ŘSD vypsalo soutěž na část obchvatu České Lípy, má téměř všechny pozemky
Silnice I/9 v Sosnové u České Lípy. Foto: Městský úřad Česká Lípa
Další úsek směrem k Novému Boru zatím stále nemá stavební povolení.
Další úsek směrem k Novému Boru zatím stále nemá stavební povolení.
Tak se těším, že nedostavěný pomníček Víta Bárty už brzy zmizí. Ale definitivně až po dokončení do Nového Boru.
S provozem polovičatého obchvatu máma je v Chrudimi 6 leté zkušenosti. Trochu to pomůže ale jenom jedné části města což je pořád lepší než nic…
Máme v Chrudimi, audio překlep
Ano přesně tak. Lepší zapálit jednu svíčku než 1000 let proklínat temnotu. Více obchvatů !!!
Pořád to mělo význam pro směr Pardubice – Vysoké Mýto a obráceně. Tady bych to ale srovnával s obchvatem Znojma…
Opět bez čtyř pruhu což by měl byt hlavní přínos ale nedočkáme se to vypadá
A kolik jste ochoten platit měsíčně nějakou daň z vozidla, aby se dal ten čtyř pruh postavit a provozovat pro vaši zábavu?
Na této silnici dost chybí předjížděcí místa, takže by se alespoň na části čtyřpruh hodil.
PS: A patří to k základní infrastruktuře, takže by se měli hradit z daní všichni.
Tady zase dochází ke zvýšení kapacity silniční sítě, takže se dá předpokládat, že tranzit nepojede přes město, takže intenzita bude menší odečtením městské dopravy. Tohle už není základní infrastruktura, to už je rozšíření, aby silniční doprava tak neškodila ve městě. Ostatně v tomto místě je to už druhý „obchvat“ města, ten první byl postaven blízko a už se stačil zastavět.
A co ta předjížděcí místa?
Úplně stejně jako na jiné slilnici.
Dovoz potravin tedy není základní infra? Když povezou trafo (byla bouřka, uhodilo) to ho smějí vézt jenom z nejbližšího města?
A dovozem potravin nemyslím rajčata ze Španělska, ale mouku ze mlýna do pekárny a chleba z pekárny. Aby někdo nevtrdil, že je to zbytečnost, on má přece chelba v ochodě a jezdí tam na kole.
A ty potraviny nejdou dneska dovést?
Potraviny většinou nechodí, tak bych je nikam nevodil.
Pro vás speciálně:
A ty potraviny nelze dneska dovést?
Je hloupost dělat čtyřpruh tam kde jsou mosty a je to drahé, což je zrovna tento případ.
Pro zábavu, všichni po silnici jezdí jenom pro zábavu. Kamion čehokoliv… pro zábavu. Dodávka s čímkoliv… pro zábavu. Se mi chtělo a tak autobus MHD dneska jel, vždyt je to jenomo pro zábavu.
Tak k čemu 4 pruhy, když 2 pruhy dopravu zvládnou? Na obou stranách je obchvat napojen na dva pruhy.
Tak aspoň 3 pruhy. I v tom centru jsou. Od Kosmonos až po Nový Bor prakticky není, kde předjíždět. Pokud nechcete riskovat neví překračovat rychlost.
Tak chápu 3. pruh, že se udělá ve stoupání, ale že vám vadí jet chvíli za kamionem 80 místo 90, to nechápu.
Jinak když se podívám na vámi zmiňovaný úsek, tak tam jsou už tři obchvaty a ještě se připravuje další obchvat obchatu Doks! Nechcete toho motoristi moc?
Jet za kamionem 80 (tachometrových) je naprosté utrpení, zvlášť ve slabším autě 🙁 A na tom úseku není výjimka, že se za tím kamionem vleču celou cestu. Nechápu, že se 3pruhová silnice nedělá častěji, oproti dálnici to ani nezabírá tolik místa. Když už je I/38 „jeden z páteřních celostátních tahů“.
Kromě toho ne každý to vydrží, pak jsou tam všude značky o smrtelných nehodách , podle mě by to i zvyšovalo bezpečnost.
Proč by to zrovna ve slabšim autě měl bejt problém? Leda by bylo tak slabé, že tu osmdesátku nedá a sání nebude stačit 🙂
Já když nechci mít s tohodle utrpení, tak jedu vlakem.
3 pruhy je prostě o dalších cca 3 metry pozemku navíc. I to stojí peníze.
Je chyba, že I/38 je páteřní, páteřní by měla být relativně souběžně vedoucí železnice, u které když budete zkoumat zatím neproběhla žádná významná přeložka (a zdvojkolejnění jen z HB do Nymburka) na rozdíl té silnice, která jich má už hodně.