ŘSD za týden otevře další kilometr obchvatu Mělníku

Obchvat Mělníka, 2. stavba. Foto: ŘSDObchvat Mělníka, 2. stavba. Foto: ŘSD

Po otevření budou probíhat ještě dokončovací práce, další dvě etapy se zatím nestaví.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mike

26.9.22 a co je otevřené?

Tomáš Záruba

Zase jedna „hotová“ stavba, pod kterou bude stahovačka strašit ještě bůhví jak dlouho (ano, viz Církvice)…?

David

Ty proklamované cíle jsou nesmysl. Ten obchvat bude jako celek spíš průtah. A tahle konkrétní část jen odvede zlomek tranzitní dopravy od slovy šesti domů. Většina dopravy však zůstane na stávající I/16, ta stále povede okolo těch 6 domů, a na stávající silnici od Liběchova na D8. Ani hotový „obchvat“ pak nemá za cíl odstranit I/16 a I/9 z obytných části Mělníka.

lukas

Tak on obchvat tak je skoro nerealizovatelný. To by musel být hodně v zemi a to nikdo nazaplati

Adamgolias

Je zvlastni jak nekde prosazuji obchvat mimo mesto , nekde mestem a nekde amputuji periferni mestske casti. To jsem zvedavej jak napoji silnice od mb a neratovic . Nijak . Opet skrz okrajove ctvrti mesta . Neni to jednoduche vymyslet to a zaplatit , ale specialne v melniku mi to prijde takove polovicate reseni.

Zrzek

Od Neratovic to už je na mladoboleslavskou hotové, ale jak to napojit od Boleslavi buď zástavba nebo v okolí železniční trati bažiny.

Adamgolias

To uz se nejezdi kolem cukrovaru?

duke

stále jezdi ale postavili průpich po bývalé železniční vlečce do cukrovaru. To bohužel jinudy nejde.
Proto to je průpich nikoliv obchvat

Vznikla další zvěrstva

Díky nesmyslným kruhovým objezdům vytvořili jen jedno velké parkoviště. Napojení na silnici od D8 je nutné předělat. V podstatě tam takhle bude trvale kolona stejně jako po cestě z D8. Vsechny objezdy na průjezdu z D8 je nutné zrušit a nahradit mimoúrovňovymi križovatkami. První a druhý jsou uplne zbytečné jelikož mosty tam jsou..

Mojmír

Křižovatka dvou jedniček má být jedině mimoúrovňová, když už se staví nově, cokoliv jiného je zvěrstvo. Bohužel celá tato stavba nemá s funkčním obchvatem nic moc společného.

Tomáš

Zrovna ve městě je kruháč vhodné řešení. A i v extravilánu není kruháč taková tragédie, pokud jde o křižovatku dvou jedniček s podobnými intenzitami. Tragédie jsou naopak kruháče na jedničkách s každou silničkou třetí třídy, kde 99% vozidel jeden „rovně“.

Honza

Není vždy cílem udělat průjezd silnice městem zcela rovný, rychlý a bez omezení. Obce, přes které vedou jedničky bez jakýchkoli dopravně omezujících opatření, by mohly vyprávět.