ŘSD se loučí s úvodním úsekem D1. Dokončilo poslední stěnu, správu předalo Praze

Protihluková stěna v Praze – Újezdu na bývalé D1. Foto: ŘSDProtihluková stěna v Praze – Újezdu na bývalé D1. Foto: ŘSD

O letní i zimní údržbu se budou dál starat silničáři, investice však přejdou pod TSK.

27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Benda

Když je protihluková stěna dokončena, okamžitě vrátit maximální povolenou rychlost na 130 km/h.

Low cost

Aspoň, že údržbu bude nadále dělat ŘSD, ta je pro TSK stejně sprosté slovo jako investice.

Radim

Hm, tak už i příjezd od Brna bude díky TSK vypadat jako tankodrom… super 🙂

Low cost

Ale zase tam bude cyklopruh a určitě i nějaké sklidňovací ostrůvky a cyklostojánek ze 30 tisíc, aby se Hřib měl u čeho fotit.

Patrick

Prečo vlastne u Vás v ČR nemôže byť cesta v správe mesta postavená v diaľničných parametroch označená ako diaľnica?

Ondra K.

Protože je dáno zákonem, že dálnice spadají do majetku a správy státu.

Tomáš Marný

U nás v Kocourkově máme takový krásný zvyk si na všechno udělat spoustu předpisů a byrokracie, které každa logické

Tomáš Marný

* každé logické a přímočaré řešení buď rovnou znemožní, nebo aspoň neskutečně zkomplikuje. (Pardon za to rozdělení na dva komentáře, to nebyl záměr.)

Jmeno

Aneb jak zase vyhodit spoustu peněz….výměna ceduli apod. Holt ČR je velmi bohatá země že si může takové zbytecnosti dovolit. A až to zjisti muchomurka tak tam ještě nechá namalovat cyklopruhy a masáži zelené sloupky….

Jakub

Všechno, co spravuje Technická Zkáza Komunikací, je odsouzené k postupnému rozpadu. Fakt škoda, že to ŘSD pustilo.

MasoxCZ

Klid, Hřib z toho udělá stezku pro pěší a cyklisty a bude pokoj 😁

Vojta_7

Pražanům by spíše pomohl opačný vývoj- kdyby MO, radiály, MÚK, dálnice atd. na území Prahy stavěl a spravoval stát…
Praha vše promrhá na nesmyslech a není schopná stavět nové komunikace ani opravovat staré… Měnit barvu značek je důležité snad jen pro firmy kamarádů. Ty bílé tabule jsou navíc pěkně hnusné…

MasoxCZ

Hřib z toho udělá stezku pro pěší a cyklisty a tím to vyřeší.

Průvodce původní Aleš

Já jen nechápu, proč se toto zdůvodnění (viz poslední odstavec) použije v případě Prahy a třeba v případě Brna jsou naopak v gesci ŘSD běžné hlavní ulice jen proto, že jsou značeny jako státní silnice 1.třídy.

Pako

V Brně staví ŘSD za státní peníze kompletní síť hlavních silnic, ale Brňáci budou pořád fňukat, že všechno shrábnou Pepíci.

Ondra K.

Na druhou stranu když se příjmy z rozpočtového určení daní přepočítají na počet obyvatel obce, tak Praha dostává od státu na jednoho obyvatele cca 1,8x tolik co Brno.

milan

Jenže narozdíl od Brna hl.m. Praha není jen (statutární) město, ale současně i samostatný kraj, a její daňové příjmy by na 1 obyvatele měly odpovídat součtu příjmů na něj stejně velkého města i kraje!

Jiří Kocurek

Protože jinak by byla státní silnice přerušená Brnem. Což by bylo poněkud problematické, protože E461 (vedená po I/43) je předmětem mezinárodních smluv zajišťujících průjezdnost.

A jekoliž nic není černobílé, tak se ŘSD a Brno dělí o náklady.

Jiří Kocurek

Pro vláčkaře: Představte si, že průjezd Brnem přes Horní i Dolní nádraží je dráha místní s provozem pouze Regionov (max 14 tun na nápravu) a nákadladní vlak tam může jen na výjimku. Takže se může v Maloměřicích otočit a jet zpátky.

Obodba omezení nákladní dopravy na Kolišti.

Azkaban

Tyhle komunikace by naopak měla Praha respektive TSK předat do správy ŘSD. Údržba v podání TSK je naprosto tragická. Poskakování po zvlněným asfaltu a kličkování mezi dírama na Cínovecký nebo Rozvadovský spojce sou fakt tragédie a je to naprosto ostudnej příjezd do hlavního města

František

Hlavně tam nejspíš brzo bude cyklostezka z Průhonic (se stupatkem) a v Praze tolik oblíbený úsekový radar.

Roman Soudný

Pamatuji jak TSK s velkou pompou “zrekonstruovala” Vltavskou ulici a ten nový asfalt je hrbolatější než ten starý, který pamatoval ještě Husáka. Díky, nechci. To ať radši sedí se založenýma rukama.

Azkaban

Tak ona i Štěrboholská dopadla výborně. 4 roky dopravního pekla a pak tam člověk pohupuje jak na bikrosové dráze.

Pavel

Zase ten nesmysl s „mistni silnici“. Nic takoveho neexistuje.

Pavel

Mohli by minusari byt tak laskavi a napsat, co se jim na tom vyroku nelibi?

Pako

Dobrá, bude to tedy místní komunikace, lepší?

Pavel

Tak jelikoz by byl pouzit spravny termin, tak ano, bylo by to lepsi.