ŘSD se loučí s úvodním úsekem D1. Dokončilo poslední stěnu, správu předalo Praze
Protihluková stěna v Praze – Újezdu na bývalé D1. Foto: ŘSD
O letní i zimní údržbu se budou dál starat silničáři, investice však přejdou pod TSK.
Když je protihluková stěna dokončena, okamžitě vrátit maximální povolenou rychlost na 130 km/h.
Aspoň, že údržbu bude nadále dělat ŘSD, ta je pro TSK stejně sprosté slovo jako investice.
Hm, tak už i příjezd od Brna bude díky TSK vypadat jako tankodrom… super 🙂
Ale zase tam bude cyklopruh a určitě i nějaké sklidňovací ostrůvky a cyklostojánek ze 30 tisíc, aby se Hřib měl u čeho fotit.
Prečo vlastne u Vás v ČR nemôže byť cesta v správe mesta postavená v diaľničných parametroch označená ako diaľnica?
Protože je dáno zákonem, že dálnice spadají do majetku a správy státu.
U nás v Kocourkově máme takový krásný zvyk si na všechno udělat spoustu předpisů a byrokracie, které každa logické
* každé logické a přímočaré řešení buď rovnou znemožní, nebo aspoň neskutečně zkomplikuje. (Pardon za to rozdělení na dva komentáře, to nebyl záměr.)
Aneb jak zase vyhodit spoustu peněz….výměna ceduli apod. Holt ČR je velmi bohatá země že si může takové zbytecnosti dovolit. A až to zjisti muchomurka tak tam ještě nechá namalovat cyklopruhy a masáži zelené sloupky….
Všechno, co spravuje Technická Zkáza Komunikací, je odsouzené k postupnému rozpadu. Fakt škoda, že to ŘSD pustilo.
Klid, Hřib z toho udělá stezku pro pěší a cyklisty a bude pokoj 😁
Pražanům by spíše pomohl opačný vývoj- kdyby MO, radiály, MÚK, dálnice atd. na území Prahy stavěl a spravoval stát…
Praha vše promrhá na nesmyslech a není schopná stavět nové komunikace ani opravovat staré… Měnit barvu značek je důležité snad jen pro firmy kamarádů. Ty bílé tabule jsou navíc pěkně hnusné…
Hřib z toho udělá stezku pro pěší a cyklisty a tím to vyřeší.
Já jen nechápu, proč se toto zdůvodnění (viz poslední odstavec) použije v případě Prahy a třeba v případě Brna jsou naopak v gesci ŘSD běžné hlavní ulice jen proto, že jsou značeny jako státní silnice 1.třídy.
V Brně staví ŘSD za státní peníze kompletní síť hlavních silnic, ale Brňáci budou pořád fňukat, že všechno shrábnou Pepíci.
Na druhou stranu když se příjmy z rozpočtového určení daní přepočítají na počet obyvatel obce, tak Praha dostává od státu na jednoho obyvatele cca 1,8x tolik co Brno.
Jenže narozdíl od Brna hl.m. Praha není jen (statutární) město, ale současně i samostatný kraj, a její daňové příjmy by na 1 obyvatele měly odpovídat součtu příjmů na něj stejně velkého města i kraje!
Protože jinak by byla státní silnice přerušená Brnem. Což by bylo poněkud problematické, protože E461 (vedená po I/43) je předmětem mezinárodních smluv zajišťujících průjezdnost.
A jekoliž nic není černobílé, tak se ŘSD a Brno dělí o náklady.
Pro vláčkaře: Představte si, že průjezd Brnem přes Horní i Dolní nádraží je dráha místní s provozem pouze Regionov (max 14 tun na nápravu) a nákadladní vlak tam může jen na výjimku. Takže se může v Maloměřicích otočit a jet zpátky.
Obodba omezení nákladní dopravy na Kolišti.
Tyhle komunikace by naopak měla Praha respektive TSK předat do správy ŘSD. Údržba v podání TSK je naprosto tragická. Poskakování po zvlněným asfaltu a kličkování mezi dírama na Cínovecký nebo Rozvadovský spojce sou fakt tragédie a je to naprosto ostudnej příjezd do hlavního města
Hlavně tam nejspíš brzo bude cyklostezka z Průhonic (se stupatkem) a v Praze tolik oblíbený úsekový radar.
Pamatuji jak TSK s velkou pompou “zrekonstruovala” Vltavskou ulici a ten nový asfalt je hrbolatější než ten starý, který pamatoval ještě Husáka. Díky, nechci. To ať radši sedí se založenýma rukama.
Tak ona i Štěrboholská dopadla výborně. 4 roky dopravního pekla a pak tam člověk pohupuje jak na bikrosové dráze.
Zase ten nesmysl s „mistni silnici“. Nic takoveho neexistuje.
Mohli by minusari byt tak laskavi a napsat, co se jim na tom vyroku nelibi?
Dobrá, bude to tedy místní komunikace, lepší?
Tak jelikoz by byl pouzit spravny termin, tak ano, bylo by to lepsi.