ŘSD uzavřelo smlouvu na obchvat Krupé na D6, stavba může začít
Dálnice D6 u Lubence. Pramen: ŘSD
Stávající silnice I/6 podle ŘSD už dávno nevyhovuje hustému provozu.
Stávající silnice I/6 podle ŘSD už dávno nevyhovuje hustému provozu.
Já hlavně nechápu proč se nestaví úseky od sjezdu ke sjezdu. Už teď je to na křižovatce Chrášťany – Nesuchyně průser přejet, protože není vidět na kopec a teď když budou auta rozjetý z dálnice to bude ještě horší. Na Krupý bylo už hodně bouraček ale je tam aspoň prostor.
No jsem zvědav jak to bude s hlukem z estakády,
Lišany, co měli tu dálnici za kopcem, jí ted budou mít napřímo, stejně jako kounov, janov nesuchyně (horní část)… Přijde mi to, jako že když se za poslední roky začaly ty středočeský sudety vzpamatovávát, tak jim dáme hlukovou ránu aby stále zůstaly vylidněný… Ale dálnice na KV je potřeba, jen ten kilák protihlukový stěny, na kilák a kus dlouhý estakádě+ křízovatka má mít délků větví 800 metrů…. chjo…
To byste si dal pěknou procházku dojít z Kounova až na dálnici!!!!
Nesuchyně? Tam to budou mít k dálnici nově jenom 700 namísto 800 m k současné jedničce. Lišany 1,9 km namísto 2,2 km k současné silnici. No a na Krupou jste zapomněl. Tam má asi zůstat provoz mezi domy.
No a Kounov, to jste teda ustřelil: https://mapy.cz/s/dafedutajo
A vy oba dva myslíte že se to údolím lišanského potoka + zářezem u trati, neponese?? a od sonnenbergu (somperku) neodrazí?? A zvukové vlny, jak moc se tlumí zvláště když jsou např nízké mraky… vždyť koncerty z tyršáku byly slyšet až v lišanech a lužny a to je, prstem po mapě, ještě dál…
Nemohu si pomoct ale nebude to dálnice vnoravém slova smyslu. Jen to co v minulosti bylo označováno jako rychlostní silnice. Viz kopec na úvodní fotce.
Těžko hádát jaké je to stoupání, dlouhé ohnisko zkresluje. Norma říká max 4 %.
To je fuk, hlavně jsou tam 4 pruhy a dá se předjet jak náklaďák, tak i sváteční řidič, co jede 70tkou a terorizuje všechny za sebou, nemluvě o dopravním zatížení obcí. Jinak německa dálnice A 93 v Německu i některé dálnice v USA (po obou jsem jel) mají obdobné parametry jako např : šířky vozovky a poloměr zatáček. Takže prosím, kašlete na to, že není jako D1 a buďte rád, že to je a nesypte projektantům popel na hlavu.
Zrovna na D1 mezi Benešovem a Jihlavou jsou ty stoupáky značné.
Od třináctého km za Jihlavu jsou stoupáky značné 🙂
Beru, jste přesnější 🙂
A už jste tam jel? Já ano. Zcela pohodová cesta při rychlosti 130 km/h, žádná divočina.
I 180 km/hod. tam bez zbytečného rizika lze jet.
Tak jsem se po 30ti letech slibu dočkaly…. Přecházet přes Šustnu byl A je nadlicky úkol. Už tam bylo dost průseru. A vím o čem mluvím když jsem tam žil 25let a mám tam rodinu
Ano, přesně takhle dostaneme silnější přepravní proudy z přetížených silnic na šetrnější koleje – stavbou dalších silnic podél nevyhovujících železnic… Zajímavé, že ta auta nikdo nehoní po D8 přes Ústí…
Takže navrhujete nechat vše ve stavu zhruba tak roku 1880, aby to bylo spravedlivé?
A svítit petrolejkama, pro petrolej se bude muset pěšky na nádraží! Vlak už tam jezdí, tak se nebude muset zbytečně stavět elektrické vedení. A kdo přijede na nádraží s dvoukolákem, toho poženou, zlá silniční doprava.
Franto, ty za to fakt nemůžeš vid…..
Železnice v Česku nechceme! Zjizvilo by to přírodní krajinu!
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/zeleznice-koridor-stavba-stredni-cechy-prirodni-park-velkopopovicko.A220202_112857_praha-zpravy_zdo
Nerozumím Vám. Jak si to teda představujete?
Asi prestavět Praha – Kladno – Rakovník – Bečov – Vary. Na VRT.
Jo, tak to by jediné šotoušské oko nezůstalo suché …🤣
A v Krupé samozřejmě zastavovat. Protože když tam zastavují rychlíky, tak je tam dost cestujících.
Spíš v Lužné, ne? 🙂 Tenhle směr přes Krupou nejede…
Myslím, že naznačuje, že by stačilo třeba postavit tu dálnici v polovičním profilu a ušetřené peníze investovat do rychlejší železnice do tohoto regionu.
Takže místo dopravní cesty pro dálkovou dopravu vylepšíme dopravní cestu pro regionální dopravu. A budeme doufat, že ta dálková doprava přejde na reginální železnici.
A to má fungovat?
tak prej i kdyby to ušetřilo jediný kamión!
Ty další slibované úseky ještě ani nepožádali o SP, tak to chci vidět jak letos začnou stavět.
ale už je vypsané VR, požádání o vydání SP se u obou úseků předpokládá 02/2022, pokud se nikdo neodvolá (což tady asi ne) a VR nepůjde k UOHS nebo soudu, což by taky už nemuselo i pokud Metrostav nabídne nejnižší cenu, tak nevidím důvod proč by se na podzim nemohlo začít stavět
Tak třeba do Žatce to asi po dostavbě bude nejrychleji tudy. Plus poloprázdná dálnice…
Ale to už budou hotové taky Louny a Chlumčany.
To je pravda.
Ono do Žatce to je již nyní po D6 rychlejší jak po D7.
Sice nám staví dálnice MVE Štětí, ale co už…
Důležití jsou ti lidé, co ty dálnice staví.
A ti, co nosí krabice s vínem.
SŽDC se taky přejmenovala. Kdejaká zbrojovka dneska vyrábí vlaky nebo motorky, Nokia zase nikdy nevzdala výrobu papíru…
Už aby to bylo, včetně Hořoviček a Hořesedel, pak bude chybět 12 km do Lubence a 30 km před Varama. Není to bůh ví co, ale je to snesitelnější než 83 kilometrů ze Strašecí do Varů.
Minimálně k tomu Lubenci by to chtělo co nejdřív, těch zbylých 30 km se přinejhorším už dá dojet. I když to platí teď, kdy se Praha – Vary jezdí všude možně, klidně i přes Plzeň. Až bude D6 za Lubenec, pojede už naprostá většina lidí tudy a tím se to o dost zhorší. Prostě komplet dostavět a hotovo.
Supr zpráva, teď dopoledne viděno i čilé kolíkování u Chlumčan na budoucí D7. Tak snad v tom rozjíždění staveb nepolevime.
To bohužel nepolevíme, protože náročné a drahé stavby jsou zablokované, takže o to víc se staví levné neproblematické (a taky ne až tak důležité) dálnice.
tak zrovna u veledůležité D35 se blýská na lepší časy a zahájení výstavby několika úseků v letech 2023-24 vidím i reálně
To ano, ale třeba pražský okruh, středočeská část D3 nebo dálnice na Vídeň jsou v nedohlednu.