brno – Vyškov, kde se to rozsypalo mnohem dřív, jak starší Praha – Brno.

Georg

a tuhle dalnici prave v 80. letech docela hnali – jen to pak nekdy v 88. na tricet roku skoncilo v tom dubenci 😀

Jiří Kocurek

Ale toho cementu, co se ušetřilo!

Gwann

myslíte dle vzorů…nechci slevu zadarmo?

Jiří Kocurek

Ne, ušetřený cement se také vyvážel do Německa pod cenou, ale za tvrdou měnu.

Georg

spis podle vzoru „ten modrej dame do podezdivky“ 🙂