ŘSD vypsalo tendr na další úsek D7. Obchvat Chlumčan má vyjít na 1,7 miliardy
Nový úsek D7 Postoloprty - Bitozeves. Pramen: MDČR
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) pokračuje v budování chomutovské dálnice D7. Dnes vypsalo výběrové řízení na zhotovitele obchvatu Chlumčan, což
Hledal jsem na netu něco od Němců v souvislosti s úsekem od Chemnitz k nám, nic moc jsem toho nenašel nemá někdo info lepší? Zatím je v provozu obchvat Marienberg a dále je něco v plánu?
Dotěrný dotaz – jak to vypadá se zkapacitněním obchvatu S a s obchvatem Lotouše? Podle mého jde o dva nejbolestivější úseky silnice do Chomutova a předpokládal bych u nich prioritu.
… obchvatu Slaného… Sorry, nějak to vypadlo.
Já bych spíš dal prioritu D0, D3, D35 (a asi i D49). Ale souhlas, že „na D7“ by se měly nejdřív postavit vámi zmíněné úseky
Bohužel, kde je největší priorita, tam to obvykle bývá taky nejsložitější a proto se takové úseky staví až jako poslední (pokud vůbec).
Budme radi za kazdy novy kus dalnice, nove silnice nebo nejakeho obchvatu mesta nebo obce, tech dopravnich staveb je potreba realizovat jeste hodne a jde to strasne pomalu. Doufam, ze ten novy zakon o liniovych stavbach konecne dostavbu chybejici infrastruktury zrychli. Treba jako to frci v Polsku.
Jako dostává mě jak se vždycky staví po malých drobečcích, místo toho aby se to vzalo pořádně například 10km a ušetřilo by se.
?
!
377 mil/km mi přijde docela dost. Co tuto cenu ospravedlňuje?
Je tam potřeba mostu a dost členitej terén
A hrabání do tělesa tratě 110 Zlonice-Louny.
Je potřeba tam postavit dva dálniční mosty (pro každý směr přes velmi hluboké údolí a k mostu vybagrovat velmi hluboký a táhlý zářez (zářez na současné 1/7 taky nesplňuje normy) – a tady se budou stavět oba směry dálnice těsně vedle současné 1/7….
Diky za kazdy dalsi kilometr v neuveritelne zastarale ceske infrastrukture. Ale ruku na srdce, jakou prioritu ma tento kousek dalnice oproti extremne chybjicim a stale nedokoncenym dalnicim jako D35, D55, D49 a D11?
Troufam si tvrdit, ze D6 a D7 je pro aktualni vladu velice jednoduche a „levne“ PR pred volbami.
Tak ona je věc ta, že řešení D7 nebo třeba D6 nijak nebrzdí D1, D35, D3 a další významnější dálnice
D7 je velmi potřeba – každoročně se na 1/7 podstatně zvyšuje doprava – hlavně kamionová – je to směr na Saskou Kamenici (Chemnitz) a Lipsko (Berlín a Hamburg)
D6 do Karlových Varů už není ni třeba komentovat – tam je to snad každému jasné, že ta dálnice pomůže celému Karlovarskému kraji i městům jako (DYCKY)Most a Chomutov v /steckém kraji a městům okolo dálnice ve Středosčekém kraji..
– a bude todálniční spojení do Frankfurtu nad Mohanem a do Paříže…
Mno, z pentlogramu intenzit dopravy 2016 vychází, že D7 od Loun a D6 od Lubence stěží splňují vlastní normu ŘSD na upgrade na 2+1. To silně relativizuje to vaše „velmi potřeba“:-)
Tento úsek právě propojí dosud nesouvisející kousky do celistvého úseku Chomutov-Panenský Týnec. Zbytek jsou vaše spekulace-kdyby si dělali drahé PR, tak byste byl spokojený?
Greto, nemáte pravdu. I po dostavbě úseků u Loun a Chlumčan zůstane dvoupruhovy úsek u Postoloprt. Ten se má navíc dle současného harmonogramu realizovat až jako poslední.
Budou chybět Postoloprty. I Pokračování od Slaného má být dříve.
Budou, ale a) si za to muuou trochu sami, kdyz nedokazali vyresit hriste, b) vede to aspon mimo obec, narozdil od Lotouse.
To máte recht, okolo Postoloprt je to docela ok, ovšem pokud na křižovatce u obce vám tam nevlítne z vedlejší nějaký místní “ expert”
Úsek Chlumčany se z jedné strany napojí na funkční obchvat Sulce, na ten možná bude už napojen obchvat Panenského Týnce; z druhé strany se úsek Chlumčany bude napojovat na úsek obchvat Loun, který snad začnou letos stavět
A kolik brzd v rámci celého stavebního kolečka je na na D6 a D7? A kolik na vámi vypsaných stavbách?