ŘSD za týden otevře další kilometr obchvatu Mělníku
Obchvat Mělníka, 2. stavba. Foto: ŘSD
Po otevření budou probíhat ještě dokončovací práce, další dvě etapy se zatím nestaví.
Po otevření budou probíhat ještě dokončovací práce, další dvě etapy se zatím nestaví.
26.9.22 a co je otevřené?
Zase jedna „hotová“ stavba, pod kterou bude stahovačka strašit ještě bůhví jak dlouho (ano, viz Církvice)…?
Ty proklamované cíle jsou nesmysl. Ten obchvat bude jako celek spíš průtah. A tahle konkrétní část jen odvede zlomek tranzitní dopravy od slovy šesti domů. Většina dopravy však zůstane na stávající I/16, ta stále povede okolo těch 6 domů, a na stávající silnici od Liběchova na D8. Ani hotový „obchvat“ pak nemá za cíl odstranit I/16 a I/9 z obytných části Mělníka.
Tak on obchvat tak je skoro nerealizovatelný. To by musel být hodně v zemi a to nikdo nazaplati
Je zvlastni jak nekde prosazuji obchvat mimo mesto , nekde mestem a nekde amputuji periferni mestske casti. To jsem zvedavej jak napoji silnice od mb a neratovic . Nijak . Opet skrz okrajove ctvrti mesta . Neni to jednoduche vymyslet to a zaplatit , ale specialne v melniku mi to prijde takove polovicate reseni.
Od Neratovic to už je na mladoboleslavskou hotové, ale jak to napojit od Boleslavi buď zástavba nebo v okolí železniční trati bažiny.
To uz se nejezdi kolem cukrovaru?
stále jezdi ale postavili průpich po bývalé železniční vlečce do cukrovaru. To bohužel jinudy nejde.
Proto to je průpich nikoliv obchvat
Díky nesmyslným kruhovým objezdům vytvořili jen jedno velké parkoviště. Napojení na silnici od D8 je nutné předělat. V podstatě tam takhle bude trvale kolona stejně jako po cestě z D8. Vsechny objezdy na průjezdu z D8 je nutné zrušit a nahradit mimoúrovňovymi križovatkami. První a druhý jsou uplne zbytečné jelikož mosty tam jsou..
Křižovatka dvou jedniček má být jedině mimoúrovňová, když už se staví nově, cokoliv jiného je zvěrstvo. Bohužel celá tato stavba nemá s funkčním obchvatem nic moc společného.
Zrovna ve městě je kruháč vhodné řešení. A i v extravilánu není kruháč taková tragédie, pokud jde o křižovatku dvou jedniček s podobnými intenzitami. Tragédie jsou naopak kruháče na jedničkách s každou silničkou třetí třídy, kde 99% vozidel jeden „rovně“.
Není vždy cílem udělat průjezd silnice městem zcela rovný, rychlý a bez omezení. Obce, přes které vedou jedničky bez jakýchkoli dopravně omezujících opatření, by mohly vyprávět.