ŘSD utratí další peníze za reklamu na dokončení D1. Demagogie, protestují Děti Země
Vizualizace dálnice D1 u Přerova. Foto: ŘSD
Stát za marketingové aktivity k poslednímu úseku D1 zaplatil přes 2 miliony korun.
Stát za marketingové aktivity k poslednímu úseku D1 zaplatil přes 2 miliony korun.
Tak Rakušané, Němci a Poláci stojí s dálnicemi na hranicích nebo v blízké době budou stát. A tady banda psychopatů drží celý stát a deset milionů obyvatel v šachu. Zadarmo to určitě nedělají. Škoda, že nemáme pořádné novináře, aby lidem ukázali kdo za tím vším stojí a kdo je platí. To by bylo možná veselo.
Patrik má se svou vychytralostí a demagogií reklamu zadarmo. Píšou o něm všichni a pořád. Kdyby bojoval za něco smysluplného, ale on jen vyzobává podružné problémy a na jejich základě vede nekončící boj. Už by mu někdo měl zatnout tipec.
Ať jdou radši zdržovat úsek Karl3tejn/Berqun, to aktivisty potrzebuje mnohem viic
DZ si z nás všech dělají srandu. Kolik mrtvých bylo kvůli blokovanému dokončení D 8? Ted je na řadě Přerov.
Chápu, je to jejich práce,. Vývoj dopravy se ale bohužel nedá zastavit.
Ausgerechnet D8 není nejlépe zvolený příklad. Zvolené a realizované řešení bylo nejen nezákonné, ale technicky špatné, což potvrdil sesuv.
V tom návrhu DZ je posun dálnice o 150m na východ. Fajn, vyhnu se Dluhonicím, ale dostanu se do areálu Prechezy. To mě nepřijde moc rozumné vést dálnici přes chemičku. Kdyby došlo k nehodě, tak si křeček polní nestačí zabalit čemodán.
Jenom škoda, že tyhle spolky by taky neřekly, kdo je financuje, protože nemusí. V případě takové povinnosti by se jim dalo odpovědět stejným kvičením, že nechtějí prozradit „všechny“ své chlebodárce.
Přesně, to je velmi dobrá otázka.
Je to přece jednoduché jako facka: Co jsou to dva miliony za tuhle akci proti mnohem a mnohem vyšším ztrátám nejen finančním, ale i společenským, které svým nesmyslným, sobeckým a ubohým chováním tahle parta za léta zpět naší zemi způsobila!!!
Nejsem sice fanoušek zabetonování světa, nicméně vzhledem k tomu, že od Vyškova po Lipník vznikla zrůdnost, díky které trpí obyvatelé Přerova, tak už se nedá nic dělat a bude potřeba několik paralelních dálnic. Proč ale vyhazuje ŘD takto zbytečně peníze daňových poplatníků, to prostě nepochopím.
Co to jsou ty Zrůdy Země?
už by se na to mohli ekoteroristi vys*** a normalně je nechat to postavit.
Cože??? Oni ty peníze nedali Patrikovi, ale za nějaký marketing? To se fakt ještě dlouho nesvezeme kolem Přerova. A co teprve lidi v Přerově. Asi byla smysluplnější investice dohodnout se s ním na nějaké „studii“ za 2 míče a tím to zlegalizovat. Začít stavět se mohlo hned, stejně jako „dohoda“ u Hradce Králové.
Ať už jdou Děti země do pr….
Sleduju tady občas ty diskuse a nestává se tak často, že jsou palce dominantně pro ŘSD. Jinak řečeno: není tato diskuse součást té placené kampaně?
Ne, není, je to součást nas…ti normálních lidí, kteří nechtějí kamiony pod okny, jako např. v Přerově.
Myslím že dostavba D1 propagaci nepotřebuje. Tyto peníze by měly jít do kapes úředníkům aby sebou pořádně pohlídat jinak propadne EIA a jsme však vy víte kde.
Děti Země = Děti Putinovy = ruští diverzanti zneužívající demokracii.k podvratným akcím na území našeho státu – obdoba Vrbětic
Podvratný element je spíš MD a ŘSD, které dlouhodobě selhávají v naplnění legislativních požadavků, které si sám tento stát stanovil.
Myslíte požadavky na přežití organismů (převážně hlodavců) a jejich nenásilné migrování ??
Nechybí Vám tam ještě KSČM nebo něco dalšího, co zjevně nemáte rád a všechno házíte do jednoho pytle? 🙂
Nešlo by těm “ ekologům “ stáhnout dopravu z okolí kolem jejich domů?
To se právě chystá, má jim to jít kolem domů, přes park a hřiště. ŘSD s nimi nechce jednat o variantách vedení trasy, tak se v nouzi obrátili na Děti země. Na “ekology” si nikdo z nich hrát nemusí. V téhle věci DZ zastupují práva lidí, ne syslů.
Bohužel to není jako kreslení silnic v mateřské škole, tudíž dohadovací řízení, kudy to má jít, už dávno proběhlo (cca 20 let pozadu). Akorát se teď někdo probral a někoho motivuje, aby to vypadalo tak, jak vy prezentujete.
Aneb za vaše peníze vám ukážeme, co vlastně máte chtít (protože jste nesvéprávní imbecilové) a koho máte nenávidět (abychom na něj mohli hodit veškerou svou neschopnost), a potom to za vaše peníze postavíme, a vy nám ještě budete tleskat.
?
Ubohost.
Neschopný statní aparát musí využívat podpásové taktiky proti odpůrcům, protože neumí obhájit(není ani moc jak) důvody ničení domů, veřejného prostoru a přírody a odmítá 20 let udělat úpravy trasy…
Tak si najme agenturu, která udělá video jak pro první ročník ZŠ, kterým se snaží hodit všechnu vinu na někoho jiného..
..ale co čekat, hlavně, že si pak ti paraziti ve vedení rozdají odměny k platu:-D
Jo, je tu líp, ale šmejdům a kundám… po vzoru premiéra a hradu.
podpásová taktika je u mne sebrat od někoho prachy bokem a hrát si na legální blokádu….
Jak to vidíte vy, diskutující? Povede se stavbu tento rok úspěšně zahájit?
https://youtu.be/XDPdYCvzsrw?t=24
Líbí se mi ten klip. Stát začal používat používat podobné zbraně jako ti teroristi. Po dobrém to s nimi nejde.
Dobrý krok. Ať se klidně odvolávají a blokují, když jim to zákony umožňují. Ale nemůžou počítat s tím, že to všechno budou dělat pod zákrytem anonymity. Občané mají právo vědět, kdo jim škodí.
Super, ještě vyvést na ulici, lidový soud a zlynčovat. Socialismus si rozvracet nedáme!
Pokud někdo koná proti zájmu většiny, v tomto případě často jen pro své zvrácené potěšení a pocit významnosti, tak to prostě pocítí. To nemá nic společného se socialismem, takhle lidská společnost funguje tisíce let.
„někdo koná proti zájmu většiny,“ Výborně, takže zatím je skóre vůle automobilového lidu následující: – Ochrana prostředí je terorismus – Ekologičtí aktivisté jsou parazité společnosti – Ekologie je demagogie – Profesionální obstrukcionisté zabíjejí lidi – Státní úřady musí mít při stavbách volnou ruku – Státní úřady nemusí konat vždy v souladu se zákonem – Je legitimní, aby státní orgány napadaly občany – Diktát většiny je legitimní A potom drobné perly typu: – Dopravní indukce je mýtus – Dálnice je ekologická – Jízda autem nikoho nepoškozuje – Ekologické zájmové spolky mají nevídaná privilegia – Sůra je koblihář – Kolony aut v… Číst vice »
Naprostá demagogie, nikoli KLDR!
KLDR, ideální země pro Vás.
Celkom ma teší, že ekoteroristi ako ty, žijúci vo svojej bubline majú pri názoroch väčšinovej spoločnosti “nahnáno” 🙂
Já se vás nebojím, proč bych měl? Já se v cizině uživím.
Tak buď něco dělám a nestydím se za to a budu se k tomu hrdě hlásit nebo se za to stydím a nedělám to. Nechápu proč by mělo někoho urážet zmínka o tom, že z nějakého důvodu blokuje výstavbu dálnice, když je to navíc pravda. Proč by měli zůstat anonymní?
Lynč je dítko demokratické Ameriky.
Je mi podivné, že zmínění tzv. ekologičtí aktivisté se zajímají hlavně o dopravní stavby. Proč nevyvíjejí obdobou činnosti při stavbách, kde jsou obrovské zábory vysoce bonitní půdy – při stavbách nejrůznější logistických center – tedy hlavně skladů. Tam nevzniká újma motýlům, tam nedochází ke zvýšení teploty prostředí, tam se nemění odtokové poměry, atd.?
Ale vyvíjí, akorát ti, kdo to staví nejsou spolek diletantů, vyžírků a flákačů a tak projekty nemají chyby a jsou dělané kvalitně v souladu se zákony. A představ si, že i kvalita třeba silnic v logistickém areálu je na hony vzdálena tomu, co staví stát
Přesně.
Ale to zatím ve videu pro první ročník ZŠ na téma „toto je náš nepřítel, my za nic nemůzeme, to všechno oni“ nikdo neukázal, takže to bude co?… správně, kampááň!
To je věc která mě u ŘSD nepřestane udivovat, že státní organizace není schopná naplňovat požadavky státu a připravit stavbu v souladu s legislativou.
To byste se musel napřed podivovat nad samotnou legislativou, kterou jak víme vaří leckdy z vody jistí poslanci s jejich nesmyslnými vylobovanými přílepky, že se v tom pra.se nevyzná.
Ty projekty jsou odfláknuté, jako každý jiný. Ale investoři mají obrovské fondy na motivaci případných odpůrců.
tohle je naprosto děsivé. nepokrytá státní propaganda jako za komančů, která schovává neschopnost státu, úředníků a politiků za „vnitřního nepřítele“. škaredí zlí imperialisti nám hází do dálnic mandelinky bramborové, abychom my nemohli stavět a hrdě rozvíjet naši socialistickou vlast.
a víte děti, kolik školek jsme pro vás mohli postavit za ty 2 miliardy, které nás stálo najmutí PR agentury, co točí videa na youtube?
Dvě miliardy???
Nula sem,nula tam…
Dolarů!!
Pochopitelně amerických!!!
Když někdo dokončí ZŠ v sedmé třídě, neřeší nějakou mocninu deseti. Tuší, že je to hodně, to mu stačí.
Přeci nepřiznají, že jsou neschopní;)
Takové SŽDC si po fiasku se správou majetku zacalo delat reklamu s heslem „..dobrá správa“. 🙂 😀 taky jen špatný vtip.
Doufam, že se někdo brzo podívá na ty černé díry veřejného rozpočtu jménem ŘSD a SŽDC a dá se to dokupy, aby to nebyla ostuda…
Kolik lidských životů mohlo být ušetřeno například na úseku Poděbrady – HK nebýt profesionálních obstrukcionistů jako pan Patrik? Proč si aktivisté nekoupili domy na náměstí v Chlumci n/Cidlinou a místo obyvatel se dusili exhalacemi z kamionů oni?
Proč ŘSD neumí ty stavby připravit dobře, v souladu s legislativou?
Pokud se mnou někdo dlouhodobě nesouhlasí co to otočit a jednat s ním o silnicích a průtahům generálně . Dalnice jsou ekologičtější , rychlejší a bezpečnější. To snad pochopí i Patrik. Ekologové by měli několik let co dělat a nevymysleli by bejkoviny. Toto by bylo globální a nikdy by se bez komunikace neelimilovala osoba dotčena primo stavbou . Jinak mi to přijde jako neschopnost RSD najímat si PR na zastirani své chyby
Tak dálnice ekologičtější rozhodně nejsou, jen třeba zábory půdy jsou obrovské.
Ale hold v některých případech jsou dálnice nutné zlo pro fungující dopravu.
Takže je lepší pro Přerov zdechnou na smrad a provést hodiny v kolonách o zraněných a mrtvých nepíšu. Principielne v hustém osídlení je dálnice nutné zlo a v neosídlené krajině ta půda. Ale pokud se podívám na logistická centra u Průhonic atd tak bych řval taky . Páteř dálnic a VRT PH-OV by měla být samozřejmost
Tak v případě D1 v Přerově je předmětem sporu hlavně konkrétn trasování, které zasahuje do zástavby Dluhonic. Kdyby to kdysi navrhli o 100 metrů východně, tak už to nejspíš dávno stojí.
To právěže nikdo neví. O těch 100 metrů dál to může vadit zase z jiných důvodů, např. kvůli tomu, že tam Přerov plánuje odpočinkovou oblast.
Nemyslím si, že projektanti prostě „strefili“ Dluhonice a bylo jim to jedno. Nepochybně se řešily všechny možnosti a tahle vyšla nejlíp.
„Nepochybně se řešily všechny možnosti a tahle vyšla nejlíp.“
O tom lze právě úspěšně pochybovat. Kde jsou k dispozici studie proveditelnosti s vyhodnocením variant?
Já se tam byl podívat a našeho jsem dvouhlavého pavouka s 11 nohama. Poslal jsem ho Patrikovi, ať má za co bojovat
Zkuste jednat třeba s Vodou z Tetčic. Ten zapšklý muž nechce ekologičtější infrastrukturu. Cíleně jen chce škodit společnosti. Proč? Protože může, neboť máme děravé zákony 🙁
Nejhorší je varianta, když osoby přímo dotčené stavbou dělají mrtvé brouky (ve srovnání s jejich posledními aktivitami) několik let a pak do toho nejslabšího článku řetězu (kterým je ŘSD a legislativa s tím spojená) praští právě v posledních letech před výstavbou/realizací. Výsledek je jedna velká nula a zviditelnění aktuálních politických garnitur.
Spot jak z Rudého práva v 80. letech, navíc s faktickými chybami (obchvat Brna místo VMO). ŘSD samozřejmě žádnou chybu při přípravě neudělalo, ani nezprasilo křižovatku v Předmostí. Místy stejně hloupá a účelová argumentace jako v případě odsunu šalingradské role. Už to máme nachystáno, tak to pojďme postavit, i když je to nesmysl.
To je pořád dokola. Jaká je alternativa k přesunu nádraží?
To je pořád dokola. Nádraží přesunout jinam než do polí, luk a křovisek.
Takže ta alternativa je přesunout ho „někam jinam, než kam se to plánuje“? Tomu říkám plán.
Nechat obě centrální brněnská nádraží na svých místech. Ostatně se domnívám, že přesouvat nádraží je náročnější než přesouvat mostecký kostel
Především prosím rozlišujme mezi organizací Děti Země, která alespoň předkládá relevantní argumenty proti výstavbě (ač jsou argumenty pro výstavbu silnější), a Vodou z Tetčic, která se specializuje na bezdůvodné sabotáže.
Děsím se představy, kolikrát se podobné divadlo ještě bude opakovat při dostavbě ostatních úseků dálniční sítě.
To už snad stojí za změnu legislativy – dát jim prostor v rámci EIA, tam to s nimi vyhandrkovat, po vyřešení EIA už se s nikým nebavit a začít stavět.
Souhlas, ale ne bezbýhradní. Příklad D8 je asi nejvýmluvnější. Na druhou stranu obstrukce proti D52 s odůvodněním, že by vedla přes Pálavu a prosazování alternativní trasy přes lednicko-valtický areál má s ekologií společného pramálo.
To samé D3.
DZ navrhují trasu D3 přes areál parku Konopiště?
Já bych spíš viděl Děti Země za jasného kandidáta na vítěze Ropáka roku, protože urputně brání realizaci staveb, které vedou k úspoře PHM a zlepšení životního prostředí. O tom nemůže být sporu… To peklo, co je denně v Přerově, by si měli jednou zkusit. Jenže jim o životní prostředí a ekologii vůbec nejde…
„které vedou k úspoře PHM a zlepšení životního prostředí“
Dopravní indukci velkoryse zanedbáme.
Tzv. dopravní indukce je mýtus. Doprava soustavně celkově roste a nové moderní komunikace na sebe stahují dopravní proudy. Ten růst dopravy se pak statisticky projeví na nich, proto jsou mylně vydávány za příčinu. Jde o zaměňování příčiny a následku. Růst dopravy vyvolává nutnost budování nových komunikací, nikoli že by nové komunikace vyvolávaly růst dopravy.
„Tzv. dopravní indukce je mýtus.“
„…nové moderní komunikace na sebe stahují dopravní proudy.“
OK, jak si protiřečit ve dvou hned na sebe navazujících větách.
Jinak – máte k tomu nějaká relevantní data? Nebo je to zase jen nějaká pytlíkovská úvaha bez opory v realitě? Obecný ekonomický termín „indukce poptávky“ je podle vás asi taky blbost, ne?
Efekty indukované a redukované poptávky byly prokázány už při tolika případech, že jde v podstatě o ekonomickou zákonitost. Včetně dopravy.
Když o tom nic nevíte, tak si otevřete aspoň Wiki, jo? Než začnete ostatní přesvědčovat o své „pravdě“. Dík.
https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demand
Ano, z tohoto pohledu zanedbávání dopravní infrastruktury redukuje ekonomický rozvoj. Redukce dopravy tím, že bude méně silnic, má negativní dopady tak na ekonomiku, tak na životní prostředí. Zejména z hlediska vlivu dopravy na ovzduší jsou nejhorší dopravní kolony. Při popojíždění v koloně vzniká 3x – 5x víc škodlivých emisí, než když stejný počet aut projede plynule.
Výborně, takže argumentační faul „úkrok stranou“. 😀 Takže dopravní indukce není nesmysl? Nebo jak další, ničím nepodepřený obecný *** o „ekonomickém rozvoji“ a „dopravních kolonách“ vyvrací tezi o neexistenci dopravní indukce? No a jinak: Ti lidé v minimálně 30 % autem nepojedou, bude-li jiný mód v součtu rychlejší a levnější. Pak kolony zmizí. Ale né, brouk Pytlík bude trvat na svém řešení, protože má na něj emoční vazbu z dětství a kdyby to bylo možné, postaví třeba osmiproudou dálnici, protože to viděl v televizi z Amériky. Že je přesně tohle šeredný omyl amerických měst, který se teď snaží napravovat, to… Číst vice »
No, melete tady nesmysly, které té situaci moc nepomohou. Přijeďte na den do Předmostí a budete v tom provozu tak vyindukován, že na to rychle zapomenete. Takže je tedy lepší podle Vás nechat ty auta postávat v ulicích města, než aby plynule projely po kapacitní komunikaci kolem? To jako že když se postaví obchvat kolem Přerova, tak si kvůli tomu x dalších lidí koupí auto, a jinak by si ho nekoupili? Tady je v první řadě potřeba nějak pořešit ty auta, které už tady jsou a je zde přímá neúměra mezi dopravní potřebou a stavem infrastruktury. Ta dálnice na sebe… Číst vice »
„To jako že když se postaví obchvat kolem Přerova, tak si kvůli tomu x dalších lidí koupí auto, a jinak by si ho nekoupili?“ Že už byste to třeba začínal chápat? Teď si nahraďte vaše umíněné „koupili“ za střízlivé „začali více využívat“, a třeba vám to docvakne. — Místo řádné analýzy přepravních proudů a změny dopravního módu u alespoň čtvrtiny cestujících budeme stavět zastaralé obludné generátory další špíny a dopravních zácp, a to ve zcela nevhodné poloze a bez jakýchkoli relevantních kompenzací. Opakovaně navrhujete přístup 40 let prokazatelně zastaralý. 40 let, to je celý profesní život. Snažit se postavit dopravní… Číst vice »
A začal s tím už předchůdce Karla IV, který v Praze postavil dřevěný most.
Jj, dopravní proud na mostě zacpával ulice města a svými exhalacemi a hlukem ničil zdraví desetitisíců Pražanů. Ještě nějaká další nehynoucí moudrost z vaší hlavy?
No ona zkušenost s koňmi zrovna taky není růžová. Viz New York před sto lety.
Opravdu chcete srovnávat dopravní proudy v New Yorku roku 1900 s dopravním proudem v Praze roku 1100?
Prosím, zjistěte si, kolik žilo tam i tam na jaké ploše obyvatel a kolik z nich vůbec mělo možnosti někam jezdit.
Tzv.Děti země ,to je demagogie jedna vedle druhé.
Zřejmě asi jen nedopatřením z toho třeskutého klipu vypadla pasáž o tom, jak profesionálové z ŘSD nejsou schopni připravit jedinou stavbu tak, aniž by ji s prstem v nose shodil první okolojdoucí na procesních chybách.
Odborníci vám tu vysvětlí, že je to tak složité a proto to nejde.
Špatnou legislativu a práci úředníka video nezachrání, chyba je někde jinde..
Chyba je v bezzubých zákonech, které zatěžují malé místní stavební úřady velkými stavbami. Chyba je v tom, že konkrétně zrovna ekologické zájmové spolky jsou stejnými zákony účastníky územního řízení ať už se jedná o stavbu kdekoliv. Taková privilegia žádná jiná zájmová skupina (např. skupina obyvatel Přerova zatěžovaných tranzitem, nebo skupina obětí dopravních nehod) nemá. Chyba je v místních soudech, které dokážou tak důležité řízení protáhnout na tak extrémně dlouho a nakonec vyhodit tak pošahaný rozsudek, protože absolutně nemají kvalifikované zdroje. Tyto zákony, tento proces stavebních a územních řízení NENÍ dělaný ani trochu na to, aby se v něm projednávaly takto… Číst vice »
Co to plácáte…
„(např. skupina obyvatel Přerova zatěžovaných tranzitem)“
Ale samozřejmě, že dotčená skupina obyvatel Přerova si může založit své občanské sdružení a být tak účastníkem řízení. O skupině obětí dopravních nehod nemluvě.
Vy prostě chcete státní terorismus (když deflace, tak deflace), bez ohledu na svobody vydobyté po roce 1989.
Mohlo to být uděláno méně útočně, aby to bylo nenapadnutelné. Je zbytečné přilévat olej do ohně. Mediální komunikace samozřejmě něco stojí, to je holt nutný výdaj. Ve srovnání s jinde utopenými miliardami jsou to ale o mikroskopické částky.
Možná máte pravdu, ale někdy je důraz na místě. A když už ŘSD takové video vydalo, tak si myslím, že si odvodí případné protiakce
Holt někdy je pomyslná facka lepší, jak neustálé mlčení…
Jojo, vaše pomyslné facky končí fackami skutečnými. Gratuluju, ČR se za hlasitého tleskání ropácké lůzy definitivně přesouvá do třetího světa.
Na facky si stěžuje ten, který chtěl ustanovit presumpci viny ve věcech majetkových?
Jaká vina? Teze „kdo neprokáže příslušnost k majetku, který prokazatelně ze svých příjmů nebo jiným zákonným způsobem nemohl nabýt, tomu majetek nenáleží“ je nějaký výrok o vině a trestu?
Evidentně patláte dohromady věci, kterým nerozumíte. Ale cítíte se mít jasnozřivou moudrost vše rozřešit pouze na základě vlastní čisté úvahy. Takový platónský filozof, že?
Videl jsem na tohle tema zajimavy porad na CT, pro ty z vas, kdo rychle hazete do jednoho pytle vsechny, kdo podavaji namitky ke stavebnim rizenim aj., docela to pomaha s kontextem, a je tam zminen i pripad Prerov.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1095913550-nedej-se/221562248410006-kdo-za-to-muze/
Proč? Zdejší uliční výbor už rozhodl, že ekologie je nepřítel blahobytu, srovnatelný s masovým vražděním lidí, a že si ty světlé zítřky prostě těmito vlastizrádnými kontrarevolučními socialistickými agenty vzít nenechají!
Patryk má tolik společného s ekologií asi jako měl Stalin se světovým mírem.
Ale tady nejde o všechny… specificky o Patrika a Děti Země. Udělat si smysl života z obstrukcí a pak fňukat, že jsem terčem oprávněné frustrace těch kteří s jejich obsrrukcemi musí žít je neuvěřitelné chucpe. Na tom nezmění ani ultralevičák Biler, bývalý to propagandista Šabatové.
Pojďme na všech dálnicích přidělat ještě jeden pruh. A nebo rovnou dva!
Myslíte hlavně na dálnicích, které nikam dál nevedou a nejsou tudíž v celé míře využívány, neboť jejich zapojení do páteřního celku někdo blokuje ?? Nebo na dálnicích, které už páteřní celek tvoří ?
Děti Země, Voda z Tetčic a Krajina z Dluhonic jsou (eko)teroristické organizace….
Můžete prosím doložit nějaké rozhodnutí, z kterého to plyne namísto vašich subjektivních pocitů?
Myslím, že každý chápe, jak to Bidlo myslel. Mluvnicky se takovému projevu říká hyperbola – tedy záměrné zveličení, nebo použití silnějších slov s cílem zdůraznit závažnost problému. V diskusích na internetu je to (bohužel) častý jazykový prostředek.
A nejen tam. Který otec třeba nikdy neřekl, že toho svého lumpa přetrhne, jen co se mu dostane pod ruku? A přitom myslím, že případ přetrženého dítěte nebyl dosud nikdy zaznamenán.
Vaše slavná „hyperbola“ vede tak leda k deflaci termínů.
Ekologický terorismus bude, až vám ty dálnice začnou vyhazovat do vzduchu.
Že někdo nesdílí váš náhled na svět je podle vás hyperbolicky terorismus? Navíc jste to vy, kdo trvale poškozuje ostatní? Myslím že bolševický terorista jste tu spíš vy.
Děkuji, že jste potvrdil můj dojem, že používání hyperboly není v diskusích nic neobvyklého. Třeba pojem „bolševický terorista“ není nic jiného, jen ještě o něco víc tlačíte na pilu.
Přijde mi úsměvná ta agrese proti mé maličkosti – já jsem se k vlastnímu problému nijak nevyjadřoval, jen jsem dal najevo, že diskusi není třeba hrotit, že je zřejmé, že Bidlo používá hyperbolu, tak jako (bohužel) mnoho diskutujících.
Ale vyjadřoval jste se k problémům jiným, a to velmi vyhraněně.
a taky mlátí černochy………..vědí voni co je to offtopic?
Když už se tu vzájemně nálepkujeme, tak všichni.
A že je to nespravedlivý? Nu, u někoho najednou je, že?
Já to vzdávám, vaše příspěvky jsou pro mě nesrozumitelné. Asi žijeme v různých vesmírech.
Kdyby všechno bylo pintlich, tak by se neměli čeho chytit. Dávno měly být vykoupeny pozemky, aby spekulanti ostrouhali.
Kampan proti parazitum melo RSD s MDCR rozjet uz davno a intenzivneji.
Myslíte třeba proti chybám v přípravě, které umožňují takové napadání?
A nakolik jsou takové chyby čistě formální a nakolik opravdu ohrožují funkčnost staveb a bezpečnost provozu? 🤔
Chápu, co chceš říct, ale ani formální chyby by se neměly stávat. Právě tím, že jsou formální, je možné jim snadno předejít – pečlivou prací. Když budu žádat o dotaci 10 000 Kč na dětský kroužek bezpečného chování na silnici a v žádosti udělám formální chybu, první státní aparátčík mi to omlátí o hlavu. Tak by se takto důsledně měl chovat aparát i sám k sobě. Nebo proces zjednodušit, aby nebyl citlivý k formálním chybám, ale nějaká tichá tolerance není systémové řešení.
Když to zjednodušíte a bude to fungovat, jste můj favorit na Nobelovu cenu. Nějaké snahy o zjednodušení tu evidentně jsou, zatím ale z odborných kruhů číší skepse. Já ve stavebním oboru nemám odborný přehled, takže mi asi nezbyde, než počkat si na výsledek a odborné komentáře k němu. Zatím vím jen jedno, že to není černobílé, ani ty spolky, ani chyby v zákonech. Spolky zbytečně tlačí na pilu, protože jak už tu někdo psal, je mezi nimi velký profesní/motivační rozdíl.
Autorovi to nevysvětlíte, mu zaslepila oči marmeláda z koblih. Pro samou koblihu les nevidí. Koukněte se na jeho twitter. Až autorovi budou vládnout jeho favorité jako třeba Opijáti, to teprve bude hukot. To najednou nebudou v přípravě žádné chyby a všelijaké ty spolky nebudou mít co dělat a půjdou se pást. Autorovi naprosto chybí nadhled.
Tenhle se vám povedl
Není podstatné. Ale chápu, že je jednodušší najít si jako příčinu neexistence D1 jednoho viníka, nikoliv soubor chybujících úředníků a projektantů.
Možná kdybyste do Liberce nejezdil po dálnici, mluvil byste jinak.
1. Liberce nevede dálnice 2. S radostí ji vyměním za funkční železniční spojení s hlavním městem. Nicméně to nijak nesouvisí s textem.
Tvrdit, že do Liberce nevede dálnice, je jen slovíčkaření. Fakticky to dálnice je bez ohledu na to, jestli to zrovna letos nazývají dálnicí, silnicí pro motorová vozidla, autostrádou, nebo rychlostní silnicí. A železniční spojení kromě přeshraničních severních tratí také je funkční, byť by mohlo být lepší. (O tom, že by někdo takovou dálku chtěl dojíždět denně, samozřejmě neuvažuji … )
Železniční spojení je funkční. Díky za vtip dne. 2,5 hodiny do Prahy, co trvá autobusem hodinu. Skutečně funkční spojení. Ještě jednou: není to dálnice a to není slovíčkaření. Úsek od Turnova do Liberce nemá technické parametry dálnice ani v polovině své trasy.
Myslíte proti vám? Parazitujete na lidech svou zaujatostí plechovejma ropákama.
Člověče vy víte úplný kulový co já komu a jak. Já mám svědomí čistý, bojuju tady za udržitelnou dopravu, vyvedení dopravy z měst.
„Bojujete“ neudržitelným způsobem. Nazvat kohokoli, kdo má jiný pohled na to, jak řešit dopravní kongesce, „parazitem“, svědčí spíše o vaší vlastní občanské neuvědomělosti.
Videospot je moc hezky udělaný a je supr, že se ŘSD odvážilo ukázat také tu ,,druhou,, stránku věci. Sand jediná škoda, že v něm nejsou vidět pohledy do garáží pana Patrika, Dvořáka a Ježíka kde mají zcela bezpochyby zaparkované bycikly místo automobilu a vyfocené jejich roční předplacené jízdenky na MHD.
Pan Dvořák jde ještě dál. Je i proti MHD. Chce aby lidi pracovali tam kde bydlí. Proto koneckonců blokoval elektrizaci trati do Zastávky u Brna.
Ne, to určitě ne. Alespoň u toho velkého domu v Dluhonicích, co mu tam ta dálnice vadí nejvíc, vždy nepřehlédnutelně stojí pořádné bouráky. A ta garáž…. O ekologii v tomto případě nemůže být ani řeč… Z nich nikdo sockou určitě nejezdí, tady jde opravdu o zájmy úzkého okruhu několika lidí, bohužel… A v tomto duchu to i rezonuje mezi lidmi v Přerově samotném. I bez klipu…
Koukám, jeden z domácích, tak jak jste si to tam teda vyříkali, že kompenzace máte a blokuje se pořád…
Ono se něco řešilo a někdo se ptal v Přerově, potažmo Předmostí? To se snad řešilo v Dluhonicích, ne? A jak uvádím, jedná se o zájem úzké skupiny lidí, která si toho zřejmě moc vyříkat nechce, a jedou stále podle svého ve spolupráci s DZ… A nečetl jste nikdy nic o plodnosti diskusí třeba s Vodníkem?
aha, no sory zesp-e, ale původní komentář obsahoval podrobný místopis a vykreslení stavu jako od nějakého nevyrovnaného souseda…..a on je to angažovaný přespolní….bych se vsadil, že počestný pocestný s foťákem na krku
Miroslav Patrik- škůdce
Děti Země bojují za tranzitní dopravu městem(*), a ještě se jim nelíbí že na to někdo upozorní? To nechápu, jestli jsou na svojí práci hrdí tak jim to nemůže vadit, právě naopak..
(*) Nebo za jinou variantu okruhu, akorát není nikde napsané že až by se připravila, že by proti ní nebojovali taky.
Jak „někdo“? Ministerstvo dopravy není „někdo“ a má povinnost zastupovat i ty občany, kteří s dálnicí nesouhlasí.
No ty v případě Přerova spočítáme na prstech. Ano, nějaký aktivista bydlící v jiném kraji bude ze svého pohodlí kázat, jak dálnice může končit před Přerovem, začínat za Přerovem, a je to všechno v pohodě. Ale místní situace to vyžaduje, to je bez diskuze.
Jsme moderní zemí západního typu a dálnice patří k fungování naší ekonomiky, jinak to nejde.
(Pominu sny o lepší železnici, protože když se má začít stavět někde nová trať doopravdy, tak začne řev taky)
To, že jsme moderní zemí západního typu, usuzujete prosím z čeho? Já osobně mám pří čtení novin už dlouho pocit, že naše země leží kdezi za Kavkazem.
No tak místo novin si zajeďte za ten Kavkaz a pak zase sem, uvidíte sám.
Sorry jakíku, mentalita lidí je tu naprosto stejná. Třídního nepřítele, co nám likviduje naše špinavé smrady, zastřelit!
A je nám úplně jedno, že někoho poškozujeme. Prostě já chciiii!
Hezky jste popsal… sám sebe.
Samozřejmě, protože já přesně tvrdím, že autíčkáři jsou demagogičtí teroristi, paraziti a patří jim sebrat všechna občanská práva a nejlíp poslat do Jáchymova.
Jezdit autem a smrdět všem pod nosem je totiž podle Kocurka základní lidské právo a musí se řešit jedině novými dálnicemi!
Čím se živíte, že jsem tak smělý?
Poslední dobou asi nejspíš jedovatými poznámkami na zdopravy.cz, se mi tak zdá…
ČDT špatně, MD špatně, vedení SŽ špatně, Kolovratník špatně, Sosna špatně, ekonomické znalosti běžného občana špatně…
Když tady je prostě problém v tom, že sem chodí lidi, co mají rádi techniku, ale nevidí ty systémové dopady, pravidla a provázanosti do okolí, jako je společnost nebo příroda.
Já sice neumím navrhnout nový motor nebo netuším jak vyplnit bržděnku, mám vzdělání trochu někde jinde. A to prostě naráží na naivismus těchto techniků, kteří chtějí mít jen radost z Merkuru…
Tak se nestydte a vybalte to na nas, jak posunujete ekonomiku dopredu? Resp. co je naplni vaseho zamestnani.
Asi vám to uniklo, protože evidentně v místě nežijete, ale tu dostavbu preferují i lidé, kteří auta nevlastní a ani je nevyužívají. Oni nechtějí dýchat ten smrad z dopravních kolon, víme. Tohle není svatá válka autíčkáři vs. samopohybovači, jak byste ji chtěl mít. Ta probíhá na jiných bojištích a momentálně zaznamenala jiskru v zákoně o silničním provozu (Automat tam vyloboval v praxi na mnoha místech nereálný nesmysl s objížděním cyklistů 1,5m).
Odvážný počin. Kéž by to pomohlo dálnici dostavit.
Ale zelenou demagogii budeme odsuzovat, žeáno.
Hezké a výstižné video. Jen mi v něm chyběly ty kolony aut a hlavně kamionů v Přerově, které kvůli těmto pár, a nebojím se říct šašků, vznikají ….
Ty kolony vznikají kvůli Dětem Země, nebo kvůli lidem, kteří „musí“ jet autem a ekonomice, která „musí“ za každou cenu podporovat kamiony?
I pan Patrik jezdil na jednání k D8 z Brna po dálnici.
A jel by, i kdyby dálnice nestála?
Jel by jinam. Něco už by si našel, proti čemu by bojoval. Ať už by to byla stavba rodinných domů, kravína nebo znovuotevření místního lomu, aby se kámen nemusel vozit daleko.
Jo, co se týče fabulování, na to jste „expert“.
to že stojí mu nebrání jezdit vlakem!
Ale prostě musí plnit libovolné vaše morální podmínky, zatímco vy na sebe tak tvrdý nejste.