LOT 3a leaderboard

ŘSD upraví problémovou okružní křižovatku na dálničním přivaděči v Budějovicích

Místo vzniku nového bypassu mezi Okružní ulicí a lišovskou výpadovkou. Pramen: ŘSDMísto vzniku nového bypassu mezi Okružní ulicí a lišovskou výpadovkou. Pramen: ŘSD

O zřízení nového bypassu se v Českých Budějovicích mluví několik let.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
medvěd

Já myslel, že dle zákona o pozemních komunikacích je kruhový objezd jen jedna varianta. Ale tady je to paskvil = kruhák uvnitř s hlavní silnicí I. třídy skrz ! Posadit radní do autobusu bez klimatizace a od 8:00 do 16:00 hod. s nimi jezdit dokola , aby viděli realitu. Dát tak kameru, tak radnice nestačí vyplňovat pokuty! Inu pořád se staví silnice pro osla s kárkou ! Že tam pojedou kamiony s 30 tunovým nákladem asi zapomněli do požadavků na silnici napsat. Už aby byla dálnice D3 (pardon – dle radních obchvat ČB) hotová. Potom se snad řidičům uleví (to… Číst vice »

lukas

Je móda kruháčů. Kolony? No to není možný 😂

Bifidus

Ta křižovatka je opravdu samé překvapení.

Standa

Jezdím tam denně a dostat se z pruhu do pruhu je někdy nadlidský výkon. Adrenalinový zážitek při výjezdu je vždy zaručen….

Karel

Pouze nechápu, proč to nedělali zároveň s úpravou, která se dělala cca pred 2 měsíci.

Pete

Hlavni průšvih je, že tato křižovatka je okružní. Rozhodne by mela být mimourovnova. Již teď ve spicce se tvoří dlouhé kolony, téměř denně nehoda a co rok se zde mění počet jízdních pruhu tak, že ani místní, kteří tudy nejezdi denně, pořádně nevi kam se zařadit.

Budejce jsou krásné město, ale co se týče dopravy a nových silnic je to naprostej voser. Semaforu zdar.

Jarda Š.

Současný problém je, že na tuto OK směřuje velká většina dopravy z D3. Po jejím prodloužení za Budějovice zatížení této křižovatky značně poklesne. Po vybudování Severního spoje ale bude potřeba stejný bypass udělat i na nájezdu od D3.

Pete

Severní spojka je další parádní věc…

Opět postavíme „kapacitni“ silnici, která bude spojovat dvě skvělé křižovatky.
Z jedné strany se napoji na OK u Globusu (to bude opravdu majstrštyk) a z druhé semafor na Pražské. A ne jeden, rovnou druhý ještě o 50m níže směrem ke hřbitovu.
Jeden pruh tam, druhý zpátky, 50km/h a křižovatka uprostřed pro Bosch.

Prý průjezd pro několik desítek tisíc aut denně…

noerf

Primárním problémem je, že tato kruhová křižovatka byla postavena před cca 20 lety, kdy na Okružní chcípl pes a navíc se počítalo, že dálnice nebude končit na stávající komunikaci a přes tento kruháč jezdit dlouhodobě takové množství aut. Zlepšení nastane až po dobudování slavného tunelu v roce 2024. Částečně by se místu ulevilo protazenim dálnice někam k mezi Hlinsko a Dubičné a Dobrou Vodu, aby část lidí využila jiné komunikace mimo České Budějovice

Jan Neruda

Ona ale nejvíc aut negeneruje D3 ale směr Jindřichův Hradec.

Jarda Š.

Odtud po zprovoznění D3 odpadne doprava ve směru na Č. Krumlov.