ŘSD uzavřelo smlouvu na obchvat Hořoviček na D6, stavba začne koncem března
Dálnice D6 u Lubence. Pramen: ŘSD
Přeložka povede severně od Hořoviček v nové stopě, v části stavby ale půjde o přeměnu nynější silnice I/6 na dálnici.
Až na to, že obchvat Karlových Varů v dohledné době nebude. Superjižní i supersuperní varianta je neprosaditelná. Nejméně do roku 2050 budeme jezdit Olšová Vrata – Dvory průtahem KV s omezením na 80 km/h.
Křižovatka s I/27 měla být řešena před 30 lety….. Ale díky neustálému tlaku na výstavbu dálnice, občas přerušenou politiky (Bárta), se toto neřešilo
Měl tam těch 30 let být alespoň dočasně kruhový objezd, místa tam na to je dost. Ale tak aspoň že se konečně ta křižovatka odstraní.
co takhle investice do železnice? Byl by potřeba směr praha – karlovy vary výrazně zmodernizovat, už takhle byť nekompletní dálnice vysoce ohrožuje vlakovou dopravu!!!!
Co s tím hodlá ministerstvo potažmo sždc dělat?
Železnice hraje, Jardo, ve stavbě této dálnice velmi důležitou roli. Z čeho myslíš, že jsou ty sloupky, co drží svodidla, ha ?!
všude se nadržuje „autoprcalistum“ ale udělat něco pro železnice, na ně se z vysoka sere. Přesný opak, což mě neskutečně štve. Všichni jsou antiželezniční, kdežto s autma snad prcaj nebo co.
Ty depotní injekce jsou první dny po aplikaci peklo…
A co se místo zbytečných výkřiků v diskuzi na to ministerstva potažmo SŽ zeptat?
možná u sždc by asi chtělo, ale autosouložníci z ministerstva netuším.
A Kefalin co myslíte tím „sždc“?
O Ejpovických tunelech nečetli? Jo aha, to by museli připustit že lžou. A pohání je k tomu vsugerovaná nenávist.
porovnejte vše co se dělá pro autíčka s tím co se jednou za uherák udělá pro vlak, to je jako nebe a dudy. Nevídím že by se konrétně mezi prahou a KV něco pro vlak dělalo, zato pro autíčka je toho kotel.
Z Berouna až do Chebu je hotový koridor.
Dělat něco pro železniční osobní dopravu mezi Prahou a Karlovými Vary je v dnešní době nesmysl… V dobách, kdy se jezdilo z Prahy do Karlových Varů kočárem (pouze Ti bohatí, zbytek pěšky) mohl vypadat rychlý vlak jako zjevení… E29 Buštěhradské dráhy vyjížděl v roce 1900 z Pražského státního nádraží v 6:00 a bez zastavení v mezilehlých stanicích zastavil v Karlových Varech v 9:30. Zpět vyjel z KV v 19:15 a do Prahy přijel v 10:48. I dnes jsou plány na rychlou železnici RS4 Praha – Most, což pro IC Praha – KV dává 105 hodiny jízdní dobu se zastávkami v… Číst vice »
A do Prahy přijel ve 22:48.
Ještě jsem zapomněl doplnit, že mám výraznou osobní znalost této oblasti. V Chodově u Karlových Varů bytem 1968 – 1989, babička v Černošicích, tedy rodinné přepravy jak vlakem (včetně MEx 130/131 Krušnohorský expres v Ganzu M 298.0, zatímco mamka s bráškou a sestrou jezdili normálně autobusem o dvě hodiny později).
1989 – 2013 bytem Sokolov, z toho od roku 1998 významné používání spojení Sokolov – Praha, od roku 2008 denně (většinově autem). Od roku 2013 návštěvy rodiny, zpravidla 2 x měsíčně, již typicky autem (ono z Mnichovic 2:00 auto nebo 5:00 (včetně pěší docházky) je docela rozdíl…
Skoda, že to vždy vede všechno za humny, viz zde nebo viz neustálé stížnosti z Jesenice u Prahy.
Konečně zmizí příšerná jesenická křižovatka, na níž se velmi těžko odbočuje z I/27 směrem na Karlovy Vary.
Zásada číslo 1: nikdy nevol trasu tak, abys musel z vedlejší odbočovat vlevo a současně dával přednost i autům z protivedlejší jedoucím přímo 🙂
A ještě doplním: od té doby, co je tam od Lubence 50 a od Hořoviček 60 snižují řidiči rychlost pod 80 km/h, tak se situace zlepšila.
A ostatně I/27 od Jesenice na křižovatku je tak často zavřená, že pomalu přemýšlím, kdy je vlastně v provozu a je tam tedy problém s odbočením doleva…
Diky bohu za to!
Díky bohu za cokoliv 🙂
za každé nové ráno 🙂