ŘSD po letech dostaví křižovatku na D11 u Hradce Králové, vznikne čtvrtý kvadrant
Výstavbou čtvrtého kvadrantu odpadne přejezd silnice I/11 při sjezdu z D11 ve směru do Hradce Králové. Foto: Google Street View
Stavba zjednoduší výjezd na silnici I/11 ve směru od Jaroměře do Hradce Králové a nájezd na dálnici.
Pro jaké relace se ta větev staví? Vždyť pro cestu do Hradce Králové od Jaroměře/Hořic použije snad každý sjezd na exitu 95. Maximálně lidé mířící do městské části Kukleny, Plačice a Březhrad, ale těch přeci nemůže být mnoho.
Pokud příjíždíš po dálnici, je to nejrychlejší cesta i na Gočárovu třídu. Popravdě ten sjezd tam potřeba je, o tom nájezdu už tak přesvědčený nejsem.
Mapy mi ukazují že je to o minutu pomalejší a o polovinu delší, takže pro to nevidím moc důvod.
Nevíte někdo kdy hodlá ŘSD zrcadlově přestavět či dostavět křížení I/17 s I/37 u Chrudimi? Nějaký idiot ho navrhl tak, že se každý den zbytečně kříží všichni Chrudimáci, dojíždějící na Pardubice s protisměrem, a to jak z města, tak do města. Je to ten nejvytíženější ze všech směrů. Má to za 7 let na svědomí desítky nehod, některé i s vážnějšími následky, aneb nařízená sedmdesátka nevyřeší vše…
To navrhl “dopravní expert”, takže ten tomu rozumí a nám se to špatné jen zdá.
Ono je to tam v tý části takový celý jaksi nedodělaný, ať už napojení od sousední okružní křižovatky směrem k I/37, tak plynulý mimoúrovňový pokračování po I/11. Ty kruhace se totiž nehodí vždycky a všude, kdo má za sebou několik set kilometrů tomu jsou většinou ke vzteku
Tohle považuji za jediné správné řešení křižovatky. Katastrofou je když se šetří a sjezdy se udělají dva místo čtyř a pak se tam dají kruhové objezdy. Takhle vznikne nové dopravní peklo na sjezdu z 511 na ulici Přátelství kterého se děsím vždy když vidím plány na 511 a které že bude je jisté a blázni co sjezdy vymýšlí to musí vědět taky a nedělají s tím nic 🙁
No sláva…
Proč se tahle větev nestavěla současně s úsekem 1107?
Nejsou to náhodou pozemky toho soudce co se soudil o vyvlastnění?
Ten je má v Jaroměři
Paní Havránkové, to je ta babča co chtěla vyměnit pole za pole, aby mohla sedlačit dál, ale stát řekl NE.A pak se léta nestavělo a dálnice končila v polích daleko před Hradcem.
To je problém státu, který se zachoval svinsky, nikoli té paní, jejíž jméno média léta špiní. Být váma bych babčo říkal někomu u vás v rodině.
Projekt se řešil v době krize/úspor a v té době nebylo jasné v kterém desetiletí/století se bude pokračovat dál na Jaroměř.
A do doby než se otevřel úsek 1107 to nebylo potřeba.
A výstavba současně s 1107 by vykazovala známky proaktivního přístupu a ten se při výstavbě dopravní infrastruktury v CZ moc nenosí.
Takže se prostě počkalo, co to udělá. A udělalo to přesně to, co se dalo čekat.
Nenávistný příspěvek uživatele cernyk@seznam.cz
37.48.58.191. Trvale zablokován
Jinak samozřejmě to bylo jedno z míst které roky blokovalo dostavbu D11 u Hradce.
Paní Havránková jenom chtěla vyměnit pole za pole. Nechtěla a ani reálně nemohla hospodařit na pozemku, který ji chtěli rozdělit křižovatkou na čtyři pole + další 4 vnitřky těch čtyřlístků, o které by se měla povinnost starat.
Hned vedle bylo stejné polo, které patřilo státu. Stačilo to směnit 1:1 a mohlo se hned stavět, jenomže to si někdo potřeboval honit triko.
Paní Havránková byla jednoznačně v právu.
Přesně tak. Ovšem propagaqnda z ní dělá soudružku.
Což je nehorázná kravina, soudruzi by ji, jakožto statkářku, rozkulačili a poslali na nucené práce.
Ona ale chtěla ta pole směnit nikoli podle výměry, ale podle tržní hodnoty, která stavbou dálnice vzrostla.
Ona chtěla původně směnit pole za jiné pole v blízkosti podle výměry… stát na dohodu nepřistoupil a pole se zbavil… potom jí stát vyhrožoval kde čím a přitom změnil územní plán a tím její pole značně zhodnotil… byla by hloupá, kdyby neměnila podle tržní hodnoty, když nakonec získala pole 40 km daleko. Ale problém nebyl v ní… prostě stát nemohl pochopit, že někdo nechce peníze, ale pozemky k hospodaření…
Honit triko asi né. Já si myslím že je to úplně jinak. V tomhle státě umí úředníci jen brát a hlavně na všem vydělávat. Příklad: když se stavěla D11 u Hradce tak jsem tam dělal a nemohl jsem pochopit proč když pršelo tak museli být všechny bagry a auťáky nastartovaný aby běžela ručička motohodin. A vydrželo to nastartovaný od rána do oběda a pok až do večera. Ani jedna mašina se nehla z místa,ale fakturování se za celý den práce. Kdo spočítá kolik bagrů a autakú tam každý den stojí tak přijde na to proč jsou u nás tak drahé… Číst vice »
Proč si myslíte, že to byla soudružka? Jestli jste s ní chodil na schůze, tak to určitě byla jiná.
Kdo označuje paní Havránkovou za soudružku, by zasloužil přes držku. Až pojedeš do nějaké vesnice v okolí Stěžer či Dolního PřímU (nauč se skloňovat, tupče), tak se tam zastav. Oni ti to ručně vysvětlí. Její otec byl členem protikomunistického odboje, pět let za to strávil v kriminále a v uranových dolech.
Krásně jsi ukázal, jaký jsi primitiv
Naprostý souhlas.
Označovat paní Havránkovou jako soudružku je na mě opradu příliš silná káva. Takové kreatury jako vy tu v diskuzích trpět fakt nebudu. Nashle.
díky za podporu autorovi. Jen doporučuji z příspěvku označujícího ban odstranit email. Sice si to ten hlupák zaslouží, ale vy byste z toho mohli mít problémy.
Jo a děkuji za kultivaci diskuze. U tak navštěvovaného webu se taková rychlost nevidí.
Jedná se o jednu ze staveb, která to „schytala“ v průběhu nechvalně proslulého Bártova období. Jako v mnoha dalších případech během této doby se šetřilo na nesprávném místě.