ŘSD vypsalo tendr na archeologický průzkum pod křižovatkou u letiště, má většinu povolení

D7 v blízkosti pražského letiště.. Pramen: ŘSDD7 v blízkosti pražského letiště.. Pramen: ŘSD

Tendr na zhotovitele by měl být vypsán začátkem roku 2024, předpokládaná cena je téměř 800 milionů.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Nebola uz MÚK Aviatická rekonstruovana niekedy okolo roku 2015? Podla mapky z clanku sa vtedy postavene najazdove rampy zrusia

Jarda

byla tam udělaná korekce – kruhový objezd namísto stykové křižovatky a nájezdová rampa se posunula za most s velmi krátkým odbočovacím pruhem ….

MP22

To stavěl investor Outletu, jestli si to pamatuju správně. Než se z toho stal hřbitov investorů, tak se myslelo, že tam bude jezdit obrovský počet vozidel a ŘSD se bálo, že to tam bude kolabovat.

Jarda

No protože je to jednak na blbym místě – s ještě blbější hromadnou dopravou – nejdřív mušíš dojet na letiště a pak něčim z letiště za dálnici. A hlavně ten „Airport outlet“ nebo jak se to jmenuje – je plnej zoufale předraženejch ještě zoufalejších hadrů – to se jim fakt nepovedlo.. No dopadlo to jako OC Šestka se stejně zoufalou dopravou – oni si totiž t-u-p-ě „mysleli“, že když je to u letiště, že tam budou nájezdy zahraničních turistů – no a to se samozřejmě nekoná…

Kleist

To bylo bohužel dočasné, předtím to byla doslova katastrofa. Nebyli tam připojováky a byli tam nebezpečná kolizní místa.

Joker

Nechápu, nějaký imbecil Vám mohl dát mínusko za dotaz…. Chtěl bych někoho takového potkat a studovat z čistě psychiatrického hlediska.

Josef

To byla spis takova nouzovka, stavajici sjezd od centra na letiste je dost o hubu, velmi kratkej pripojovak a pomerne prudka zatacka, tohle se proste musi predelat, je to jedinej prijezd na letiste a jeste takova tragedie.

Jelen

Nedávalo by smysl s tím vychýlením rovnou postavit celou křižovatku D0 x D7? Okruh zatím být nemusí, ale křižovatka už může být připravena, stejně jako je tomu už léta v Modleticích. Pak se do toho nebude za několik let znovu rejpat od základů.

PetrN

Modletice jsou trochu jiný případ řekl bych. Tady při stavbě MUK Přední Kopanina nebude muset být provoz po vychýlené D7 nijak omezen, jelikož bude veden obousměrně provizorně rozšířené rampě budoucího provozu D7->D0-jih a šířkové uspořádání navazujících úseků již bude odpovídat finálnímu stavu

Couler

Za mě nedávalo. Protože by tam mosty stály klidně 20 let naprosto zbytečně. 🙂

Jelen

A čemu to vadí? Opravdu bude levnější tam teď stavět něco, co se za několik let zase zbourá?

Roman Soudný

Zbytečně se tím zkracuje využitá životnost.

Hamtak

Po té druhé etapě to provizorium bude nebezpečně připomínat Zakręt idiotów v Bielsku-Białej. Ale tam už teď vzniká MÚK. Před stávajícím stavem u letiště byla sjezdová rampa z centra před Aviatickou. Pořád tam zarůstá asfalt travou. Teď je za, aby nově byl zase před.

Co konečně zrušení nesmyslného přechodu

To vychýlení by to chtelo rovou udělat s celou křižovatkou až s okruhem. Budou tam vznikat problémy a kolony.

Co hlavně rozšíření dálnice ideálně má 4 + 4 pruhy k Evropské? To je nejdůležitější problém okolí společně se zrušením nesmyslného přechodu.

Mezi MUK Aviatická a výhledovou MUK Přední Kopanina s D0 mají být 4 pruhy – 2 od letiště + 2 od Slaného 2 na D0 na jih + 2 na D0 na sever

Bohužel, rušení toho nesmyslného přechodu v plánu není.
Nicméně, se zprovozněním vychýlené části Aviatická II D7 povede jiným místem.
Proč se k tomu vůbec vyjadřuješ, když o tom vůbec nic nevíš?

PetrN

Přechod zrušen teda rozhodně bude a původní trasa I/7 bude zrušena/rekultivovaná. Nová D7 ale povede od jihu až do místa dnešního přechodu v původní stopě a až za ním se začne odchylovat na východ. V jižní části Na Padesátníku vznikne nový silniční most přes D7…

PetrN
Kleist

Podivej se na leták řsd, bude tam nově most.

Ten „nesmyslný“ přechod je tam kvůli napojení okolních prvorepublikových domů na MHD jedoucí letiště – metro. A je tam proto, že se šetřilo a nepostavila se lávka protože se vědělo, že se to bude překopávat (ale nikdo netušil, že to bude trvat tolik dlouuuuhých let), místo je to pro chodce obrovsky nebezpečné – v reálu se přechází „dálnice“ – lidi tam jezdili jak „chro-chro“ a bylo tam několik smrťáků – pro tam dali radar a kamery a snížili to na 50 Km/h – protože tom rychlost nikdo nikdy nedodržoval… bohužel.. zejména taxikáři.. To samozřejmě ve špičkách tvoří špunt..a řidiče to… Číst vice »