ŘSD po čtyřech letech stavby otevře jihovýchodní obchvat Havlíčkova Brodu

Práce na obchvatu Havlíčkova Brodu. Foto: ŘSDPráce na obchvatu Havlíčkova Brodu. Foto: ŘSD

Stavba se protáhla i kvůli sporům o stavební povolení.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Škoda jen, že pokračování obchvatu na Humpolec je v nedohlednu…

Zlámalík

Tak, jak je dělený čtyřpruh z Jihlavy k D1, by to mělo být kolem Havlbrodu a Kolína až do Mladé Boleslavi na D10. Pak by to bylo OK.

Petr L

Stačil by střídavý třípruh, jako je v Rakousku na rychlostní silnici S3 (Hatě – Stockerau. Ale takové stavby bohužel u nás neumíme.
K odvedení dálkové tranzitní dopravy z úseku Kolín – D1 exit 112 by hrozně pomohla dálnice Brno – Svitavy – D35. Ale toho se jen tak nedočkáme.

Václav Šp

Čtyři kilometry stavět čtyři roky, to je tempo hodné 21 století. To je možné jenom v ČR..

Petr L

Tak si spočítejte, kolik je na tom úseku mostů – tam se to moc uspěchat nedá. Navíc tu ještě bylo zdržení kvůli jednomu místnímu vyčuránkovi.

SYN

No super, bou za miliardu ještě „ladit“ severní vyústění obchvatu, který už nyní je do…zkažený uprostřed perlami jako tento úsek: https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=93770164&newest=1&yaw=5.118&fov=1.257&pitch=0.253&x=15.5970761&y=49.6100559&z=16

Vojta

Já jsem osobně dost zvědavý na situaci na křižovatce U Cihláře x Pražská než se postaví SV obchvat.

Szantus

Nově tam budou 2 pruhy pro každý směr z obchvatu i na něj ( směrem na Kolín i od něj), z obchvatu na Pražskou (do města) bude pouze jeden pruh. ale hlavne od Kolína jsou pruhy za křižovatkou na obchvatu (v úrovni autobazaru) velmi úzké a při zatáčení bude problém s přesahy vozidel do vedlejších pruhů (týká se hlavně TIR). Uvidíme, jak to dopadne v reálném/plném provozu. Hlavně jsem zvědav na „doladění“ zelené vlny, až budou v provozu obě křižovatky nově osazené semafory (U Cihláře s Chotěbořskou a na U Cihláře/Kyjovská) – představa, že kamiony se musí na hlavni silnici… Číst vice »

Petr L

Počítám, že tam ve špičce bude zácpa minimálně ke Kyjovské.

Zlámalík

Koukám, že naproti sídlí firma Plechtechnik – budou mít o práci postaráno 😀

Emil

4 roky??? Oh my God. Jeden otevrou a druhy znicili. Cerveny Kriz Jihlava-Stoky. Dali tam ceduli obec plus semafor a je tam jeden hotel, jedna pumpa a jedna fabrika cca 200-300 m od silnice. Vcera kolona kolem 15:00 na 15-20 minut

Szantus

Pokud myslíte křižovatku u hotelu/restaurace Tři Věžičky a benzinky MOL, tak tato křižovatka je velmi využívaná ze všech směrů – je tam velké logistické centrum + asi dalších 20 firem. Doporučuji mrknout na https://mapy.cz/s/damasodofe
Že tam jsou fronty je bohužel fakt, ale nyní trochu pomáhá nové vyústění/křižovatka z logistického areálu na silnici I/38 směrem na HB (nyní je to již zprovozněno a reálně vypadá jinak – ale pro orientaci – https://mapy.cz/s/nujuzorope ).

Tomáš Jirák

Taky se mi to nelíbí, ale je tam velké logistické centrum a ty kamiony by z něj prostě bez semaforu na hlavní nikdy nenajely, kruháč je nesmysl a mimoúroveň úplná utopie… Pak je ještě otázka, jestli tam to logistické centrum vubec mělo být, ale na to je teď jaksi pozdě…

Petr Šída

tady je ale obec a semafor uz davno, co tam jezdim tak 15 let

Petr L

Ona by tam až taková kolona od dálnice nebyla, kdyby tam kdekdo nečuměl po vejrech, ale rozjel se svižně hned jak blikne zelená a v případě že svítí, nejel bezdůvodně pomalu.
Je tam sice křižovatka, která upřednostňuje vytíženější směr, ale kvůli nárazově velkému provozu od Jipocaru a spol. se to hádá. Zrovna tam by byl kruhák lepší varianta.