LOT 3a leaderboard

ŘSD zahájilo dostavbu mimoúrovňové křižovatky Palackého v Pardubicích

Rozšiřování I/37, Pardubice. Pramen: ŘSDRozšiřování I/37, Pardubice. Pramen: ŘSD

Ředitelství silnic a dálnic dnes zahájilo dostavbu důležité křižovatky v Pardubicích, kde se rozpojují (spojují) dva důležité krajské tahy I/37

Zpět na článek
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radek

A jak se bude jezdit z hlavního nádraží na Chrudim?

Radek

Omlouvám se, za komentář, který jsem napsal. Nevšiml jsem si jedné odbočky. Takže na Chrudim se z hlavního nádraží dostanu.

Démon

Celé to tam projektoval nějaký diletant. A to již od silnice I/2. Mělo se to tam vyřešit se SŽDC a tratí na Chrudim.

Dwarf

???

Dwarf

není ta fotka náhodou z jiné křižovatky?

koleyy

Jsou to jelita. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Připomíná mi to paskvil v Kolíně za hasičárnou na obchvat.

...

Proč nenechají direktivní rampu CR -> PU, která by míjela kruhový objezd?

J.L.

Co to je „direktivní rampa“?

Petr

To je asi ta zkratka co tam vede teď k lidlu. Možná kvůli odbočovacímu pruhu na mostě , měli by tam být dva rovně.
Ta ilustrační fotka je o křižovatku jinde , tato vypadá jak u parama , závodiště.

Beekee

Nejsou na tom mostě teď 3?

Tomáš Říha

Diskutující má zřejmě na mysli „direktní“, tj. přímou rampu.

J.L.

Proto jsem se tak blbě ptal. Už nebudu opakovat průpovídky o nebezpečí používání cizích slov.

babilon

Není tam dostatek prostoru pro odbočovací pruh.

Martin V.

Jak to? Když porovnám ortofotky na mapy.cz z let 2015 a poslední dostupnou a srovnám to s ještě aktuálnější fotkou na https://geoportal.cuzk.cz/mapycuzk/ tak široké je to tam dost a hlavně je to celé rozšíření z posledních několika let. Takže se připojuji k ostatním s dotazem: Čemu pomůže, že se od Chrudimi do Pardubic nebude odbočovat hned, ale oklikou? Není také problém úzká Palackého třída?

Beekee

Řekl bych že kvůli zvýšení kapacity okružky u Lidlu. Dnes jsou 3 ramena na 90°.

smart

Ta zůstane jen pro MHD. Zbytek bude sjiždět ke kruháku dále po nové větvi. Zachování jen pro MHD se nabízí, jelikož už nyní má na rozšířeném úseku u Parama svůj vlastní pruh. Bude to jen jeho pokračování.

Martin V.

Aha, z toho plánku ŘSD jsem nabyl dojmu, že chtějí tu rampu zdemolovat. Pokud má sloužit jen pro MHD a individi automobilisti pojedou oklikou, tak mi to začíná dávat aspoň trochu smysl. Posoudit výsledek bude možné asi až v plném provozu.

Alibaba

Jak by míjela kruhový objezd, To jako zrušením větve do Lidlu?