ŘSD upraví rušnou křižovatku u Mladé Boleslavi

Křižovatka u Řepova na silnici I/16. Foto.: Google Street ViewKřižovatka u Řepova na silnici I/16. Foto.: Google Street View

Kvůli střídání směn v automobilce je křižovatka pravidelně za hranou kapacity.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomas

To brzo!

Frantík

Možná by mohli ve firmě posunout směny v některých provozech o půl hodiny, aby se to rozdělilo?

On:

To znamená zase přidat autobusy.

1. Dopravní...

Nedávno tu bylo psáno o přeložce 1/16 severně kolem Židněvsi a dalších obcí, s přímým napojením na 1/38. Tím pádem se zmíněný záměr jeví jako bezpředmětný. 🤔

Jiří Kocurek

prodloužení připojovacího pruhu na normové parametry
K čemu že jsou ty normy?

Jiří Kocurek

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/462/infoletak_s16-mlada-boleslav-martinovice.pdf
Dne 10. 3. 2021 zahájil KÚ SČK územní řízení.

Bude to spíš 10 roků než inzerovaných 6 roků v letáku. A zhruba 10 roků je životnost povrchu v takovéhle křižovatce. O současném stavu povrchu se v článku nepíše, ani to zda je přednětem úprav rovněž jeho výměna. ŘSD leták taky nevydalo.
Jestli se tady náhodou nesvezou dvě věci naráz – úpravy křižovatky a oprava povrchu. Mistní možná upřesní jak moc jsou tam vyjeté koleje…

Zrzek

Od D10 se to loni nebo předloni o škodovácké dovolené dělalo, to je v pohodě, od Jičína je to horší. Od Boleslavi to běžně kolem 8. Stojí až k dálnici.

Démon

Tam je to tragické už od D10. Proud aut sjede z dálnice na I/16 a semafor. O pár metrů dál železniční přejezd a nakonec Řepov. Takže jediné řešení je obchvat. Jet až na MUK Kosmonosy a do průmyslové zóny sjezd k Škoda Parts …

Jiří Kocurek

Kdokoliv kdo jede po I/16 do fabriky ten obchvat uvítá. Zároveň se provoz mezi I/16 a I/38 nebude plantat po D10, což je taky zlepšení.

Olda

No…, neznám úplně do detailu konkrétní místo. Jen párkrát jsem měl tu čest jet přes Boleslav a okolí, když se měnily šichty. A opravdu ten provoz je docela „fest“ 🙁 . Takže možná by soudruzi z ŘSD mohli pustit k danému i informaci o kolik aut denně se vlastně v případě konkrétního úseku jedná, možná i s upřesněním ve vztahu ke kritickým hodinám. Aby to pak nebylo spíš na MÚK než na rozšířený a prodloužený pruhy s pár přesunutými novými značkami a barvou na silnici za 30 mega. Myslím, že Boleslavsko je dost tučným prasátkem pro kasičku ČR, aby si… Číst vice »

Zrzek

Hele tam by bylo lepší napojit Řepov přímo na sjezd Kosmonosy a 13. bránu. Část osobní i nákladní dopravy by to užívala a hned by se ulevilo, ale bylo by to moc jednoduché a hlavně by neskákaly peníze za mýto od aut pendlujicich Řepov – Škoda.

Greta

Žádné peníze za mýto neskáčou, D10 je v km 40 až 46 bez poplatků a bez mýta, tak tady nespradejte takové nesmyslné konspirační teorie.

Zrzek

Bez známky, mýto na ní platí, všechny úseky bez poplatku na našich dálnicích jsou jen pro vozidla do 3,5t.

Jirrrka

Bez známky jo, ale mýtto se platí, tak neširte deuinformace

Vít Jůza

Řešením je hromadná doprava.

Milda

Kterou v Boleslavi škodovák nepoužije 😂😂😂😂

Jakub P

Což je jejich blbost a jejich boj.

Jiří Kocurek

V samotné Boleslavi možná ano. Ale jak jsou na tom ty dědiny okolo? Husí Lhota, Vlčí pole a tak? Pět spojů za den (co 2 až 4 hodiny) je bída. A pak se to sesbírá na jednom místě, přesně na téhle křižovatce.

Jakub P

Pokud je tam citelně větší průšvih v době střídání směn ve Škodovce, čemuž není moc důvod nevěřit, může těch pár spojů denně klidně stačit, pokud pojedou ve správný čas.

Jakub P

Tak ono kdyby si opakovaně nevolili vedení města, pro které je pojem „hromadná doprava“ tou nejhorší existující sprosťárnou, nejspíš by tam tak velký problémy s provozem mít nemuseli…