ŘSD vypsalo tendr na archeologický průzkum pod budoucím dálničním obchvatem Vysokého Mýta
Vizualizace úseku D35 Vysoké Mýto - Džbánov. Foto: ŘSD
Průzkum za odhadovaných 150 milionů korun musí předcházet zahájení samotné stavby, se kterým se počítá příští rok.
Nemá, někdo (ideálně insider) aktuální zprávu k přivaděčům na Č. Třebovou a Ústí na Orlicí?
Např. jestli se podařilo kraji vyjednat peníze na zvýšené náklady na stavby?
Taky jestli se podařilo něco rozumného vymyslet k tomu „nesjezdu“ na Českou Třebovou v Litomyšli?
Budou komunální volby a tohle je zrovna téma, které kdy jindy… žhavit, než teď (v potrefených oblastech na sever od Mýta).
Co si budeme povídat zčásti je to taky o tom co, kdo prolobuje.
Za mě si myslím, že by ta oblast měla být připojená, když ne silnicí I. třídy, tak alespoň dvojkou na úrovni.
Podle webu RDS je v ty oblasti „studie“ na napojení CT z jihu z dálnice, tedy až za Litomyšli. Asi by to mohlo fungovat, protože pak by to bylo hned k překladisti. Jet přes Němčice pak nikdo chtít nebude, když bude moci zůstat o 2-3 minuty déle na dálnici a pak jet po silnici vyšší kategorie.
Výborná zpráva při pátku. A rychle až do Mohelnice.
Úleva bude už při napojení na přeložku I/43 u Svitav, především pro město samotné.
Jak vlastně pokračuje výstavba té přeložky?
Není to zcela tak, jak autor píše. Tendr na ZAV byl vypsán již 18. 7. 2022 (viz: https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form02/Display/265769). Tento týden šlo o zakázku na zemní práce související se ZAV. Nicméně ta cena je takřka stejná.
Děkujeme za upozornění, ta první zakázka nám utekla, už opraveno.