ŘSD zahájilo stavbu nového úseku D6 u Krupé
Dálnice D6 u Lubence. Pramen: ŘSD
Dnes zahajovaná stavba navazuje na dálniční úseky u Nového Strašecí a Řevničova.
Dnes zahajovaná stavba navazuje na dálniční úseky u Nového Strašecí a Řevničova.
No hlavně měli už dávno udělat těch pár kilometrů od Karlových Varů do Německa, Karlovarsko by tak bylo atraktivnější do německé investory. Je hezké že slovy klasika „Karlovarsko je nejhorší historicky ve všem“ ale co s tím.. Lepší infrastruktura by minimálně trochu pomohla.
Těch pár km od Chebu (nikoliv od KV) až na hranice nic neřeší, dokud nebude v Německu navazující dálnice.
Mne se líbí jak MTS-I má reference od MTS, ale zapomněla si vzít také ten soudní zákaz spolu s těmi referencemi.
No jedním slovem ,, konečně,,. Vary z Prahy za hodinu jsou opět trochu blíže.
Celá léta jsem se těšil, kdy velmi nebezpečný žel. přejezd za Krupou (za horizontem směr KV – smrtelné úrazy po najetí na stojící vozidlo před závorami) nahradí dálnice. Když už se realizace dálnice konečně přibližuje, tak provoz na této trati se mezitím snížil na minimum – s výhledem na zrušení os. dopravy.
Jaká je, prosím, pointa?
Na té trase jsou mnohem nebezpečnější místa
Zajímalo by mě, kdy se začne stavět přivaděč a obchvat do Rakovníka, ta tkanička přes Lišany je šílená a město bývá ucpané kamionama
Jestli to neřeší SČ kraj, tak ŘSD na to nemá ani studii, takže nejřív tak za 10-15 let, když na tom teď začnou dělat..
To ani ŘSD řešit nemůže. Je to silnice 2. třídy, tedy krajská silnice. Pokud někdo řeší nebo bude řešit obchvat Rakovníka, na 100 % to bude Středočeský kraj.
1.etapa ze 4 je hotova. Ted se resi druha. Ktera se nezacne stavet driv jak za 5 let
Pisete, ze je 1. etapa hotova. Co to ma predstavovat? Nejsem mistni, ale za poslednich cca 20 let jsem si nevsiml zadneho postupu v infrastrukture vedouci do Rakovnika, krome toho, ze uz nemusim jet dramatickymi lesnimi silnickami pres Krivoklatsko.
Toto neni v gesci ŘSD,takže tu zaplevelejute diskusi dotazem který sem nepatří.
Zkuste nějakou kde se seriózně zabývaji silnicemi 1 a2 tř. Středočeského kraje.Diky
Něco o tom psali v místních novinách. Tuším že ideálním případě za 2 roky začít. Obchvat by měl být včetně přemostění zeleznice
Jestli myslíte komplet obchvat tak s tím nepočítejte, zatím není ani v uzemní studii, chybí východní část, viz studie: https://www.mesto-rakovnik.cz/e_download.php?file=data/editor/434cs_4.pdf&original=I_2c_VYKRES_KONCEPCE_DOPRAVNI_INFRASTRUKTURY.pdf před dvěma lety (když bylo ano, jak na kraji, tak v městském zastupitelstvu) tak se mluvilo o části mezi spravedlností a kruháčem u tesca ( 229 až 237 silnice) což by dopravě přez centrum vůbec nepomohlo, navíc ted se na spravedlnsti mohutně staví RD a tak tam bude víc lidí co budou protestovat… Zbytek, most přez trať atd odhad byl před asi 7-8 lety nesmysl něco okolo 1,5 miliardy (město ani nevlastni pozemky pod plánovaným obchvatem, výkup není v plánu,… Číst vice »
Jsem zvědav, co krupsky motorest Na Šustně či třeba Tank Ono, jak tihle ustoji tuhle změnu.
V roce 2018 se dělal obchvat mj. mimo Ondřejov (I/34), bavil jsem se s provozním místní restaurace u silnice, co on na to. Že prý v pohodě, řidiči budou sjíždět, zůstanou mu věrni. Rok poté, to už byl obchvat hotový, jsme šli kolem cundr, že se zastavíme na jedno.. a v motorestu nás přivítala zatlucena okna. Tak uvidime.
o Tank ONO bych se fakt nebál, je více takových případů kdy mají benzínku vedle dálnice a i tak tam mají plno, tam se vyplatí sjet.. Například v Nýřanech u D5, v Plané nad Lužnicí u D3 a další.. u restaurací to bude trochu o něčem jiném
S Tank ONO na 100% souhlasím. Jinde si lidé jsou ochotni zajet i daleko víc. Tady je ta zajížďka téměř nulová. Vyjde to prakticky nastejno, jako kdyby to bylo na odpočívadle přímo u dálnice. Vzhledem k tomu bych se nebál ani o tu hospodu. Pokud za něco stojí, lidé si rádi těch cca 800 m zajedou.
Pokud ONO zustane na místě (nikde přímo na dálnici jsem ho neviděl)tak maji Na Šustně velkou šanci se zachránit.Kdo levněji natankuje,třeba se zastavi na jídlo.Maji to ve svých rukách(ceny a kvalita)
Na Šustně jsem se zastavil asi 2x. V roce 2018 a 2019. Jediné co si z toho pamatuji je, že jsem byl zaskočený cenami. Pak jsem se raději zastavoval v Krušovicích.
Tak to dlouho nepřežijou
Nebál? No nevím, jestli vývoj půjde aspoň přibližně tak jako doteď, tak za 20 let seženete benzín možná tak v drogerii.
Kdyz nepocitam zrovna tenhle usek kterej nabral zbytecne rok zpozdeni, tak D6 se stavi jiz nekolik let vicemene podle planu. Pokud do 5ti let budou hotovy tyhle 3 useky do Lubence, tak uz se s tim da zit a preju to hlavne lidem z tech 3 vesnic kde to dneska musi bejt fakt peklo. Pres Bochov je zatim dost ticho po pesine, takze tam tomu takhle brzo neverim. Uvidime jak to ovlivni avizovana dohoda dohoda s Nemeckem na protozeni pres hranice na A93.
Jenže lží-Mátl slubuje do pěti let celou D6, což je naprostý nesmysl.
Mínusy za porovnání toho, co je napsáno v článku a co publikuje ŘSD v jejich letácích k D6? Zajímavé.
tak do Lubence jsou to 4 úseky, první 3 (po křižovatku s I/27) zřejmě budou zahájené ještě letos, Petrohrad-Lubenec nejdříve v roce 2023 a tím si upřímně myslím že to na chvilku skončí.. Rozhodně bych dal větší prioritu jiným stavbám než právě D6 z Bošova do Varů… obzvláště když má ŘSD podle webu smělé plány na zahájení vždy cca 125km nových dálnic v každém z let 2023 a 2024, tak bude asi s ohledem na finance nutné něco filtrovat…
Bavoráci už začli za Pomezím u Schirdingu s budovánim 4 pruhové silnice s parametry dálnice a to co rozdělali meli za chvili hotové-holt nemecká dukladnost
A kolik let věnovali přípravě?
Jaká léta?Jediná větší priprava byla nová mostni konstrukce která byla hotová na místě kde stavba silnice ještě nezačala.Prostě si udělali strejčka,a když začly zemni práce,stavitelé mostů se svou technikou se jim tam už nemotali.Prace na sebe plynule navazovaly a meli brzo hotovo
Mátl uvedl jako termín zprovoznění 2. pol. 2024. To vám na uvedenou tříletou stavbu nějak nevychází.
A kolikaletá je tedy stavba, která trvá tři celé stavební sezóny?
Píše se, že stavba potrvá tři roky. Dnes je 3. 3. 2022 + 3 roky = 3. 3. 2025. A to s 2. pol. roku 2024 není shodné datum.
Stavební sezóna je většinou jaro-podzim, tj. letošní 22, příští 23, přespříští 24. Bude to (dle jejich odhadu) o půl roku rychlejší, než kalendářní 3 roky.
Dobře, a kolikaletá stavba to tedy je, když skončí třeba koncem října 2024?
Slibem (čti lží) nezarmoutíš a to ví Mátl moc dobře.
Celá D6 do pěti let by znamenalo mít ji hotovou k 3.3. 2027.
A tomuto datu neodpovídá ani jeden údaj z aktuálních letáků ŘSD, které už samy o sobě jsou vždy „mírně optimistické“.
Byli na tom zahájení i novináři? Zeptal se tam někdo Kupky na D1 u Přerova? Protože Kupku jsem, myslím, na toto téma blekotat ještě neslyšel….
Úplně prvni prognóza někdy při začátku budováni tehdy ještě R6 rok 2013,haha.Mezitim se vystřídaly vlády a ministři a než dodělaji vsechny plánované dálnice v ČR,už budou misto aut vznášedla.
Pravda je,ze už pred pul rokem jsem prestal jezdit Sokolov-Liberec severem přez Chomutov,Most,Ústí,Děčín ale po D6
Sem si rikal kdyz sem jel rano kolem co se tam deje – vsude tam u soucasneho konce D6 vlaly prapory a pobihala hromada podrztasek. A ono zahajeni noveho useku 🙂
A včera tam byl postavený stan a mě bylo divný proč tam je
Asi trumpové.