ŘSD požádalo o stavebního povolení pro příhraniční úsek D3, stavět chce od příštího podzimu
Stavba D3 Třebonín - Kaplice nádraží (říjen 2022). Pramen: ŘSD
Na D3 je nyní rozestavěný souvislý téměř třicetikilometrový úsek.
Už se těším, jak u nás za vsí najedu na dálnici a pojedu po ní do Prahy. Ale budu si asi muset chvíli počkat, než ti pomalí Rakušáci to u sebe dostaví… 🙂
Noo, těšit se můžete a asi ještě dost dlouho.
Vy doopravdy předpokládáte, že dálnice D3 bude z hranice JČ/St.Č kraje do Prahy vybudována dřív, než ten camfour mezi Freistadtem a Dvořištěm?
Kez by takto „rychle“ a „prioritne“ sla dopredu i D35, kde si do otevreni dalsiho useku pockame minimalne 4/5 let 🙁
Právě podali žádost o povolení na tunel Dětřichov a obchvat Litomyšle. O D35 se nebojím, horší je to s D11 a Pražským okruhem, o středočeské D3 nebo tunelu Vlasta radši ani nebudu mluvit.
Buďme rádi, že se vůbec něco děje.
Koukám že původní silnice první třídy bude zrušená, pohltí ji dálnice. Tudíž nebude alternativa pro jízdu bez české dálniční známky, než přes centrum Dvořiště.
DZ stojí 1500,- na rok, to nedají jen totální kolenovrti, protože při provozu auta je tolik nákladnějších položek, než DZ…
Původní silnice 1. třídy, tedy ta, co vede skrz Dvořiště, tam samozřejmě zvostane. „Pohlcena“ bude ta přeložka z 90. let, s čímž se od začátku počítalo.
No tak holt projedete na trase skrz jednu vesnici navíc.
Zdržení: +- 4 minuty. Z toho se snad neopupínkujete.
Jak pravil Otakar. Jen totální držgrešle považuje 1500,-/rok za dálniční známku za něco, co ho ekonomicky ničí.
Prosadilo si Tank Ono přímé napojení z dálnice ve směru z Rakouska? Myslím tu pumpu co je dnes ve směru do Rakous…
Jako sjezd z estakády, kterou bude dálnice křížit hranici?
Ano, nevěděl jsem, že je to estakáda…
Sjezd zvestakády je možný, viz Radotínský most nebo právě budovaný most přes maloměřické nádraží.
O nejdůležitějším Středočeském úseku zase nic 🙁
Nedávno se tu o něm psalo, pohledejte…
Počítám, že když čtete článek o opicích, tak se rozčilujete, že v něm není nic o tukanech…
pohraničí x příhraničí vizte
https://cs.wikipedia.org/wiki/Pohrani%C4%8D%C3%AD
tak pokud to opravdu postaví dříve než rakušaci, tak si každej pohoňkáme fogla a užijeme si chvilku erekce, zatímco všechny okolní státy vše dostaví vše mnohem dříve a obvykle se čeká vždy jen na nás, jestli vůbec někdy něco postavíme, čekají třeba už i poláci, kteří staví rychlostku tuším přes celý polsko.
Ted to chce pohnout se středočeskou částí a následně pohnout s pražským okruhem.
Nějak jsi zapomněl, ze např D1 byla na hranicích dřív a čekalo se na Polsko. To se nehodí, tak to ani nezmiňujes. Tak si užij svoji erekci z toho sebemrskacstvi
Tvl, to je jako když se dělal poslední svár ropovodu Družba a uprostřed 100 kiláků chybělo…
Rakušáci se v rámci dobrých přátelských vztahů asi rozhodli nám dopřát těch 5 minut slávy, abysme taky jednou zažili ten slastný pocit, že nejsme zase poslední. 🙂
Kéž by nám to stavění šlo tak dobře taky u dálnice D52 Brno – Wien. Tam to naši jížní sousedé zapíchli v Drasenhofenu a od roku 2019 marně čekají, kdy se konečně k něčemu rozhoupáme.
za to mužeme poděkovat ekoteroristickym spolkům, že neustále blokují dálniční stavbu. Je to ostuda republiky.
Myslím, že seskupení, která jste jmenoval neexistují pouze v Česku. Řekl bych, že v Rakousku a Německu mají ještě silnější postavení, přesto se tam daří stavět zpravidla rychleji a lépe, než u nás.
Todle bohužel nejde běžnýmu českýmu blbci vysvětlit. Protože běžnej českej blbec se domnívá, že podmínkou výstavby je diktatura a otázku, jak to asi dělaj v (Oester)Reichu či jiné civilizované zemi, si nikdy nepoložil. To by totiž musel přemýšlet a to ho bolí. Jemu stačí, čím ho léta krmí píáristi ŘSD, tedy že za tragický tempo výstavby nemůže neschopnost ŘSD, ale zlí ekoteroristé.
Kolik km dálnic se letos otevřelo v Rakousku?
Rakousko ještě potřebuje něco dostavět?
Ano. Třeba úsek Freiatadt – Dolní Dvořiště… 🙂
Freistadt… (Cáhlov)
Zrovna v této části dálnice se až na jednoho „Vykuka“ co si myslel že u Kaplice zbohatne na pozemních stala většina občanů z Kaplického nádraží, Netřebic a nazidel na straně investora a po ekoteroristech ani vidu ani slechu, osobně znám několik lidí co rádi prodali své pozemky jen aby už to stalo….
Ekoteroristické spolky jednají tak, jak jim umožňuje legislativa.
Jak dlouho že D5 končila na hranicích s Německem?
Nevím kolik je vám let, tedy jestli se dožijete D0 nebo ne.
Na TW teda ředitel Mátl píše, že stavba se plánuje zahájit ve čtvrtém čtvrtletí, nikoliv ve třetím. Každopádně bude celkem vtipné, že s dokončením hraničního úseku dálnice budeme my čekat na Rakušany a to celkem dlouho 😀 I když u nás si zase užijeme se středočeskou částí.
Taky podzim je ve čtvrtém čtvrtletí
V textu je uvedeno „ve třetím čtvrtletí“, nesmíte číst pouze nadpis 🙂
Jak bude řešeno napojení na hranici? Rakousko mít v ten okamžik dálnici na čáře ještě nebude.
U hranic je plánován sjezd. Oficiálně kvůli tomu, pokud by se zavíraly hranice. Neoficiálně kvůli bordelům.
Před lety by člověk řekl, že na hranicích sjede k nejbližšímu nádraží a po Rakousku bude pokračovat pohodlněji vlakem, ale ani to už není pravda. Naopak, dálnice zřejmě způsobí další odliv přeprav z již tak nedostatečně vylepšených kolejí.
Vaše postižení je unikátní. Podobného exota jsem naposledy četl na Seznamu v době Covidu. Ortodoxně obhajoval mikročipy ve vakcínách. Všem pro smích… máte to společné.
Bych chtěl vidět jak budou lidi na cestě do Chorvatska k moři nebo na lyže do Alp překládat po střechu naložené auto do vlaku který hlavně do žádných cílů kam člověk potřebuje vůbec nejede 🙂
Ty už máš dost.
Asi by to chtělo redakčně omezit délku loginu do 10 znaků…
Kvůli bordelům, jo? Ste tam asi dlouho nejel, co?
Jezdím tam občas, ale pravda, že v oblasti nevěstinců zas takový přehled nemám. 🙂
Tak hlavně že vám jde vymejšlení hospodských báchorek 😉
Co by je nevymejšlel, když mu to retardi lajkujou.
My ostatní teď každopádně víme, že tam jel naposled v první půlce devadesátejch s řízkem mezi dvěma chleby s nákupním zájezdem do Lince .
Já se pana Toma zastanu.
Budova bývalých kasáren Pohraniční stráže, ke které je zprava přilepeno Casino, může díky „kreativním dekoracím“ okolo oken, na neznalé projíždějící působit dojmem, že tam je levný bordel.
https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=81593288&newest=1&yaw=1.100&fov=1.257&pitch=-0.018&x=14.4532673&y=48.6501717&q=gaeufedlen&z=18&base=ophoto
ten prejezd z Rakouska do cesky reality je tady fakt naprostej civilizacni šok..
Jestli ona tam hlavně neodbočuje docela významná silnice II/163, ty neoficiální bordele… 🙂
Zdrovna v Dvořišti je nějaká opera infrastruktura pro kamiony, čerpadky a nebo napojení silnice na Vyšší Brod, to by tam mělo zůstat než to stavět znova jako dálniční odpočívadlo.
Z obrázku u článku je variantní napojení naprosto zřejmé:
Sjezd ke kruháči (růžová), z kruháče nájezd na most (žlutá), na křižovatce scharf rechts a dále pokračování po stávající silnici I/3 (růžová).
https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2022/04/D3_Dvoriste.jpg
Ne, tak to nebude. Od Budějovic bude přejezd na druhou polovinu dálnice a zobousmernenym nájezdem výjezd směr celnice. Je to proto, aby se nekřížily dva dominantní směry.
Do doby zprovoznění dálnice na rakouské straně, což bude až po roce 2030, se bude sjíždět na MÚK Dolní Dvořiště.
Podle mě je v provozu 80km, ale to je celkem jedno. Komplet to neni tak či tak
70 km. Od zhruba 60. km po 130. km.