Tim bych si nebyl tak jisty. Relace PCE – Borohradek po I/36 zustane nemenna, opadne relace PCE – VM, jejiz cast ale stejne jezdi pres Dasice, a naopak zde pribyla relace Praha – I/11 dale na vychod, ktera jezdila pres HK.
itanek
2 let
Teď je tam přivedena dálnice od Olomouce. Ostrá zatáčka, úzká dvojka označena za jedničku, výškově taky naprd.
No na konci roku se dálnice prodlouží k Vysokému mýtu a tady už pojede míň aut než před výstavbou dálnice, dálnice se posune zas o kousek dál. Kdy že postaví ten přivaděč? To už asi nestihnou.
Ta silnice je (kromě části u Holic, která se změnila při stavbě obchvatu) shodná s bývalou silnicí třetí třídy. Ta se za socialismu v zimě ani v úseku Časy – Holice neudržovala.
Ale pokud nebyly nepříznivé podmínky,¨tak bylo lepší jet Pardubickou ulicí a pak po výše uvedené silnici. Jinak když byla kategorie změněna na I., tak byla vedena do dokončení obchvatu stejně.
Beekee
2 let
Kdy se má zprovoznit ten následný úsek dálnice? Stihnou to dřív než toto rozkopaji?
Vami zminovany usek, Casy -> Ostrov, se zprovozni na konci tohoto roku. Tim se zmensi provoz pres Horni Redice na hodnoty mensi, nez byli pred zprovozenim useku Opatovice -> Casy. Takze dobre nacasovano.
No dobré načasování zrovna moc ne.. tento přivaděč měl být hotový dřív než tam postavili konec dálnice, aby zvýšený provoz vůbec do dané vsi a prudkých zatáček nepřišel.. Po prodloužení dálnice a poklesu provozu skoro na nulu bude trochu zbytečný..
Proč se tohle nemůže budovat v předstihu? viz. také D11 a I/33 Jaroměř nebo D3 a I/39 Rájov 🙁
Jsem si jistý, že ŘSD tu silnici vybudovat chtěla, ale třeba I/33 Jaroměř blokoval jstý soudce, který si myslel, že stojí nad zákonem.
Je tristní, že tato stavba nebyla budována již s úsekem Opatovice – Časy.
Ale zase je lepší mít dálnici bez přivaděče než přivaděč bez dálnice 😀
Tím jak bude prodloužení snad v prosinci ta stavba pak potřeba prakticky nebude. Intensity by mely být nižší než před dálnici.
Tim bych si nebyl tak jisty. Relace PCE – Borohradek po I/36 zustane nemenna, opadne relace PCE – VM, jejiz cast ale stejne jezdi pres Dasice, a naopak zde pribyla relace Praha – I/11 dale na vychod, ktera jezdila pres HK.
Teď je tam přivedena dálnice od Olomouce. Ostrá zatáčka, úzká dvojka označena za jedničku, výškově taky naprd.
No na konci roku se dálnice prodlouží k Vysokému mýtu a tady už pojede míň aut než před výstavbou dálnice, dálnice se posune zas o kousek dál. Kdy že postaví ten přivaděč? To už asi nestihnou.
Ta silnice je (kromě části u Holic, která se změnila při stavbě obchvatu) shodná s bývalou silnicí třetí třídy. Ta se za socialismu v zimě ani v úseku Časy – Holice neudržovala.
Protože všecko (to málo) jelo středem obce a po ul. Bratří Čapků. Obchvat města/obce byl tehdy sprosté slovo.
Ale pokud nebyly nepříznivé podmínky,¨tak bylo lepší jet Pardubickou ulicí a pak po výše uvedené silnici. Jinak když byla kategorie změněna na I., tak byla vedena do dokončení obchvatu stejně.
Kdy se má zprovoznit ten následný úsek dálnice? Stihnou to dřív než toto rozkopaji?
Vami zminovany usek, Casy -> Ostrov, se zprovozni na konci tohoto roku. Tim se zmensi provoz pres Horni Redice na hodnoty mensi, nez byli pred zprovozenim useku Opatovice -> Casy. Takze dobre nacasovano.
No dobré načasování zrovna moc ne.. tento přivaděč měl být hotový dřív než tam postavili konec dálnice, aby zvýšený provoz vůbec do dané vsi a prudkých zatáček nepřišel.. Po prodloužení dálnice a poklesu provozu skoro na nulu bude trochu zbytečný..
On ale malý nebude. Silnice I/36 tam bude dál a zvláště po novostavbě Holice Čestice bude využita ke spojení Podorlicka s Prahou.
A to by v současné stopě to vedení nestačilo?
Kdyby byl problematický oblouk okolo kostela, tak nahradí jen ten. Ale to by zase nebyl žádný kšeft…
Ne, nestačilo. Ta silnice je úzká, klikatá a nebezpečná (je to bývalá silnice třetí třídy).
Mě šířka téhle silnice nikdy nevadila. A kromě těch dvou prudkých zatáček to klikaté moc není.
Až se postaví přeložka I/36 kolem Borohrádku, tak to bude celkme významný přivaděč pro Rychnovsko vč. škodovky v Kvasinách.
Přesně to říkal včera Mátl při slavnostním výkopu. Význam silnice I/36 vzroste po dostavbě obchvatů Sezemic, Borohrádku a dalších úprav.
Nebude ta silnice přebrala provoz z I/11 mezi Hradcem a Česticemi.