ŘSD v Ústí vybuduje okružní křižovatku na dálničním přivaděči podél Labe
Plánovaná kruhová křižovatka na I/62 v Krásném Březně. Pramen: ŘSD
Stávající křižovatka nedaleko chystané novostavby je podle silničářů neúplná a neumožňuje pohyby do všech směrů.
To ŘSD neví co s penězi?
Myslím že současný stav je plynulá doprava a žádné komplikace. Jezdím tam často a nikdy jsem necítil nějaké omezení. Kruhák bude jen omezení plynulosti a emise navíc.
Podle mě je křižovatka v naprostém pořádku.Dokonce nedávno proběhla oprava povrchu.Kdyby místo toho byly opraveny silnice v Krásném Březně od Zoo po zmíněnou křižovatku a od Zoo nahoru na Dobětice.Tam je to katastrofa.Stale se záplatuje.A co křižovatka na pod Marianskou skálou?Už rok v dezolátním stavu.Horší než nějaká 3.To by pomohlo Ústí a ne stále předělávat funkční a opravené silnice.Stejně se ta křižovatka předělává kvůli tomu novému soukromému nákupáku co se plánuje.
Plně s Vámi souhlasím, sme krajský město a stav vozovky jak ve středověku. Po zimním období se vše pouze zaplátuje a nový povrchy dělají většinou tam kde to není tolik za potřebí. Nemluvě o Benešově mostu, tam proběhla kontrola nýtů naposledy v roce 1995 a vzhled to je ostuda.
Ten kruhák je akce ŘSD, které má ve správě průtah po levém břehu Labe a přivaděče k D8. Ostatní silnice v Ústí jsou ve správě kraje a města.
Mělo by se v Ústí vyřešit něco s křižovatkou Revoluční X Pánská, přes ulici se musí hnusným neudržovaným podchodem a místo toho udělat přechody.
Věřme, že se celá lokalita změní a zkulturní s výstavbou terminálu VRT. Zatím je to spíš brownfield než živá část města. Podobných památek na léta nacismu a komunismu je v Ústí stále hodně.
Vy nejste z Ústí, že ? Terminál VRT bude úplně jinde, pokud tedy bude.
A kde teda má být? Je to v současnosti navrženo do prostoru mezi západním nádražím (včetně) a hlavním, a zmiňovaná křižovatka je cca 150 m od kolejí, brownfield-divně neuspořádaný prostor tam je.
Místo mimoúrovňové křižovatky kruhák je opravdu pokrok. Samozřejmě v rozpočtu SFDI se to schová pod kapitolu Bezpečnost.
Další kruhák na silnici první třídy, ale u Semonic prostě nebude, protože tam jsou značky a to stačí. Realitou se nenecháme rozptylovat…
Jezdím tam dnes a denně a nevidím tam problém. Nevím jestli se to ještě smí, ale myslím, že to jsou vyhozené peníze.
Místo, kde má vyrůst tato nová okružní křižovatka, je nejvíce pojížděno v relaci Neštěmice (resp. Děčín) – Centrum Ústí. Je otázkou, jestli je vážně potřeba zrovna na tomto místě umožnit jízdu do všech směrů. Okružní křižovatka měla primárně vzniknout se stavbou nákupního centra v přilehlém prostoru bývalého zahradnického podniku o jehož stavbě se mluví už roky (a zahájení stavby stále v nedohlednu), v takovém případě by stavba dávala smysl. Za současné situace se však obávám, že okružní křižovatka akorát způsobí nechtěné kongesce, které potrápí všechny účastníky provozu včetně cestujících MHD. Tím však nepopírám, že určité stavební úpravy by nebyly potřeba… Číst vice »
Roky tudy jezdím a řekl bych že je to v pořádku. To spíš křižovatka z Dobětic v Krásném Březně by si zasloužila pozornost.
Mno a kdyz bude provadet prujezd nadrozmernych nakladu ve smeru od Teplic?😊
Chuděrov-Lipová-Javory-Děčín. Ještě nějaký dotaz? : )
Na co se, prosím, ptáte?
Pokud je to nějaká vytypovaná trasa pro nadměrné náklady, tak se dělá uprostřed kuháče zpevněná zkratka (zaslepená demontovatelnými svodidly), aby tam ten náklad mohl projet.
Vždyť je to hlavní silnice kde se jezdí 90 a tohle opět jen provoz zablokuje! Stačí upravit silnici a hlavně nechat pouze mimoúrovňové křížení
je tam 50 neboť je to v obci. Buď komentujete něco, co neznáte, nebo jste silniční prase!
Prominte, ale normalni clovek tam 50 proste nejede, tedy pokud nejste jeden z tech co nas pravidelne skoli svou “bezpecnou” jizdou
bohužel jste asi plně nepochopil, na co jsem reagoval panu „defenestraci!!“ – můj komentář mířil na jeho mylné domnění, že se je v tomto úseku dovolená rychlost 90 km/h. Nyní k Vašemu příspěvku: je asi na každém řidiči, jak si vyhodnotí riziko jízdy rychlostí větší než je maximální stanovená příslušným dopravním značením. Mějte hezký den
Tak když si přečtete celý článek, tak právě výstavbou kruháče se mají ti normální řidiči ještě víc znormálnit.
Ti co jedou víc jak 50 jedou nebezpečně, nic nám tu opačného netvrďte.
Se na to dívám na mapě: Na výjezdu z města podél vody je hned za křižovatkou 70 (to beru, normálka) a opačným směrem proti vodě je „konec 70“ před zatáčkou, do které není zrovna dobře vidět, jelikož vpravo je skála. Těch 50 mi přijde tak akorát pro klidné dobrždění před pířpadnou stojící kolonou a to i za mokra. Možná by ten konec 70 mohl být blíž zatáčce cca o dva sloupy VO.