ŘSD uzavřelo smlouvu na archeologický průzkum pod D7 u Slaného. Stavba má začít příští rok
Stavba D7 Chlumčany, zkapacitnění (duben 2023). Pramen: ŘSD
V době dokončení středočeské části D7 už by měl chybět k dokončení dálnice jen obchvat Postoloprt, který se má stavět v letech 2025 až 2028.
Jak se budou postupne kompletovat dalnice mirici z/do Prahy, poroste i tlak i na dokonceni D0. Hlavne na severu bude chybet. Coz je svým zpusobem dobře, protože tim poroste tlak i na statni spravu, samospravy a justici aby se to pohlo. A bude vzrůstat odpor proti vysi*kum typu Hejl, chaberska uderka apod…
Tak se konečně dočká i D7 dokončení. 👍
Vždy ně zajímalo proč obchvat Postoloprt až jako poslední na D7, říkám si jestli tam není strach z archeologického průzkumu, všichni víme co se tam po válce stalo a jak důkladně to soudruzi ututlali. Jen spekuluji. Soustrast všem.
Může být něco tak pitomého? 😳
(je to rétorická otázka, nemusíte odpovídat)
Vnukovi byly 2 roky, když děda umřel. To ale komunistům nepřekáželo v perzekuci vnuka za dědovy činy, které se staly 50 let před jeho narozením.
Naštěstí se dneska takováhle křivárna už neprovozuje.
Já nevím, co se stalo u Postoloprt. Pokud to víš, tak co se tam stalo? Zajímá mě to.
Kdo ten případ nezná, tak doporučuju si najít Postoloprtský masakr. Opravdu temný okamžik našich dějin. A čtenář má pravdu v tom, že trasa dálnice opravdu vede jedním z míst, kde byla povražděna část z těch 2-3 000 obětí.
Aha, Postoloprtský masakr mě nezajímá. Ale abychom se dostali zpět k první otázce – Proč tento úsek jako poslední?
Protože je tam velmi komplikované záplavové území + blokace ze strany Postoloprt, které chtěly plně uhradit nové fotbalové hřiště.
Jednoduché k pochopení a zároveň není žádný důvod k vymýšlení teorií o nějakém masakru, ať už to bylo cokoliv.
Je to nejdražší úsek co se týče nákladů na km z celé D7.
Jsem rád, že se tato stavba dává do pohybu celkem rychle a bude zajímavé sledovat, která dálnice bude dřív postavená… Jestli D7 nebo D6 🙂
To záleží jestli berete jako nehotovou součást D6 i obchvat Varů nebo konečný úsek k německým hranicím. Pokud ano, tak zcela jistě D7.
Jistě, závody ve výstavbě dálnic – na severozápad 6 a 7, na jih 3 a 4… A železnice těmi směry, až na jedinou výjimku, kde byly ještě pro jistotu některé zastávky přemístěny do pustin, nadále nevyhovující, někde pomalu na zrušení. Je celkem smutné toto sledovat, zejména v kontextu hospodaření se zdroji.
Už zase? Obrať se na SŽ a debatuj o její neschopnosti pod články o železnici. Díky
Ikdyby byla SŽ sebeshopnější, tak dvojkolejka na 160-200 km/h prostě nemůže vymetat vesnice jako tramvaj a tramvaj prostě nemůže sloužit dálkové dopravě.
To ale František nechápe, fyzika dráze ubližuje taky – Newton byl zlý silniční řidič a před rokem 1850 silnice neexistovaly bůůůů.
Nezáviď a nauč se přijímat realitu takovou, jaká je.
No odpoved je jednoducha – stavi prednostne se to, co lide potrebuji. Az bude vsechno tohle postaveno, treba dojde i na to, co by se hrozne libilo Frantiskovi, ale ostatnim lidem je to k nicemu. :o)