ŘSD rozkopalo na závěr roku D46, omezení jsou u Vyškova i před Olomoucí
Výměna svodidel na D46. Foto: ŘSD
Na dálnici mají být bezpečnější svodidla, výměna potrvá do konce roku.
Na dálnici mají být bezpečnější svodidla, výměna potrvá do konce roku.
To budou zase Vanoce xd
Na dopravniinfo.cz je uvedené omezení do 30.11.,pokud by to bylo až do 31.12., jak říkají kluci z rsd, tak to mame bratru 52 dní (od 9.11.) ve kterých vymění 162 kusů betonových svodidel (průměr 3 denně)…no nic no..
To je ale v ČR celkem standard… 😀
Pod betonová svodidla se dělá souvislé zpevnění z cca 20cm betonu. To nějaký čas zabere.
Ejj, murovať se chodilo de Pešti cez leto, v zime bylo treba opraviť murársku ližycu.
Teď svodidla, na jaře povrch jak je zvykem
Svodidla se zde již opravdu dělala, je to maximálně 8 let.
Oni netvrdí že ne. Budou je vyměňovat.
Jak dlouho ty svodidla vydržela? 10 let?
Stavba je z roku 2003
https://mapy.cz/letecka-2003?x=17.2135164&y=49.5704689&z=18&pano=1
Ten druhý sjezd od Lipníka je pro lidi jedoucí do Hnevotina nebo Lutina.
Z PV do OL je to tak řešené protože nejde jen o odbocovaci pruh na Ovu ale i připojeni Ovy na Pv. Toto řešení je asi nejjednodušší.
Pokud se jedná o dlouhé přípojeni pruhu z OL na PV, je to záměrně tažené až za připojku od prům. zóny Hnevotin, ze které vyjíždí jeden kamion za druhým, byť tento byl dodelan dodatecne
hlavně v zatíženém směru z Lipníka na Prostějov máte polopřímou rampu mimo průpletový úsek, což je naprosto v pořádku.. ta druhá „vratná“ rampa je pouze pro sjezd na Hněvotín, kdyby byla pouze ta, tak vám půjdou přes společný velmi krátký průplet směry Prostějov>Mohelnice a Lipník>Prostějov a mohlo by to přinést nárazově kapacitní problémy, zase je fajn myslet do budoucna… Podívejte se jaké potíže tento jev dělá na křížení D1xD2 u průpletu směrů Bratislava>Praha a Ostrava>Bratislava
To máte pravdu, děkuji za vysvětlení. Křížení D1 a D2 je problematické a asi ne v krátké době vyřešitelné.