Poněkud zklamání, doufal jsem, že se na začátku letošní stavební sezony začnou stavět alespoň všechny české úseky D35. Bouchání sektu v listopadu to moc nevytrhne. Ale stále platí, že ŘSD dokáže vzhledem k přiděleným prostředkům rozjet o dost víc potřebných staveb než SŽ, kde se momentálně řeší, jak zakrýt boty kámoše generála za 1,6 míče…
To jste měl nereálná očekávání. Ještě začátkem roku 2021 to nevypadalo dobře, došlo ke stažení žádosti o ÚR. Pokud se letos skutečně začne stavět, byť i koncem roku, půjde o husarský kousek.
ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW
9 měsíců
Radek Mátl, to je chlapík! Brzy 200 km dálnic ve výstavbě!
No a Bc. Svoboda řeší voňavé záchodky.
O velkých stavbách rozhoduje MD. Přesun nákladu ze silnic na koleje nyní vidíme v reálu.
jan H
9 měsíců
Stále nerozumím způsobu napojení sídel na sever/východ od budované dálnice po silnici II/358 a II/360, dopravu to přeci svádí přes centrální část Litomyšle…nebo mi něco utíká, jak jinak se dostat na D35ku? 🙂
Tak to dopadne kdyz do liniove stavby narodniho vyznamu muzou kecat lokalni politici sledujici svoje uzkoprse zajmy. Je to totalni nesmysl ale ano, bude se na dalnici jezdit centrem Litomysle okolo zamku.
Se sjezdem se realne do budoucna pocita ale jako separatni stavba po dostavbe dalnice, protoze jinak by doslo opet ke zpozdeni a novemu schvalovani dalnice. Kdy ale ke stavbe dojde je ve hvezdach…..
….a jeste bonus je, ze ten najezd za Litomysli smerem na Prahu je fakt docela daleko, takze pakarna nadruhou. Ujedete skoro 13 km abyste pak prejel dalnici po moste, kde mohl byt sjezd, ktery tam jako super paradox bude, ale pouze pro servisni ucely.
Buďme rádi, že tam alespoň nějaká dálnice bude. Dlouho to vypadalo tak, že kvůli protichůdným zájmům Litomyšle a okolních obcí, bude D35 končit před i za Litomyšlí.
Koukal jsem na to kudy budou ty tisíce aut denně z Třebové, Lanškrouna a dalších x vesnic jezdit skrz Litomyšl na Pardubice/Prahu a cesta tam vede skrz takovou extrémně úzkou uličku M. Kuděje, kde když někdo otevře okno, tak už neprojedete a cesta zpátky povede přímo kolem zámku a náměstí po dlažbě. To je opravdu nepochopitelné, jak ze strany bývalého vedení Třebové, tak ze strany současného vedení Litomyšle. Co to je tam proboha za lidi? Úplně zbytečně přitáhnout do nejužšího historického centra tisíce aut?
Pevně doufám, že u výjezdu na Němčice bude aspoň billboard místních stejců co všemu rozumí a jsou proti – ať to hezky místním připomíná, proč jezdí kolem zámku po kostkách.
JiP
9 měsíců
Uz aby to bylo !!!!! HK uz je par let vyresen, Myto se uz stavi tak jeste ta Litomysl….
No vyřešen… 😕 Odklonit tranzitní dopravu je první krok, ale druhý krok by měl být polidštit města, které byly v minulosti především jen průjezdem. Vrátit městské silnice zpět na ulice.
Místo toho se ale v HK staví zbytečná a nákladná křižovatka Mileta, přičemž doprava na ní díky D35 výrazně klesla. 🤷♂️
Jak to chcete udělat? Omezením rychlosti nebo zúžením ulice za 4 pruhů nad 2 s tím že tam přibydou cyklopruhy? Nebo máte nějaký jiný nápad?
Jako Hradečák můžu říct že ta Mileta tu přestavbu potřebuje. Tranzitní osobní a nákladní doprava opravdu v HK klesla ale tady je to hlavně o místní dopravě a dopravě do sousední FN.
Pokud bychom chtěli ráznější investiční řešení, nejvíce se mi líbilo řešení v podobě zatunelování průběžných pruhů po okruhu s tím, že veškeré křížení by bylo pouze na povrchu a to jen zahýbáním vlevo a vpravo.
Doprava po okruhu by byla maximálně plynulá, na povrchu by byly max dva pruhy pro odbočování a jeden pruh pro připojování, takže přechod by byl výrazně přehlednější a bezpečnější.
Původně tam měla být MÚK ale to skončilo jako obvykle hlavně na penězích. A druhým – menším – důvodem byl tenkrát předpokládaný pokles nákladní dopravy – to se stalo po otevření nového úseku D35.
Poněkud zklamání, doufal jsem, že se na začátku letošní stavební sezony začnou stavět alespoň všechny české úseky D35. Bouchání sektu v listopadu to moc nevytrhne. Ale stále platí, že ŘSD dokáže vzhledem k přiděleným prostředkům rozjet o dost víc potřebných staveb než SŽ, kde se momentálně řeší, jak zakrýt boty kámoše generála za 1,6 míče…
To jste měl nereálná očekávání. Ještě začátkem roku 2021 to nevypadalo dobře, došlo ke stažení žádosti o ÚR. Pokud se letos skutečně začne stavět, byť i koncem roku, půjde o husarský kousek.
Radek Mátl, to je chlapík! Brzy 200 km dálnic ve výstavbě!
No a Bc. Svoboda řeší voňavé záchodky.
Zadání od státu. Většina z vás si zřejmě volí přednostně auta.
Tenhle vtip se úplně nepovedl…
To je absurdní.
Taky si myslím, že betonování krajiny je nerozumné.
Ale my to VRT potřebujeme!
Tak to jistě máte studii, která věc posuzuje.
O velkých stavbách rozhoduje MD. Přesun nákladu ze silnic na koleje nyní vidíme v reálu.
Stále nerozumím způsobu napojení sídel na sever/východ od budované dálnice po silnici II/358 a II/360, dopravu to přeci svádí přes centrální část Litomyšle…nebo mi něco utíká, jak jinak se dostat na D35ku? 🙂
Zeptejte se v Litomyšli na zastupitelstvu. Oni Vám to určitě rádi vysvětlí.
Tak to dopadne kdyz do liniove stavby narodniho vyznamu muzou kecat lokalni politici sledujici svoje uzkoprse zajmy. Je to totalni nesmysl ale ano, bude se na dalnici jezdit centrem Litomysle okolo zamku.
Stále ta samá otázka a stále ta samá omílaná odpověď dokola.. zkuste si přečíst třeba toto https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/dalnice-d35-litomysl-sjezd-krizovatka-ceska-trebova-hejtman.A190213_457290_pardubice-zpravy_skn
Díky za odkaz, takže to dodatečné vyjednávání asi již nedopadlo 🙂
Se sjezdem se realne do budoucna pocita ale jako separatni stavba po dostavbe dalnice, protoze jinak by doslo opet ke zpozdeni a novemu schvalovani dalnice. Kdy ale ke stavbe dojde je ve hvezdach…..
No obávám se, že Třebová nakonec nebude mít ani ten slavný obchvat I/14. 😕😞😔
….a jeste bonus je, ze ten najezd za Litomysli smerem na Prahu je fakt docela daleko, takze pakarna nadruhou. Ujedete skoro 13 km abyste pak prejel dalnici po moste, kde mohl byt sjezd, ktery tam jako super paradox bude, ale pouze pro servisni ucely.
Buďme rádi, že tam alespoň nějaká dálnice bude. Dlouho to vypadalo tak, že kvůli protichůdným zájmům Litomyšle a okolních obcí, bude D35 končit před i za Litomyšlí.
Hezky kolem zamku po kostkach a tricitkou … jako do ted.
Nicmene uz ted tam nemuzou nakladaky, takze tech par mistnich bude porad jezdit jako do ted.
Koukal jsem na to kudy budou ty tisíce aut denně z Třebové, Lanškrouna a dalších x vesnic jezdit skrz Litomyšl na Pardubice/Prahu a cesta tam vede skrz takovou extrémně úzkou uličku M. Kuděje, kde když někdo otevře okno, tak už neprojedete a cesta zpátky povede přímo kolem zámku a náměstí po dlažbě. To je opravdu nepochopitelné, jak ze strany bývalého vedení Třebové, tak ze strany současného vedení Litomyšle. Co to je tam proboha za lidi? Úplně zbytečně přitáhnout do nejužšího historického centra tisíce aut?
Pevně doufám, že u výjezdu na Němčice bude aspoň billboard místních stejců co všemu rozumí a jsou proti – ať to hezky místním připomíná, proč jezdí kolem zámku po kostkách.
Uz aby to bylo !!!!! HK uz je par let vyresen, Myto se uz stavi tak jeste ta Litomysl….
No vyřešen… 😕 Odklonit tranzitní dopravu je první krok, ale druhý krok by měl být polidštit města, které byly v minulosti především jen průjezdem. Vrátit městské silnice zpět na ulice.
Místo toho se ale v HK staví zbytečná a nákladná křižovatka Mileta, přičemž doprava na ní díky D35 výrazně klesla. 🤷♂️
Zrovna dnes jsem celý úsek od té předchozí křižovatky až k Miletě pročekal v koloně, takže mi o snížení intenzity dopravy nic nevykládejte… 🙁
Jak to chcete udělat? Omezením rychlosti nebo zúžením ulice za 4 pruhů nad 2 s tím že tam přibydou cyklopruhy? Nebo máte nějaký jiný nápad?
Jako Hradečák můžu říct že ta Mileta tu přestavbu potřebuje. Tranzitní osobní a nákladní doprava opravdu v HK klesla ale tady je to hlavně o místní dopravě a dopravě do sousední FN.
Pokud bychom chtěli ráznější investiční řešení, nejvíce se mi líbilo řešení v podobě zatunelování průběžných pruhů po okruhu s tím, že veškeré křížení by bylo pouze na povrchu a to jen zahýbáním vlevo a vpravo.
Doprava po okruhu by byla maximálně plynulá, na povrchu by byly max dva pruhy pro odbočování a jeden pruh pro připojování, takže přechod by byl výrazně přehlednější a bezpečnější.
Původně tam měla být MÚK ale to skončilo jako obvykle hlavně na penězích. A druhým – menším – důvodem byl tenkrát předpokládaný pokles nákladní dopravy – to se stalo po otevření nového úseku D35.