Wow, po dvaceti letech, co se o tom mluví se už začalo něco dít!
Pavel
1 rok
Koukám na tu vizualizaci téčkové křižovatky pod dnešní Ecce homo a opět skřípu zubama. Při odbočování z vedlejší doleva na hlavní (tj. směrem na OL) tam není připojovací pruh, ale opět obrovská zebra. Když se otevřel nový obchvat Karviné, na podobné téčkové křižovatce připojovací pruh je, ale takových případů je v Česku pořád minimum. Vybavuju si ještě téčkovou křižovatku na I/56 v Petřkovicích, kde projektanty osvítil Duch svatý. Ale v drtivé většině případů si čeští projektanti libují v tom, aby stykové křižovatky na silnicích I. třídy byly pokud možno co nejvíce kolizní, jiné vysvětlení nemám. Rozdíl mezi zebrou a připojovacím… Číst vice »
Zlámalík
1 rok
Že by se to nad koupalištěm zahráblo pod ten hřeben do tunelu a tak se fakticky obešly všechny zahrádky a odstínilo se to od města, se asi neuvažovalo?
Já byl teď v cizině, tak mne omluvte, ještě jsem si nezvykl být zpět 🙂
Viděl jste třeba zakopaný průtah, který si dopřáli v Deggendorfu na druhé straně Šumavy?
Tady projektanti obchvat hezky přitiskli k městu, aby o něm věděli každý den.
Asi byste měl napsat kde v cizině, protože pochybuju, že to, co píšete, je běžné všude v cizině. Dost teda pochybuju, že je to běžné i v té cizině, kde jste byl, a že i tam zvažují různé varianty, přičemž to velmi dobře posuzují, a nedělají to automaticky.
Jezdím pravidelně do Moravského Berouna a až mi otevřou všechny tři stavby tedy východní obchvat Olomouce, Týneček – Šternberg a obchvat Šternberka budu vysmátý. Týneček a obchvat Šternberka si myslím, že klapnou, ale obchvat Olmika vs Olma Babiš bude ještě oříšek!
Po Šternberk od Olmiku se 2+2 připravuje tam jezdí tech 15-17tis., dále na obchvatu to opravdu nemá smysl. Ze Šternberka na Bruntál/M.Beroun jede 7tis. voz, z toho ještě dost bude začínat/končit ve Šternberku. Takže to bude obchvat pro 5-6 tis. aut denně. To opravdu není na 2+2 ani výhledově, adekvátní je 1+1 se stoupacím pruhem
Wow, po dvaceti letech, co se o tom mluví se už začalo něco dít!
Koukám na tu vizualizaci téčkové křižovatky pod dnešní Ecce homo a opět skřípu zubama. Při odbočování z vedlejší doleva na hlavní (tj. směrem na OL) tam není připojovací pruh, ale opět obrovská zebra. Když se otevřel nový obchvat Karviné, na podobné téčkové křižovatce připojovací pruh je, ale takových případů je v Česku pořád minimum. Vybavuju si ještě téčkovou křižovatku na I/56 v Petřkovicích, kde projektanty osvítil Duch svatý. Ale v drtivé většině případů si čeští projektanti libují v tom, aby stykové křižovatky na silnicích I. třídy byly pokud možno co nejvíce kolizní, jiné vysvětlení nemám. Rozdíl mezi zebrou a připojovacím… Číst vice »
Že by se to nad koupalištěm zahráblo pod ten hřeben do tunelu a tak se fakticky obešly všechny zahrádky a odstínilo se to od města, se asi neuvažovalo?
Já byl teď v cizině, tak mne omluvte, ještě jsem si nezvykl být zpět 🙂
Kdo zaplatí náklady (investiční i provozní) navíc?
Stát
Viděl jste třeba zakopaný průtah, který si dopřáli v Deggendorfu na druhé straně Šumavy?
Tady projektanti obchvat hezky přitiskli k městu, aby o něm věděli každý den.
Dívám se teď na ten Deggendorf na google maps a jestli myslíte tu silnici č 11 se dvěma tunely, tak to není obchvat, ale průtah.
Jo teď vidím, že sám píšete, že je to průtah.
Asi byste měl napsat kde v cizině, protože pochybuju, že to, co píšete, je běžné všude v cizině. Dost teda pochybuju, že je to běžné i v té cizině, kde jste byl, a že i tam zvažují různé varianty, přičemž to velmi dobře posuzují, a nedělají to automaticky.
Sbohem, třešňovko: https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/3280870-na-kraji-sternberku-obnovuji-dobrovolnici-tresnovy-sad-leta-se-o-nej-nikdo-nestaral
Jezdím pravidelně do Moravského Berouna a až mi otevřou všechny tři stavby tedy východní obchvat Olomouce, Týneček – Šternberg a obchvat Šternberka budu vysmátý. Týneček a obchvat Šternberka si myslím, že klapnou, ale obchvat Olmika vs Olma Babiš bude ještě oříšek!
Přeji Vám to, ale přesto, udržujte životosprávu, zítra to nebude…
Včera bylo pozdě. Škoda jen že nebude v celé své délce 2+2.
Po Šternberk od Olmiku se 2+2 připravuje tam jezdí tech 15-17tis., dále na obchvatu to opravdu nemá smysl. Ze Šternberka na Bruntál/M.Beroun jede 7tis. voz, z toho ještě dost bude začínat/končit ve Šternberku. Takže to bude obchvat pro 5-6 tis. aut denně. To opravdu není na 2+2 ani výhledově, adekvátní je 1+1 se stoupacím pruhem