ŘSD otevřelo v omezeném režimu část první etapy obchvatu Frýdku-Místku

Nově otevřená část obchvatu Frýdku-Místku. Foto: ŘSDNově otevřená část obchvatu Frýdku-Místku. Foto: ŘSD

V provozu je nyní úsek od Ostravy na Beskydy, připojení od Olomouce se zprovozní na začátku září.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mirdus

Rozumi nekdo tomu, proc otevreli pouze jeden pruh? Vnitrni pruh vypada podle videa hotovy … Jinak napojeni D56 na D48 vypada docela zpackane, levy pruh nema skoro zadny pripojovaci pruh :-(.

Jan

„v omezeném režimu část první etapy obchvatu“ – nějak nevím, jak to vysvětlit nezasvěcenému cizinci…

Ic540

Konečně dobrá zpráva. 👍👍👍😀 Z oblasti Frýdlantska tak budou moct odejít i ti poslední cestující z vlaků z ostudného úseku FnO Ostrava Hlavní. To co se totiž děje na 323 trati je do nebe volající. Jak jinak to slušně nazvat… Ve vlacích zůstanou jen studenti a důchodci. Ti utéct vesměs nemohou… Kraj s dopravcem tak spolehlivě vyhnali lidí z vlaků. Některé dny to více nejezdí než jezdí. Nové vlaky jezdí sporadicky. Vytahují se proto z kopřiv staré vozy… Když něco podělat a rozbít, zničit, naštvat a já nevím co ještě. Tak 323 je toho zářným příkladem. Uf. A zase se… Číst vice »

dopravak

Asi takhle dopadá tzv. „podpora domácího průmyslu“. Nakoupí se vlaky, které se sice vyrábí v místě, ale pak se zjistí, že jsou na většinu spojů příliš velké, provoz je v tomto počtu neskutečně drahý a v počtu 5ks to žádná hitparáda není.

Ic540

Ten domácí průmysl to je někdy fakt……

Ale nebyly by tak velké pro provoz kdyby jízdní řády byly řády. Ne neřády. Zrušené šichtovní spoje atd…

A takový dotaz. Co kdyby to dojelo až do Ostravice vždy. Ušetřila by se souprava i s posádkou. Lidem by ubyl přestup. Řekl bych že takhle by lidí do vlaků získali. Teď jedete Ostrava FNO. FNO Ostravice. Ostravice a dále 348 bus.
Chápu že v některých spojích by bylo méně lidí na konci. Ale jestli by to ve výsledku nebylo levnější, rychlejší, jednodušší, lákavější….

dopravak

Nějaké přímé spoje až na Ostravici jsou a ty jsou i poměrně dost používané, bohužel jsou to jenom nějaké posily. 5ks jednotek je strašně málo. S nějakým servisem jde počítat do JŘ jenom se 4 soupravami. Řešení mohlo vypadat takto: Místo 5ti obrovských, nedělitelných souprav objednat ekvivalentní počet dvouvozových jednotek. To by odpovídalo počtu 13-15 soupravám. S těmi už by to byla jiná muzika. Do FNO by to jelo spojené a pak by to šlo dělit podle potřeby. Nákladově by to vyšlo na zlomek současných nákladů, protože by mimo špičku jela 70t jednotka místo 230t kolosu. MSK zde sice argumentuje… Číst vice »

Jiří Kocurek

Podopora domácího průmyslu má být především v tom, aby se vyrobené zboží dostalo k zákazníkovi. Ideálně bez zbytečného zdržování cestou. A ne že to bude dva měsíce ležet ve skladu, než se velevážní uráčí přistavit vlak poté, co firmu dostatečně vydusili v pomstě za to, že vozí také po silnici.

Jarda

to je ta česka podpora a motivace k železnici 😀

Panakis

Jooooooooo

Michael

Skvělé!

Pavel

Můžete mi říci, co je na spolku Děti Země ekologického? Pár parazitů, kteří by se poctivou prací neuživili komplikuje život statisícům ostatních. Bylo by novinářsky záslužné zmapovat kdo to svými finančním i dary panu Patrikovi a ostatním umožňuje.

Ottis

Na to ale moc financí nepotřebujete. Stačí tužka a papír, respektive počítač. Spousta jejich podání není zpoplatněna. Zpravidla až ty před soudem, které oni sami iniciují. A vzhledem k tomu, že občas i něco vyhrají, tak získají náhradu nákladů řízení. Takové perpetum mobile. Ale jasně, financuje je mimo jiné přímo stát, sem tam nějaké firmičky nebo FOčka, pro které dělají tyto neziskovky špinavou práci 🙂

Pavel

No na podání moc peněz nepotřebujete, ale na „činnost“, tedy na platy zaměstnaců ano. A každý spolek parazitů musí mít i svého ředitele. a kdyby to byl sebevětší nýmand (což je, jinak by se uživil poctivě), tak musí mít přinejmenším minimální zaručenou mzdu ředitele…

Asd

Samozřejmě že nic. Ekologie je jen pláštík jak přijít k penězům.

Pavel Q

A přitom by stačilo, aby státní orgány při prosazování staveb postupovaly dle zákona. Měli bychom být rádi za každého, kdo na porušení zákona upozorní.

Joker

Takže sabotéři a nadužívači práva oddálili nevyhnutelné jen o 2 měsíce. K čemu jim to teda bylo, když ničeho nedosáhli?

Asd

Ale omyl skvělý PR a reklama zdarma. Pokud budete investor na koho se obrátite ohledně ekologického poradenství?