ŘSD testuje na D11 nové víceúčelové vozidlo pro údržbu dálnic, umí až tři činnosti najednou
Víceúčelové vozidlo VSV Stage 4 pro údržbu dálnic. Foto: ŘSD
Nové vozidlo má v Česku premiéru, ŘSD si od něj slibuje jednodušší údržbu dálnic.
MB Unimog tyto operace zvládá také a je zavedený ,v jaké disciplíně je tento vůz lepší ,že by dveře v zadní časti vozidla
Pořád má míň funkcí než Havlíček 🙂
Zakulacená kabina s „očima“ nahoře, klepeta kolem, oranžová barva…
Prostě mi strašně připomíná kraba.
(Možná by to byla i vhodná šotopřezdívka.)
Kolik stojí takový plně vybavený stroj? Pro porovnání s železniční MUV (za 18mil. Kč).
Který kamioňák ho zboří jako první? Nějaké ochranné BVP by se k němu hodilo.
Hmm po D1 projede 10.000 kamionů denně. Tak se občas nehoda stane. Ale ano, podle jediného kamioňáka budeme soudit všechny. Celá třída patří do pomocné školy, protože pepíček dostal pětku z dějepisu.
Nic takového předautor netvrdí.
No na západě mají před údržbou ještě 2-3 vozidla označení na cc kilometru-2.Máš hodnocení 26-buď rád
Přesně to mne taky napadlo, v závěsu za ním BVPčko nebo OTčko.
Jak se liší podmínky pro práci tohoto stroje ve čtyřech vyjmenovaných střediscích navzájem a při porovnání s ostatními evropskými zeměmi?
existuje i varianta na doma, která žehlí, umývá okna a luxuje?
A chladí pivo. 😉
Manželka 1.0. 🙂
Která se ovšem po jisté době automaticky upgraduje na Manželku 1.1, která nejenže pivo nechladí, ale ještě k němu vyhazuje chybové hlášky.
Škoda, že neumí najednou sekat trávu a odklízet sníh. 🙂
Ti řidiči vždycky mají můj obdiv. Ovládají sekání, řídí vozidlo a sem tam i ukazují, že můžu jet když jsou před horizontem. A teď navíc očistí i sloupek a vysbiraji odpadky. Supermani!
Však taky cestář by měl být šikovný chlap, který se nebojí žádné práce a nic neodflákne.
Při rychlosti tetky na kole je času hromada. Zdatný Babetista jen prosviští okolo.