ŘSD uzavřelo smlouvu na obchvat Hořoviček na D6, stavba začne koncem března

Dálnice D6 u Lubence. Pramen: ŘSDDálnice D6 u Lubence. Pramen: ŘSD

Přeložka povede severně od Hořoviček v nové stopě, v části stavby ale půjde o přeměnu nynější silnice I/6 na dálnici.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Až na to, že obchvat Karlových Varů v dohledné době nebude. Superjižní i supersuperní varianta je neprosaditelná. Nejméně do roku 2050 budeme jezdit Olšová Vrata – Dvory průtahem KV s omezením na 80 km/h.

Miloslav

Křižovatka s I/27 měla být řešena před 30 lety….. Ale díky neustálému tlaku na výstavbu dálnice, občas přerušenou politiky (Bárta), se toto neřešilo

David

Měl tam těch 30 let být alespoň dočasně kruhový objezd, místa tam na to je dost. Ale tak aspoň že se konečně ta křižovatka odstraní.

Jarda

co takhle investice do železnice? Byl by potřeba směr praha – karlovy vary výrazně zmodernizovat, už takhle byť nekompletní dálnice vysoce ohrožuje vlakovou dopravu!!!!
Co s tím hodlá ministerstvo potažmo sždc dělat?

BND 30

Železnice hraje, Jardo, ve stavbě této dálnice velmi důležitou roli. Z čeho myslíš, že jsou ty sloupky, co drží svodidla, ha ?!

Jarda

všude se nadržuje „autoprcalistum“ ale udělat něco pro železnice, na ně se z vysoka sere. Přesný opak, což mě neskutečně štve. Všichni jsou antiželezniční, kdežto s autma snad prcaj nebo co.

BND 30

Ty depotní injekce jsou první dny po aplikaci peklo…

Martin Peterka

A co se místo zbytečných výkřiků v diskuzi na to ministerstva potažmo SŽ zeptat?

Jarda

možná u sždc by asi chtělo, ale autosouložníci z ministerstva netuším.

bkv

A Kefalin co myslíte tím „sždc“?

Jiří Kocurek

O Ejpovických tunelech nečetli? Jo aha, to by museli připustit že lžou. A pohání je k tomu vsugerovaná nenávist.

Jarda

porovnejte vše co se dělá pro autíčka s tím co se jednou za uherák udělá pro vlak, to je jako nebe a dudy. Nevídím že by se konrétně mezi prahou a KV něco pro vlak dělalo, zato pro autíčka je toho kotel.

Jiří Kocurek

Z Berouna až do Chebu je hotový koridor.

Petr Šimral

Dělat něco pro železniční osobní dopravu mezi Prahou a Karlovými Vary je v dnešní době nesmysl… V dobách, kdy se jezdilo z Prahy do Karlových Varů kočárem (pouze Ti bohatí, zbytek pěšky) mohl vypadat rychlý vlak jako zjevení… E29 Buštěhradské dráhy vyjížděl v roce 1900 z Pražského státního nádraží v 6:00 a bez zastavení v mezilehlých stanicích zastavil v Karlových Varech v 9:30. Zpět vyjel z KV v 19:15 a do Prahy přijel v 10:48. I dnes jsou plány na rychlou železnici RS4 Praha – Most, což pro IC Praha – KV dává 105 hodiny jízdní dobu se zastávkami v… Číst vice »

Petr Šimral

A do Prahy přijel ve 22:48.

Petr Šimral

Ještě jsem zapomněl doplnit, že mám výraznou osobní znalost této oblasti. V Chodově u Karlových Varů bytem 1968 – 1989, babička v Černošicích, tedy rodinné přepravy jak vlakem (včetně MEx 130/131 Krušnohorský expres v Ganzu M 298.0, zatímco mamka s bráškou a sestrou jezdili normálně autobusem o dvě hodiny později).
1989 – 2013 bytem Sokolov, z toho od roku 1998 významné používání spojení Sokolov – Praha, od roku 2008 denně (většinově autem). Od roku 2013 návštěvy rodiny, zpravidla 2 x měsíčně, již typicky autem (ono z Mnichovic 2:00 auto nebo 5:00 (včetně pěší docházky) je docela rozdíl…

Koro

Skoda, že to vždy vede všechno za humny, viz zde nebo viz neustálé stížnosti z Jesenice u Prahy.

Jack

Konečně zmizí příšerná jesenická křižovatka, na níž se velmi těžko odbočuje z I/27 směrem na Karlovy Vary.

Petr Šimral

Zásada číslo 1: nikdy nevol trasu tak, abys musel z vedlejší odbočovat vlevo a současně dával přednost i autům z protivedlejší jedoucím přímo 🙂

Petr Šimral

A ještě doplním: od té doby, co je tam od Lubence 50 a od Hořoviček 60 snižují řidiči rychlost pod 80 km/h, tak se situace zlepšila.
A ostatně I/27 od Jesenice na křižovatku je tak často zavřená, že pomalu přemýšlím, kdy je vlastně v provozu a je tam tedy problém s odbočením doleva…

MaraSourak

Diky bohu za to!

Radim

Díky bohu za cokoliv 🙂

ABC

za každé nové ráno 🙂