Trochu vynáší – to je fajn na rally, ale na silnici první třídy a v běžném provozu raději zatáčky předvídatelné. Obzvlášť, když se taková incestice zaplatí do 10 let na uchráněných škodách.
Václav Petrů
7 měsíců
Odbočka do Kláštera? Jestli ano, pak… co je na týhle křižovatce nebezpečnýho? Jezdim tam celej život a nic. Ano, je v takový tý minizatáčce, ale každej to ví a kdo to neví, tak to vidí – z obou stran dobře. Tedy případné nehody jsou jen vinou řidiče.
To nic nemění na tom, že nehody zde jsou způsobeny výhradně nedávači blinkrů a lepiči. Jinak naprosto normální místo na silnici. Mnohem horší je na druhé straně Nepomuku, u odbočky na Horažďovice. Tam fakt není dobře vidět.
Naprosto s vámi souhlasím, to místo také dobře znám a žádné zvláštní nebezpečí tam nevidím. Navíc do Kláštera není žádný velký provoz. Podobných křižovatek jsou tisíce. Je mnoho míst, která jsou opravdu problémová a nikdo tam úpravu neřeší.
v případě odbočení od Plzně do Kláštera je to fakt blbé, stojíte v zatáčce, dáváte přednost a doufáte, že zezadu se nepřižene žádný šílenec (rovinka před k tomu vybízí)
zvláštní nebezpečí tam není, nově osazené (loni) 70km/h je fajn, ale jistě se shodneme, že když silnice I/20 není v lepší kategorii, tak aspoň ty odbočovací pruhy a trochu narovnání zatáčky jsou fajn. MUK by takové silnici slušelo ještě trochu víc. Jinak i křižovatka I/20 a I/19 by letos měla být zahájena …
My poblíž této odbočky žijeme, a je tam zhruba deset nehod do roka. Minulý rok tam narazilo auto do stromu a do pěti minut bylo v plamenech. Byl tam vrtulník. Několik měsíců dříve se tam srazilo auto s autobusem. Z toho auta nikdo nepřežil. Byl tam těžký pískovcový pomník vyztužený železem. Do dvou měsíců ho srazilo auto a našli jsme kusy velké jako moje hlava dvacet metrů daleko. Auta tam někdy dolétly až deset metrů a většinou se převrátily. Ano, myslím si že už je načase ji předělat.
Třeba tím, že lidi, kteří tam „nezahulákají“ se budou dále podílet na HDP země, výchově další generace daňových poplatníků, případně nebudou jeho zátěží v podobě čerpání nutných dávek. Takový standardní makroekonomický model.
Sice je to minizatáčka, ale je velice nepříjemná, protože je pruodší než se zdá. Zvláště pro někoho, kdo to tam nezná. Je na konci rovinky ještě s křižovatkou, kdy je často problém, že někteří nestihnou reagovat na stojí auto čekající na odbočení.
Ano, to místo je nebezpečné a jsem rád, že se stavebně upraví.
Raději bych viděl stavbu křižovatky silnic l/20 a l/19 😞
a kdyby někoho zajímal obrázek či leták.. tak https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/707/infoletak_s20-klaster-krizovatka.pdf?t=2024-01-25%2013:23:23.298
Tam je hlavní problém ta zákruta. Kdo to zná jede v poho 90, kdo ne bývá překvapen, trochu vynáší.
Trochu vynáší – to je fajn na rally, ale na silnici první třídy a v běžném provozu raději zatáčky předvídatelné. Obzvlášť, když se taková incestice zaplatí do 10 let na uchráněných škodách.
Odbočka do Kláštera? Jestli ano, pak… co je na týhle křižovatce nebezpečnýho? Jezdim tam celej život a nic. Ano, je v takový tý minizatáčce, ale každej to ví a kdo to neví, tak to vidí – z obou stran dobře. Tedy případné nehody jsou jen vinou řidiče.
Blbý je, když jste ten druhý řidič – nevinný, to pak asi máte jiný úhel pohledu než Vy.
To nic nemění na tom, že nehody zde jsou způsobeny výhradně nedávači blinkrů a lepiči. Jinak naprosto normální místo na silnici. Mnohem horší je na druhé straně Nepomuku, u odbočky na Horažďovice. Tam fakt není dobře vidět.
křižovatka se silnicí II/188 ( odbočka na Horažďovice) již je taky v řešení, bohužel vše trvá dloooouho.. i blbá křižovatka
O to jde, že když tam lepič jede za nedávačem blinkrů, tak do něj narazí.
Lidi dělají chyby, např. z nepozornosti. Takže budem doufat ve výchovu bezchybného nadčlověka…
Naprosto s vámi souhlasím, to místo také dobře znám a žádné zvláštní nebezpečí tam nevidím. Navíc do Kláštera není žádný velký provoz. Podobných křižovatek jsou tisíce. Je mnoho míst, která jsou opravdu problémová a nikdo tam úpravu neřeší.
v případě odbočení od Plzně do Kláštera je to fakt blbé, stojíte v zatáčce, dáváte přednost a doufáte, že zezadu se nepřižene žádný šílenec (rovinka před k tomu vybízí)
zvláštní nebezpečí tam není, nově osazené (loni) 70km/h je fajn, ale jistě se shodneme, že když silnice I/20 není v lepší kategorii, tak aspoň ty odbočovací pruhy a trochu narovnání zatáčky jsou fajn. MUK by takové silnici slušelo ještě trochu víc. Jinak i křižovatka I/20 a I/19 by letos měla být zahájena …
To že bude zahájena křižovatka I/20 s I/19, nikoliv obchvat Losiné, mi přijde úplně šílený…
My poblíž této odbočky žijeme, a je tam zhruba deset nehod do roka. Minulý rok tam narazilo auto do stromu a do pěti minut bylo v plamenech. Byl tam vrtulník. Několik měsíců dříve se tam srazilo auto s autobusem. Z toho auta nikdo nepřežil. Byl tam těžký pískovcový pomník vyztužený železem. Do dvou měsíců ho srazilo auto a našli jsme kusy velké jako moje hlava dvacet metrů daleko. Auta tam někdy dolétly až deset metrů a většinou se převrátily. Ano, myslím si že už je načase ji předělat.
Takže omezením nehod byť jen na polovinu se to zaplatí za nějaké 3 roky…
Jak omezení nehod zaplatí úpravu křižovatky?
Třeba tím, že lidi, kteří tam „nezahulákají“ se budou dále podílet na HDP země, výchově další generace daňových poplatníků, případně nebudou jeho zátěží v podobě čerpání nutných dávek. Takový standardní makroekonomický model.
Sice je to minizatáčka, ale je velice nepříjemná, protože je pruodší než se zdá. Zvláště pro někoho, kdo to tam nezná. Je na konci rovinky ještě s křižovatkou, kdy je často problém, že někteří nestihnou reagovat na stojí auto čekající na odbočení.
Ano, to místo je nebezpečné a jsem rád, že se stavebně upraví.