cargo

ŘSD otevírá po více než roce most přes Jizeru v Turnově, oprava se o 10 měsíců protáhla

Most přes Jizeru v Turnově na silnici I/35. Foto: Turnov.czMost přes Jizeru v Turnově na silnici I/35. Foto: Turnov.cz

Původně měla oprava skončit už loni v listopadu, zdržela ji další diagnostika.

Zpět na článek
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vít Jůza

Otevírá se most, který ani nebyl zavřený …

Urban Transport Lover

Dobrá zpráva i dobrá správa – další důležitý most je v cajku. Jen tak dál!

Od lesa

Pokud vím, tak ho rozhrabali 2x, takže jen tak dál bych netvrdil.

Urban Transport Lover

Zajímá mě výsledek – ne proces jak tomu dospěli..!

Od lesa

Jak dlouho ten výsledek ale trval? Rozhrabáno hromadu měsíců, zmrveno, chvíli se jezdilo a pak zas komplet rozhrabáno na dlouho, tak s takovou opravou ať jdou k šípku. Vy tam zřejmě nejezdíte, takže vám to nevadí. Domorodci už z toho museli mít pupínky.

Daniel Mach

Nejdříve se dělala jedna polovina, pak druhá. Nedělalo se 2x na stejné polovině mostu.

Marek Turnovec

Ten most není zase tak starý. Tak si říkám, jestli je to horším provedením už při výstavbě, nebo totální neúdržbou… Nebo kombinace obou faktorů?

Já si ještě pamatuji z 90. let, jak jsme se po něm jako kluci projížděli na kolech, kdy už sice byl postavený, ale ještě ne zprovozněný, ještě snad nebyly připravené ty navazující komunikace, či na čem to tehdy vázlo.

Jinak tehdy se to prezentovalo jako „obchvat skrz město“. A třeba to, jak to „zazdilo“ místní židovský hřbitov je také odstrašující případ. Asi ještě ukázka plánování v 80. letech, později už by snad nic takového nevzniklo…

Ondřej

Stavby z období normalizace a 80. let jsou všeobecně ty nejméně kvalitní. Např. v Praze potrubí z té doby uvolňuje jedovaté látky a musí se teď ve velkém měnit. Trubky z doby první republiky jsou úplně v pořádku. Až zlatá devadesátá přinesla změnu k lepšímu – ovšem v některých ohledech dost pozvolně 🙂

Martin V.

Pokud i po odkrytí nosné konstrukce bylo obtížné provést diagnostiku výztuže, tak jak snadné to asi musí být čistě nedestruktivními metodami za provozu? Možné jsou oba důvody, ale já si spíš říkám: Kolik kostlivců ještě z těch mostů vypadne?