ŘSD vypsalo soutěž na část obchvatu České Lípy, má téměř všechny pozemky

Silnice I/9 v Sosnové u České Lípy. Foto: Městský úřad Česká LípaSilnice I/9 v Sosnové u České Lípy. Foto: Městský úřad Česká Lípa

Další úsek směrem k Novému Boru zatím stále nemá stavební povolení.

25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lysimachia

Tak se těším, že nedostavěný pomníček Víta Bárty už brzy zmizí. Ale definitivně až po dokončení do Nového Boru.

Jan

S provozem polovičatého obchvatu máma je v Chrudimi 6 leté zkušenosti. Trochu to pomůže ale jenom jedné části města což je pořád lepší než nic…

Jan

Máme v Chrudimi, audio překlep

Joker

Ano přesně tak. Lepší zapálit jednu svíčku než 1000 let proklínat temnotu. Více obchvatů !!!

Martin

Pořád to mělo význam pro směr Pardubice – Vysoké Mýto a obráceně. Tady bych to ale srovnával s obchvatem Znojma…

Čtyři pruhy nic jiného

Opět bez čtyř pruhu což by měl byt hlavní přínos ale nedočkáme se to vypadá

Alibaba

A kolik jste ochoten platit měsíčně nějakou daň z vozidla, aby se dal ten čtyř pruh postavit a provozovat pro vaši zábavu?

MHD

Na této silnici dost chybí předjížděcí místa, takže by se alespoň na části čtyřpruh hodil.
PS: A patří to k základní infrastruktuře, takže by se měli hradit z daní všichni.

Alibaba

Tady zase dochází ke zvýšení kapacity silniční sítě, takže se dá předpokládat, že tranzit nepojede přes město, takže intenzita bude menší odečtením městské dopravy. Tohle už není základní infrastruktura, to už je rozšíření, aby silniční doprava tak neškodila ve městě. Ostatně v tomto místě je to už druhý „obchvat“ města, ten první byl postaven blízko a už se stačil zastavět.

MHD

A co ta předjížděcí místa?

Alibaba

Úplně stejně jako na jiné slilnici.

Jiří Kocurek

Dovoz potravin tedy není základní infra? Když povezou trafo (byla bouřka, uhodilo) to ho smějí vézt jenom z nejbližšího města?

Jiří Kocurek

A dovozem potravin nemyslím rajčata ze Španělska, ale mouku ze mlýna do pekárny a chleba z pekárny. Aby někdo nevtrdil, že je to zbytečnost, on má přece chelba v ochodě a jezdí tam na kole.

Alibaba

A ty potraviny nejdou dneska dovést?

Jiří Šrámek

Potraviny většinou nechodí, tak bych je nikam nevodil.

Alibaba

Pro vás speciálně:
A ty potraviny nelze dneska dovést?

petr

Je hloupost dělat čtyřpruh tam kde jsou mosty a je to drahé, což je zrovna tento případ.

Jiří Kocurek

Pro zábavu, všichni po silnici jezdí jenom pro zábavu. Kamion čehokoliv… pro zábavu. Dodávka s čímkoliv… pro zábavu. Se mi chtělo a tak autobus MHD dneska jel, vždyt je to jenomo pro zábavu.

Alibaba

Tak k čemu 4 pruhy, když 2 pruhy dopravu zvládnou? Na obou stranách je obchvat napojen na dva pruhy.

Jindřich

Tak aspoň 3 pruhy. I v tom centru jsou. Od Kosmonos až po Nový Bor prakticky není, kde předjíždět. Pokud nechcete riskovat neví překračovat rychlost.

Alibaba

Tak chápu 3. pruh, že se udělá ve stoupání, ale že vám vadí jet chvíli za kamionem 80 místo 90, to nechápu.

Jinak když se podívám na vámi zmiňovaný úsek, tak tam jsou už tři obchvaty a ještě se připravuje další obchvat obchatu Doks! Nechcete toho motoristi moc?

Jindřich

Jet za kamionem 80 (tachometrových) je naprosté utrpení, zvlášť ve slabším autě 🙁 A na tom úseku není výjimka, že se za tím kamionem vleču celou cestu. Nechápu, že se 3pruhová silnice nedělá častěji, oproti dálnici to ani nezabírá tolik místa. Když už je I/38 „jeden z páteřních celostátních tahů“.

Jindřich

Kromě toho ne každý to vydrží, pak jsou tam všude značky o smrtelných nehodách , podle mě by to i zvyšovalo bezpečnost.

jonáš

Proč by to zrovna ve slabšim autě měl bejt problém? Leda by bylo tak slabé, že tu osmdesátku nedá a sání nebude stačit 🙂

Alibaba

Já když nechci mít s tohodle utrpení, tak jedu vlakem.
3 pruhy je prostě o dalších cca 3 metry pozemku navíc. I to stojí peníze.

Je chyba, že I/38 je páteřní, páteřní by měla být relativně souběžně vedoucí železnice, u které když budete zkoumat zatím neproběhla žádná významná přeložka (a zdvojkolejnění jen z HB do Nymburka) na rozdíl té silnice, která jich má už hodně.