ŘSD vypsalo výběrové řízení na poslední středočeský úsek dálnice D7

D7 u Panenského Týnce. Foto: Ministerstvo dopravyD7 u Panenského Týnce. Foto: Ministerstvo dopravy

V době dokončení středočeské části D7 už by měl chybět k dokončení celé dálnice jen obchvat Postoloprt.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Hanzal

Nechci se mýlit, ale poslední středočeský úsek bez vypsaného VŘ je právě ten, který bezprostředně navazuje na již léta provozovaný úsek, tedy Knovíz, MÚK – Slaný, západ. Pokud vím, stavba má zatím jen stavební povolení bez vypsaného VŘ.

Xxx

D7 by potřebovala od Středokluk až k D0 vždy 3 pruhy v jednom směru.

Martin Hanzal

Možná lépe hned od exitu Lidice, kde se připojí kladenský přivaděč…

Jaroslav Paznocht

Modernizace se chystá od křižovatky Aviatická po odbočku na Kladno v šířce 2×3 pruhy a dál až po Slaný by mělo dojít k rozšíření krajnic, aby při rekonstrukcích šlo nadále využívat 2+2 pruhy.

Přidatné pruhy v Kněževsi/Tuchoměřicích a případně Středoklukách budou využity během stavby stejně jako nové křížení vybudované Středočeským krajem mezi těmito sjezdy.

Realizace nejspíše po roce 2030 (jsou důležitější úseky).

Rekonstrukce křižovatky na Aviatické by měla začít v roce 2024, pokud se povede vyřešit všechny problémy. Tím se snad odstraní jeden ze špuntů.

Fandík

Krásná práce… Bude mě zajímat souboj s D6. Co bude dříve 🙂

Camillos

a cíl je kde? D6 by měla být 2028

Walker

Domnivam se, ze D7 ma nyni slusny naskok pred D6.

Pampeliška

Volejte sláva! 🙂 super zpráva

Danny

máte pravdu, ale jsou Vánoce… pokud to psal někdo pod vlivem, můžeme to protentokrát odpustit 🙂

V. F.

To asi jo. Jenže vono to místo omluvy a korekce smazalo komentář 🙂