Nemám úplně přehled o všech obchvatech a plánech – kde by mělo být křížení dvou jedniček řešeno okružní křižovatkou?
V tomto projektu mne překvapuje, že stoupání od Černého potoka k MÚK není 3pruh, nevíte někdo, proč?
Mě osobně spíš vadí kruháč na křížení s II/186, kde se hlavní směr po I/27 kříží s místní dopravou v ose II/186. Naopak na křížení I/22 a I/27 bude doprava víc rozložená do všech směrů a zrovna tam není jeden význačný směr.
V Opavě prakticky všechny. Ty které už jsou: I/11×I/57 u Vávrovic, I/11×I/56 u Kateřinek (v budoucnu na tomtéž rondelu ještě ×I/46). Ty které přibudou po dokončení jižního obchvatu: I/46×I/57, hned 2krát, a ještě jedna I/11×I/57 kousek od Milostovic a Vlaštoviček (I/57 na ni zatím není přivedena).
Opavák
1 rok
To nás asi na 310 čeká dlouhá výluka, když se tam bude dělat most.
To už je spíš obchvat Břidličné, přeložka II/370. Lufťáci z Ostravska, mířících do hor po 11, by stejně jezdili přes centrum směr Malá Morávka či Vrbno
Severní obchvat Bruntále se projektoval v 80. letech minulého století současně s výstavbou Hydrometalurgického závodu Bruntál (HMZ, https://mapy.cz/s/lupolojeba), kde se měly zpracovávat neželezné rudy. Kamiony se měla ruda dopravovat z hornobenešovského závodu RD JESENÍK. Proto se počítalo se severním obchvatem, aby těžká doprava nejezdila po městě. Je pro něj územní rezerva, je v územním plánu. Je otázkou, zda a kdy dojde k realizaci. Není důvod severní obchvat zatím rušit a pozemky pro něj rezervované nechat zastavět jinak. Dnes je důl v Horním Benešově zavřený (stejně jako trať ze Svobodných Heřmanic, která byla jím v minulosti poddolována), HMZ Bruntál nezpracovává neželezné… Číst vice »
Jihocech125
1 rok
A jak se vyřešena ochrana zubatých žab? Nebude při stavbě dělat problémy bahno a jeho dřívější těžba? Nenaruší tradiční oblíbený lov březích laní? A pokud budou stavaře ohrožovat vlci, doporučuje se cep angažovat čtrnáctiletého chlapce.
Já bych právě kvůli zubatým žábám, raději zůstal na původní komunikaci skrz Bruntál a nepouštěl se do divočiny… ty ušetřené minuty se mohou šeredně vymstít…
Kácí se v období vegetačního klidu (na „nelesních“ pozemcích), takže když nevíte, kdy přesně stavba začne, je lepší kácet s předstihem. Když stavba začne o něco později, škodu nenaděláte (maximálně se musí znovu zlikvidovat nálety apod.), když ale nepokacíte a v červnu máte náhodou pravomocné stavebko i smlouvu, tak pak čekátek do podzimu.
Moudré a logické, jen jsem chtěl tady v diskusi nakopnout téma a připomenout slova pana Rýdla. „Když na stavbě nikdo není vidět, neznamená, že se na stavbě nepracuje.“
PetrN
1 rok
Prosím o správnou interpretaci výsledků celostátního sčítání dopravy, tato chyba se objevuje casto vsude možně… „14000 vozidel denně z toho 2400 kamionů“
2400 kamionů denně tam fakt není, to jsou „TV“ těžká vozidla mezi které se dle metodiky CSD bohužel řadí i „LN“ lehké nákladní (včetně menších i větších dodávek určených pro naklad, zde 900x) a také autobusy (300x) není tak těžké si daný úsek na webu rozkliknout. Za kamion lze považovat NSN, TNP, SNP (zde 700x), za nákladní nad 3,5t k tomu navíc SN a TN (zde 400x)
Na základě pozorování na Olomoucké (příjezd do Bruntálu od jihu) bych rozhodně nevěřil poměru kamion:bus 7:3 (to možná bude někde v centru na souběhu 11 a 46). Kamiony na Olomoucké rozhodně převažují nad autobusy mnohem výrazněji…a v noci je to samý kamion. Ideálně tam dát na 22-6 30 km/h a úsekový radar.
ano, to co jsem psal vychází pro úsek 7-0652 v centru v souběhu I/11 s I/46, ale protože se na tyto čísla odkazují v článku – v tomto místě jsou totiž nejvyšší a většinou se uvadí takové, aby to lépe vypadalo, samozřejmě spousta z té osobní dopravy v centru je doprava místní či zdroj/cíl, kterou obchvat nevyvede.
Na Olomoucké jsou dle posledního sčítání intenzity nižší, přibližně 6000, z toho 600 kamionů a autobusů jen cca 40, v tom máte pravdu
Krásná práce. Jen vůbec nerozumím tomu, podle jakého klíče dává ŘSD na jedny obchvaty okružní křižovatky a na jiné MÚK.
Zřejmě je to podle stáří původního projektu… (?)
Nemám úplně přehled o všech obchvatech a plánech – kde by mělo být křížení dvou jedniček řešeno okružní křižovatkou?
V tomto projektu mne překvapuje, že stoupání od Černého potoka k MÚK není 3pruh, nevíte někdo, proč?
Třeba na obchvatu Svitav I/34 x I/43
I/20 a I/27 u Klatov taktez.
Mě osobně spíš vadí kruháč na křížení s II/186, kde se hlavní směr po I/27 kříží s místní dopravou v ose II/186. Naopak na křížení I/22 a I/27 bude doprava víc rozložená do všech směrů a zrovna tam není jeden význačný směr.
V Opavě prakticky všechny. Ty které už jsou: I/11×I/57 u Vávrovic, I/11×I/56 u Kateřinek (v budoucnu na tomtéž rondelu ještě ×I/46). Ty které přibudou po dokončení jižního obchvatu: I/46×I/57, hned 2krát, a ještě jedna I/11×I/57 kousek od Milostovic a Vlaštoviček (I/57 na ni zatím není přivedena).
To nás asi na 310 čeká dlouhá výluka, když se tam bude dělat most.
Dva mosty, směr na Valšov na jaře 2024, směr Milotice 2025 https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1531636.jpg&httpref=28/9738
Jen výhledová poznámka: místo severního obchvat I/11 bych volil raději jižní.
A kudy by ten jižní vedl?
Něco takového?
https://mapy.cz/turisticka?mereni-vzdalenosti&rm=97PpSxXGs6g70Lkg50fZcga0fKpg90Llgv0g1Ih20ffcgT0fYNgQ0f0wgq0fcjgp0f-qgm0fe6hV0RHhZ0gNmgy0guwgs0g5-g10fm6gp0gaZgv0h6Eg90hL1gc0ghJgb0fYNh00fG5gj0KWhB0ghJ&x=17.3808298&y=49.9472810&z=13
To už je spíš obchvat Břidličné, přeložka II/370. Lufťáci z Ostravska, mířících do hor po 11, by stejně jezdili přes centrum směr Malá Morávka či Vrbno
Severní obchvat Bruntále se projektoval v 80. letech minulého století současně s výstavbou Hydrometalurgického závodu Bruntál (HMZ, https://mapy.cz/s/lupolojeba), kde se měly zpracovávat neželezné rudy. Kamiony se měla ruda dopravovat z hornobenešovského závodu RD JESENÍK. Proto se počítalo se severním obchvatem, aby těžká doprava nejezdila po městě. Je pro něj územní rezerva, je v územním plánu. Je otázkou, zda a kdy dojde k realizaci. Není důvod severní obchvat zatím rušit a pozemky pro něj rezervované nechat zastavět jinak. Dnes je důl v Horním Benešově zavřený (stejně jako trať ze Svobodných Heřmanic, která byla jím v minulosti poddolována), HMZ Bruntál nezpracovává neželezné… Číst vice »
A jak se vyřešena ochrana zubatých žab? Nebude při stavbě dělat problémy bahno a jeho dřívější těžba? Nenaruší tradiční oblíbený lov březích laní? A pokud budou stavaře ohrožovat vlci, doporučuje se cep angažovat čtrnáctiletého chlapce.
Jojo můj nejoblíbenější díl😉
Já bych právě kvůli zubatým žábám, raději zůstal na původní komunikaci skrz Bruntál a nepouštěl se do divočiny… ty ušetřené minuty se mohou šeredně vymstít…
Co zubaté žáby, ale vylosujete si losa nebo losici?
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/591637a6a5790ae3f66f3890/1503433327838-U72HLGQ956QCRFPWB5TL/Img0034-2.jpg?format=1500w
To zvíře je tak blbé, že i včera vylíhlé kuře má víc rozumu.
Kácelo se koncem jara a od té doby se tam nic neděje, takže věta „stavět se má začít příští rok“ může klidně znamenat podle ŘSD v prosinci 2024.
Kácí se v období vegetačního klidu (na „nelesních“ pozemcích), takže když nevíte, kdy přesně stavba začne, je lepší kácet s předstihem. Když stavba začne o něco později, škodu nenaděláte (maximálně se musí znovu zlikvidovat nálety apod.), když ale nepokacíte a v červnu máte náhodou pravomocné stavebko i smlouvu, tak pak čekátek do podzimu.
Moudré a logické, jen jsem chtěl tady v diskusi nakopnout téma a připomenout slova pana Rýdla. „Když na stavbě nikdo není vidět, neznamená, že se na stavbě nepracuje.“
Prosím o správnou interpretaci výsledků celostátního sčítání dopravy, tato chyba se objevuje casto vsude možně… „14000 vozidel denně z toho 2400 kamionů“
2400 kamionů denně tam fakt není, to jsou „TV“ těžká vozidla mezi které se dle metodiky CSD bohužel řadí i „LN“ lehké nákladní (včetně menších i větších dodávek určených pro naklad, zde 900x) a také autobusy (300x) není tak těžké si daný úsek na webu rozkliknout. Za kamion lze považovat NSN, TNP, SNP (zde 700x), za nákladní nad 3,5t k tomu navíc SN a TN (zde 400x)
Na základě pozorování na Olomoucké (příjezd do Bruntálu od jihu) bych rozhodně nevěřil poměru kamion:bus 7:3 (to možná bude někde v centru na souběhu 11 a 46). Kamiony na Olomoucké rozhodně převažují nad autobusy mnohem výrazněji…a v noci je to samý kamion. Ideálně tam dát na 22-6 30 km/h a úsekový radar.
ano, to co jsem psal vychází pro úsek 7-0652 v centru v souběhu I/11 s I/46, ale protože se na tyto čísla odkazují v článku – v tomto místě jsou totiž nejvyšší a většinou se uvadí takové, aby to lépe vypadalo, samozřejmě spousta z té osobní dopravy v centru je doprava místní či zdroj/cíl, kterou obchvat nevyvede.
Na Olomoucké jsou dle posledního sčítání intenzity nižší, přibližně 6000, z toho 600 kamionů a autobusů jen cca 40, v tom máte pravdu
jinak více ze sčítání zde, po kliknutí na daný úsek vidíte podrobná čísla: https://scitani.rsd.cz/CSD_2020/pages/map/default.aspx