ŘSD otevřelo nový úsek průtahu Plzní kolem Velkého Boleveckého rybníka

Nový úsek silnice I/20 v Plzni. Pramen: MDČRNový úsek silnice I/20 v Plzni. Pramen: MDČR

Nový úsek má odvést dopravu z rekreační oblasti rybníka a také odklonit tranzitní dopravu z centra města.

Zpět na článek
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
F. Krmíček

Tak na naše město, docela smysluplné. Ale kolik muselo být ne právě smysluplných projektů. Ty druhé jmenované, ale asi více nesou.

FrantaM

Jako pěkné to, pomoholo to, o tom žádná. Nicméně se tomu nevyhnuly určité nedomyšlenosti. Začala se nám ucpávat velká křižovatka na Plaské ulici. Ve směru od Jateční je to hlavně proto, že projektant poměrně nepochopitelně neudělal odbočovací pruh doprava (směr Most) a přitom dobrá třetina aut odbočuje právě tímto směrem. Protože zcela logicky začali severovýchodní obchvat využívat více lidé, kteří jedou z východu na sever a opačně 🙂 To samé se stalo na Plaské, kde by to chtělo prodloužit odbočovací pruh. V obou případech na to místo je, ale z nějakého důvodu se to nerealizovalo. Snad to odpovědné osoby trkne… Číst vice »

Dusanh

Další novostavba na silniční síti. A kdy dokáže stavět obchvaty a další koleje naše železnice?

Jiří Kocurek

Další koleje? Mno možná by se mohly najít nějaké mezi Bědějovicemi a Benešovem. Pouhou údržbou jednokolejky se dvojkolejka nezíská.

medical examiner

Od 1.1.2043 se začne makat naplno, protože od 1.1.2042 vejde v účinnost jiná legislativa, a tím i jiné rozpočtové určení daní.
Na samotnou výstavbu železniční sítě tak poputují peníze vybrané za používání D a I/. Nejméně 10 miliard ročně.

Robil

Ono se má má pokračovat z nového kruháče na B.Hoře směrem k teplárně. Má tam být estakáda na pilířích, pavlačák má zmizet a někde u podjezd u stavebních strojů má být obrovská mimoúrovňová křižovatka

Petr Suchý

Spíš ještě než sjedete z polí dolů ke kruháči, tak budete pokračovat rovně na estakádu. Ten nový kruháč minete už po estakádě. Je to tam i v terénu naznačené hned za tím zúžením ze čtyř pruhů na dva.

Jan

Bohužel pokud je toto finální řešení, stejně se ucpe Jateční… Ideální by bylo protáhnout průtah až k Rokycanské, tomu bych už rozuměl. Takto se pouze ulehčilo pár osadníkům o 200m vedle…pokud to byl záměr, tak pěkně drahý, pokud byl záměr ulehčit dopravě a udělat průtah, tak je to takto nedomyšlené…

kakov

žádný strach, s tím se samozřejmě počítá (s propojením na Rokycanskou) problém je, že je to na dlouhé lokte….

FrantaM

Žádný strach? Tímhle tempem výstavby se dokončení sotva dožijí dnešní čtyřicátníci.

Jiří Kocurek

Viz ŘSD: S dokončením DÚR se počítá v roce 2021.

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/193/infoletak_s20-jatecni-na_roudne.pdf

Pokud do toho někdo nehodí vidle (stavba ohrožuje rumištní byliny v provozovaných železničních kolejích) tak by se do pěti roků mohlo otvírat.

medical examiner

Dnešní třicátníci hlavně budou pozorovat opačný proces.
Hlavně na D.

kakov

malá připomínka, ty mosty se budovali dva, jeden na trati 160 a druhý na vlečce ferony

kpetr

Lehce s křížkem po funuse, tam už se nějaký ten týden jezdí 🙁

ABC

asi to byl zkušební provoz 🙂

kakov

nebyl jsem na místě, ale budí to na mě dojem, že konečně dobudovali celý úsek až po kruháč a tudíž tam už nebude ta dvoupruhá část….

Jarda 2

potvrzuju – už je to několik týdnů co je to otevřené – 2x jsem tam už jel při návštěvách Plzně cestou do Globusu.
Ještě zprovoznit ten velkej kruháč na konci studentské ulice „před“ Globusem a bude to fajn profrčení celo severozápadní Plzní!

Jan Macek

druhá etapa obchvatu bude hotová až v roce 2023

Jarda 2

je jen velká škoda, křížení s Plaskou třídou (2-2-tramvaj) a navazující Studentskou ulicí nebylo uděláno mimoúrovňově – tam si to o to vyloženě říká – Studentská je z velkého kopce a na násep z druhé strany na novém úseku je místa víc než dost… Zase se šetřilo.. No ale alespoň díky Bohu za to propojení…

Pavel Čech

Od mimourovnovych křížení se ve městech naštěstí ustupuje. V Německu je dokonce předělávají na stykové křižovatky řízené SSZ. Přecejen není ve městě jediný dopravní prostředek auto.

kakov

na to vám řeknu všechno je špatně, toto jsou technická řešení, která mají své parametry, své pro a proti, dle toho, je někde nejvhodnější prostá křižovatka, někde se SSZ, někde kruháč, někde mimoúrovňovka, je chyba uvažovat, že něco z toho je to jediné správné a něco z toho jedině špatné…..

kakov

jinak jste zdráv?? osobně bych v tom místě mimoúrovňovku nechtěl, a to jsem jejich zastánce